Leaks på NL200

#1| 0

Hej poster lige mine stats for 80.000 hænder på NL200.

Jeg spiller på Ongame på 5 mands bordene, stats er filtreret til kun når jeg har spillet mod 4-5 spillere ved bordet.

Håber i kan hjælpe med at optimere mit spil.

Pft.

VP$IP 25,1
PFR 19,5
W$WSF 49,4
WTSD 26,6
W$SD 44,6
FLOP AF 4.46
TURN AF 4,08
RIVER AF 3,08
3-BET 7,8
FOLD TO 3-BET 51,2
4-BET PF 1,9
ATT TO STEAL 31,1
CBET 82,5
SQZ 7,1

Sig til hvis i skal bruge andre stats.

21-12-2009 02:40 #2| 0

Jeg bider mærke i

W$SD 44,6 - bør være omkring 50

FOLD TO 3-BET 51,2 - Vil mene den skal være omkring 65. Kan du evt få den stat delt op så vi kan se om det er i eller uden position?

I stedet for at folde til 3-bets så skal du 4-bette mere. Eller.. Hva viser 4-BET PF? Det må være 1,9% af de gange du har haft muligheden for at 4-bette?

21-12-2009 02:41 #3| 0

Hmm lige et par hurtige kommentarer til det umiddelbare:

Der er for stort et gap imellem din VPIP og din PFR (2.5-3.5 er at foretrække) ergo skal du kalde lidt færre hænder preflop og enten folde/3-bette dem. Samtidig er din squeezeprocent lavere end din 3-bet hvilket helst burde være omvendt, da vi tjener flere penge ved at bluff-squeeze succesfuldt end ved at 3-bet bluffe :)

Til sidst kunne det godt ligne du kommer lidt for meget til showdown med marginale hænder, (man skal være ultraaggresiv og storvindende ved non-showdown winnings, før at en W$SD på under 48-49 stykker er i orden imo.)

21-12-2009 02:48 #4| 0

jeg vil gerne spørge om nick hvis det er ok, en del nemmere at vurdere hvor dine fejl ligger hvis man har spillet dig, og ved hvem du....

21-12-2009 02:51 #5| 0

Vil lige senere kigge på hvordan jeg får splittet fold to 3 bet.

Men ja 4 better ikke specielt meget, hovedsageligt når jeg er oop pf og bliver 3 bettet eller hvis der sidder en agg. spiller og 3 better når jeg raiser pf i position.

Syntes tit jeg har læst vpip og pfr gappet skal være på 80-85%, og min er jo 77% så ja skal nok calle lidt mindre..

syntes tit at når muligheden opstår for at squesse så er det oop, og det er nok derfor jeg ikke gør det så meget.

21-12-2009 02:56 #6| 0

Det er altså generelt en ret forfejlet tankegang at mene, at 25/22 er bedre end 25/19. Du burde måske folde lidt mere til 3-bets, men siden du aldrig 4-better (stort set) er det vel ok stats, da du balancerer dine lidt løse calls med store hænder. Generelt ser det vel meget fint ud, men man skal bare passe på med at være for obs på stats imo.

21-12-2009 02:57 #7| 0

@Sayallin

Vil umiddelbart ikke ud med nick

Kan se vi har spillet hinanden over 366 hænder, så ikke det store.

21-12-2009 04:29 #8| 0

Jeg mener at have hørt den hedder 75% ift VPIP og PFR, hvilket selvfølgelig kun er en tommelfingerregel. Det kommer også an på om de gange du kalder er IP eller OOP imo. Jeg synes det er fint at balancere mellem at 3 bette og flatte visse hænder IP.

Som flere er inde på er din W$SD alt for lav, hvis ikke du har en høj non showdown winning.

Din fold til 3 er alt for lav til det limit imo, hvis ikke det er fordi du føler du har en stor edge ved at spille mod villain post flop som den passive part (kalder af 3 bet). Generelt vil det nok være en ide at folde lidt mere og så øge 4 bet bluff procenten. Hvilken range 4 better du?

Jeg kan også se, at du C better forholdsvist meget (>80%). Hvordan ser din CR % ud? Hvis den er for lav kan du være for nem at læse, da du så enten c better eller c/f flops som IR.

Din AF tyder på at du spiller meget aggressivt. Hvis du føler dine modstandere er weak og de ikke 3 better meget synes jeg faktisk godt du kan øge din Att to steal en smule. Men det er jo nok en smagssag. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar