Last longer/Lir/Bad beat til MM 126 Main event 30 juli

#1| 1

Hejsa alle


Har lavet denne tråd med et par formål


tænker at vi skal have en masse lir til main event MM 22$ den 30 juli

derfor har jeg sat et par ting op som forslag og ser gerne andre forslag eller ideer til denne aften :)


Low roller LL 100 kr for at deltage?


High roller LL 500 kr for at deltage?


Bedste hånd som kommer til showdown 50 kr for at deltage? hånd skal poste i den rail tråd der vil blive lavet på dagen


Største bad beat hånd som kommer til showdown 50 kr for at deltage? hånd skal poste i den rail tråd der vil blive lavet på dagen


Slå 2 spiller ud i samme hånd 50 kr for at deltage hånd skal poste i den rail tråd der vil blive lavet på dagen


Andre bud på Lir sjove ting osv?


Hvis man laver internt bet osv tænker jeg det er god ide at bekræfte det i den tråd der vil blive lavet til formålet


de beløb jeg har sat på er ikke fastlagt men vi skal jo starte et sted



ønsker man escrow kan jeg godt stå for den del hvis det er.






29-07-2017 11:56 #2| 0

jeg er klar på LL for 100 :)

29-07-2017 12:01 #3| 0

cool forslag - jeg er også på ved de fleste forslag.

29-07-2017 12:06 #4| 0

Klar på LL 100kr

29-07-2017 12:16 #5| 0
OP

:)

jeg opretter en tråd i aften med det de ting som man kan deltage i og hvad det koster osv. hvor man så kan tilmelde sig

samt der vil blive oprette en railtråd hvor man lige kan poste sit nick osv,

@mortenkk

@Shamran

@Harry Butt


shamran

hvad er du ikke på?




29-07-2017 13:02 #6| 0

Er på alle - dog så er det nok en god ide lige at fundere lidt over det med bettet på at slå 2 spillere ud da det kan blive til mange (forhåbentligvis ;-)). Er det 50 dask pr. gang eller den der slår flest spillere ud i en hånd på aftenen? Formentligt er det flere der får slået 2 spillere ud på en gang og hvad skal så afgøre hvem der vinder bettet?


Cool med seperat rail tråd :-)



29-07-2017 13:13 #7| 0
OP
Shamran skrev:Er på alle - dog så er det nok en god ide lige at fundere lidt over det med bettet på at slå 2 spillere ud da det kan blive til mange (forhåbentligvis ;-)). Er det 50 dask pr. gang eller den der slår flest spillere ud i en hånd på aftenen? Formentligt er det flere der får slået 2 spillere ud på en gang og hvad skal så afgøre hvem der vinder bettet?

Cool med seperat rail tråd :-)



Ja jeg skrev den bare på og har nok ikke gennemtænkt den med de 2 spiller så godt endnu og kan godt se at der komme flere spiller der slår to spiller ud

Hmmmm lodtrækning så?


Hver ting man ønsker at deltage i koster som udgangspunkt det jeg har skrevet men hvis flertallet synes at det er for dyrt at smide 50 kr i en bad beat så lytter jeg selvfølgelig til de

29-07-2017 14:01 #8| 0

Lodtrækning er usexed imo - hellere den med den største pot (# bb) eller den der også når længst el. lign.

Men klart håber jeg vi mener den der slår flest ud i en hånd så vi ikke glemmer når jeg har slået 4 mand ud i en hånd ;-). Ovenstående er kun ved "tie" imellem en eller flere spillere, right?

29-07-2017 14:15 #9| 0
OP
Shamran skrev:Lodtrækning er usexed imo - hellere den med den største pot (# bb) eller den der også når længst el. lign.
Men klart håber jeg vi mener den der slår flest ud i en hånd så vi ikke glemmer når jeg har slået 4 mand ud i en hånd ;-). Ovenstående er kun ved "tie" imellem en eller flere spillere, right?

Flest spiller slået ud i en hånd

Hvis der flere der rammer samme antal så er den der får den største pot hjem der vinde

29-07-2017 14:24 #10| 0

Yep - altså største pot målt i bb, ok?

29-07-2017 14:29 #11| 0
OP

jo det er fint for mig

Dog skal man minium slå to spiller u

29-07-2017 14:33 #12| 0

jeg er på mobilleros idag, er der en der vil smide et billede op af dagens MM-program? :)

29-07-2017 14:39 #13| 0
OP
Nitrrrrrram skrev:jeg er på mobilleros idag, er der en der vil smide et billede op af dagens MM-program? :)

https://www.pokerstars.dk/poker/tournaments/micro-millions/


Det er lidt nemmere end et foto

Er selv på mobilen p

29-07-2017 14:45 #14| 0
nikzz skrev:
https://www.pokerstars.dk/poker/tournaments/micro-millions/

Det er lidt nemmere end et foto
Er selv på mobilen p

Jeg takker! :).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar