Kraftigt begrænset hos 888

#1| 0

I den seneste tid er mine muligheder hos 888 Poker stærkt beskåret.

Jeg har haft en lang korrespondance med deres support afdeling, som har guidet mig i alle mulige retninger uden at give et svar.

En efter en har de lukket turneringer i lobbyen, og der er ikke meget tilbage, jeg kan spille. Jeg har spurgt og spurgt om, hvorfor de har gjort det.

I en kafkask labyrint har de givet umulige forklaringer og henvist mig til andre, som heller ikke har villet svare.

Jeg vil gerne spørge i dette forum, om andre har været udsat for lignende, og hvad man skal gøre for at få enten en forklaring eller få ophævet begrænsningerne.

Venlig hilsen Chipschips

 

09-07-2019 03:22 #2| 8

Jeg har fået lukket hele min 888 konto, de har ikke engang givet mig en grund - og låst de 18k jeg havde derinde 

 

Det er nu 3 mdr siden, og der er stadig ikke sket en skid. Deres Israelelske sikkerhedsteam er fuldstændig til grin - og det er deres uvidende manager såment også. 

 

Når jeg engang får tid til det, må jeg presse en advokat på dem, fandme nej om de skal slippe. 

Redigeret af joachimdk d. 09-07-2019 03:23
09-07-2019 05:51 #3| 0

Jeg har også fået lukket min konto ved dem pga mistanke om brug af bor.

 

Jeg gik hjemme med en brækket fod, så har spillet rigtigt meget i en periode, det mente de var grund nok til at lukke min konto.

 

Jeg fik mit oprindelige indskud udbetalt efter en del mails frem og tilbage, men de konfiskerede mine gevinster. Tror de tog 5-600 kr, så magtede ikke at køre sagen videre 

09-07-2019 12:04 #4| 0
Chipschips skrev:

I den seneste tid er mine muligheder hos 888 Poker stærkt beskåret.

Jeg har haft en lang korrespondance med deres support afdeling, som har guidet mig i alle mulige retninger uden at give et svar.

En efter en har de lukket turneringer i lobbyen, og der er ikke meget tilbage, jeg kan spille. Jeg har spurgt og spurgt om, hvorfor de har gjort det.

I en kafkask labyrint har de givet umulige forklaringer og henvist mig til andre, som heller ikke har villet svare.

Jeg vil gerne spørge i dette forum, om andre har været udsat for lignende, og hvad man skal gøre for at få enten en forklaring eller få ophævet begrænsningerne.

Venlig hilsen Chipschips

 

 

 Det er bare deres main lobby der er keglet. 

Hvis du går under mine favoritter, og laver en specifik tour sektion kommer alle tours frem, jeg havde samme problem.

09-07-2019 12:27 #5| 0

Generelt er deres poker support tit lidt ude at bunde er mit indtryk. Deres sport support var egentlig fin indtil de satte min limit til 0kr. Forstår ikke helt de ikke bare kappede mig fra kampagner. Mærkeligt man ikke engang kan bette en 50'er på superbowl, men oh well...

11-07-2019 12:15 #6| 0

Fine svar, mange tak. Det er et mærkeligt foretagende. Jeg er stadig i korrespondance med supporten.

Sandt mathias1 og tak. 

joachimdk, det er jo kriminelt for faen og dermed en politisag, gisp.

12-07-2019 15:26 #7| 0

Har spillet der længe med god profit uden problemer. Supporten har altid været i top. Underligt.. derudover har de god rakeback ved highbuyins.

12-07-2019 15:35 #8| 0

Mon ikke de trækker sig fra DK markedet, når deres licens udløber. Jeg har set den opførsel før. 

23-07-2019 19:57 #9| 1

Sygt.. overvejede faktisk at prøve 888 for at få en afveksling fra Stars.  Men det dropper jeg nok efter denne tråd😀

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar