Ladbrokes account locked.

#1| 0

Er der nogen som kan logge ind på Ladbrokes nye I-poker klient ?
Eller er jeres account også locked ?
27-03-2014 01:28 #2| 0

Du skal hente den danske version:

http://poker.ladbrokes.dk/da/download-play

27-03-2014 02:30 #3| 0

SKal man så lave en helt ny konto eller?

27-03-2014 08:47 #4| 0

Er det bekræftet at de er flyttet til IPoker nu? Jeg har ikke kunne logge ind på noget som helst ladbrokes i ca. en uge nu.

Når en virksomhed ikke forstår, at de ikke bare kan fastfryse kundernes midler på ubestemt tid, uden at give nogen som helt form for varsel eller information, så er vi så langt ude at skide, at jeg har tænkt mig at anmelde dem.

27-03-2014 10:10 #5| 1

Ladbrokes sejler helt sygt. Jeg fik heldigvis support overtalt til at udbetale mine midler igår manuelt, da jeg ikke selv kunne gøre det. Jeg har aldrig oplevet så ringe support som de sidste 10 dage, hvor man ikke har kunnet logge ind. Ingen medarbejdere forstod at danskere stadig spillede på MPN, og jeg blev flere gange opfordret til at genstarte min computer, som løsningen på problemet.
Pas

01-04-2014 13:17 #6| 0

JA det er det rene galskab, jeg er også færdig med Ladbrokes. - Jeg har ellers været Vip Vip Vip derinde i mange år, men det her er simpelthen ikke iorden.

som Premium customer kan deres nye call center ikke få adgang eller se min konto, og de nægter at videre stillle mig til premiumcare. - Deres danske nummer for banking har en telefonsvare som bedre mig ringe mellem 09.00 -20.00 selvom jeg ringer kl. 13.00 lol. - Det er slut med Ladbrokes.

06-04-2014 19:51 #7| 0

Jeg var heller ikke i stand til at logge ind via klienten. Det lykkedes mig dog at komme ind på deres hjemmeside, hvor jeg så opdaterer min bobæl, da jeg lige er flyttet. Herefter bliver jeg smidt af og bedt om at kontakte kundeservice, hvilket jeg så gør. Jeg får den obligatoriske "du får svar inden for 24 timer" besked. 3 dage efter modtager jeg en mail hvor de siger at min konto er knyttet til en "Selvekskluderings konto". Altså jeg skal ikke udelukke jeg på eller en anden måde har trykket på noget jeg ikke skulle have trykket på, men det virker usandsynligt - synes dog deres kundeservide virker inkompetent , og ikke speciel serviceminded. De virker ihvertfald til at være jævnt ligeglade med at have mig som kunde. Nu skal jeg bare have mine midler ud og så er det farvel her fra til Ladbrokes!

06-04-2014 20:22 #8| 0

Alle midler bliver vidst nok flyttet til "gaming" fra poker. Burde være tilgængeligt ved login på hp.

06-04-2014 20:56 #9| 0

Præcis, men eftersom de nu har spærret min konto, så der er låst nu -.- må prøve at få dem til at hæve dem til mig manuelt :)

08-04-2014 21:58 #10| 0

Altså min konto er tilgængelige med det samme.
Jeg synes Ladbrokes har lavet et par gode ting.

1: Tourney info kan nu sættes på siden, så man kan se stacks, næste level kommer.
2: Muligheden for at skifte til andre skin farver, såsom en fodboldbane eller et bord der minder om de nye på stars som føles mere dybdegående. Der er en dle forskellige skins.
3: I lobbyen kan man nu nøjes med at se "regular" tourneys. Så slipper man for at skulle igennem alle de sattelitter, når man skal finde sine turneringer.

Første gang jeg loggede ind i clienten blev jeg spurgt om der var noget de kunne hjælpe mig med, jeg spurgte et par spørgsmål og fik svar på dem alle.

Så fin tilgang til tingene umiddelbart der må man sige :)

09-04-2014 18:51 #11| 0
MrNoller skrev:
Altså min konto er tilgængelige med det samme.
Jeg synes Ladbrokes har lavet et par gode ting.

1: Tourney info kan nu sættes på siden, så man kan se stacks, næste level kommer.
2: Muligheden for at skifte til andre skin farver, såsom en fodboldbane eller et bord der minder om de nye på stars som føles mere dybdegående. Der er en dle forskellige skins.
3: I lobbyen kan man nu nøjes med at se "regular" tourneys. Så slipper man for at skulle igennem alle de sattelitter, når man skal finde sine turneringer.

Første gang jeg loggede ind i clienten blev jeg spurgt om der var noget de kunne hjælpe mig med, jeg spurgte et par spørgsmål og fik svar på dem alle.

Så fin tilgang til tingene umiddelbart der må man sige :)


Jeg er glad for at hører du godt kan lide at spille poker på en fodboldbane. og at du slipper for at sætte filtre når du sortere turs ...

- Det ændre bare ikke ved de kæmpe problemer jeg og andre har haft !!! - - Eller ved den katastrofale service.
- Jeg er så overbevist om at Ladbrokes nok skal få rettet op på det hele med tiden. - De har altid været pålidelige i mine mange år derinde. - Men her det sidste års tid har det virkelig været ringe, og det har medført at jeg nu ikke længere spiller der.
Redigeret af Gnisteren d. 09-04-2014 18:55
09-04-2014 18:54 #12| 0

Chill, jeg siger bare jeg bare det virker som fine tiltag de har lavet.
Jeg har i mine år ikke haft problemer derinde :)

PS jeg spiller ikke på fodbold banen, men det er nogle små sjove ideer til hobby spillere :)

09-04-2014 19:29 #13| 0

Vil også fraråde folk, som ikke mestrer tålmodighedens dyd, at indbetale på ladbrokes. Kan ikke udbetale penge fra min konto og har de sidste par uger, uden succes, forsøgt at få support til at ordne problemet. Act_help_vegas er fejlmeddelsen jeg får når jeg trykker udbetal, andre med samme problem? (Har dog fået support til manuelt at udbetale mine penge for mig.)
Hvis man skal kontakte support, kan det anbefales at skrive til den engelske e-mail, da de både er hurtigere og mere kompetente end den danske support.

09-04-2014 19:35 #14| 0

I tror ikke bare at de oplever en masse henvendelser mh.t deres flytning til IPoker så deres medarbejdere måske er presset til det yderste ? det kan man ihvertfald forestille sig med sådanne ændringer :) der vil jo oftes være en masse uforudsete problemer når man stabler sådan noget på benene så tror bare i skal have væbne jer med tålmodighed.

Håber i alle finder ud af det gl :)

Redigeret af livevsonline d. 09-04-2014 19:37
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar