Kontaktoplysninger til Travellink?

#1| 0

Hej PN

 

Har nogen haft held til at kontakte Travellink i forbindelse med aflyste fly grundet Corona? 

Har et par aflyste billetter ude og flyve men jeg kan simpelthen ikke komme i kontakt med dem. Tlf tages ikke, modtaget email fra Travellink kan ikke besvares, og Googlet link til kundeservice portal melder fejl. 

Hvad har I andre gjort?

 

/Anders

22-06-2020 19:48 #2| 0

Jeg prøvede også med ticket.dk - hørte ikke noget, de svarede ikke på mails - havde billetter til Thailand 31/3 og fik afvide at der ville gå 6-9 uger før pengene blev reserveret, 

 

Hørte så fra en der kan thailandsk at han havde ringet til thai airways for at hører om han ikke bare kunne få pengene fra dem direkte, men de var allerede refunderet til ticket.dk.

 

Så jeg skrev til deres direktør direkte, dagen efter var der svar om at pengene var sat ind på kontoen - det var de også men minus1000 kr - skrev igen til direktøren og hende der havde svaret på vegne af direktøren om at det ikke kunne være rigtigt - men det stod i deres betingelser men hun ville refunderer 500 kr. yderligere, og det accepterede jeg selvom det sikkert er ulovligt fra deres side - men hellere få så meget som muligt retur uden videre diskussion.

 

 

22-06-2020 20:02 #3| 0
OP

Det er helt vanvittigt at den branche får lov til at operere på den måde. 

Der må være utallige klagesager efterhånden. 

22-06-2020 21:41 #4| 0

@fjelle123

Fik også retur fra ticket.dk med 1.200 i afbestillingsgrbyr.
De skriver at banken (nok fordi det er MasterCard) el. rejseforsikringen skal dække afbestillingsgrbyr.

22-06-2020 21:57 #5| 0
mino skrev:

Det er helt vanvittigt at den branche får lov til at operere på den måde. 

Der må være utallige klagesager efterhånden. 

 

Ro på nu :-)

Det er vel nok den branche der er hårdest ramt af Corona. Enten skal de lave cowboy tricks for at holde skindet på næsen, ellers hedder det bankerot for de fleste af dem - jeg tænker godt jeg ved hvad jeg ville foretrække :-) 

22-06-2020 22:34 #6| 1
OP
Pokernewbie skrev:

 

Ro på nu :-)

Det er vel nok den branche der er hårdest ramt af Corona. Enten skal de lave cowboy tricks for at holde skindet på næsen, ellers hedder det bankerot for de fleste af dem - jeg tænker godt jeg ved hvad jeg ville foretrække :-) 

 

 Det er da på ingen måde mit ansvar hvordan en enkelt branche bliver ramt. Andre virksomheder kan mig bekendt heller ikke operere udenfor gældende lovgivning blot fordi de godt kan bruge kreditten på ubestemt tid. 

Nu er det i øvrigt heller ikke en langsommelig udbetaling ieg finder utilfredsstillende hvis du læser min post. Men at de på 3. måned er ukontaktbare. 

22-06-2020 22:46 #7| 0
poksjunkie skrev:

@fjelle123


Fik også retur fra ticket.dk med 1.200 i afbestillingsgrbyr.

De skriver at banken (nok fordi det er MasterCard) el. rejseforsikringen skal dække afbestillingsgrbyr.




Rejseforsikringen æder ikke gebyret, så har bare stillet mig tilfreds med at jeg har fået størstedelen retur
23-06-2020 01:33 #8| 1
mino skrev:

 

 Det er da på ingen måde mit ansvar hvordan en enkelt branche bliver ramt. Andre virksomheder kan mig bekendt heller ikke operere udenfor gældende lovgivning blot fordi de godt kan bruge kreditten på ubestemt tid. 

Nu er det i øvrigt heller ikke en langsommelig udbetaling ieg finder utilfredsstillende hvis du læser min post. Men at de på 3. måned er ukontaktbare. 

 
 Nej det er ikke dit ansvar, men det han prøver at skrive er at alternativet til at holde dine penge i nogle måneder kan være konkurs og så er alle pengene væk.

 

Når det er skrevet, så synes jeg ofte man hører om dårlig service fra de her flybillet mellemhandlersider. Også før corona.

 

23-06-2020 07:39 #9| 1
OP
Aurvandil skrev:

 
 Nej det er ikke dit ansvar, men det han prøver at skrive er at alternativet til at holde dine penge i nogle måneder kan være konkurs og så er alle pengene væk.

 

Når det er skrevet, så synes jeg ofte man hører om dårlig service fra de her flybillet mellemhandlersider. Også før corona.

 

En generøs holdning at indtage ift virksomheder som går i flyverskjul i flere måneder.. 

Det ændrer dog ikke på at jeg stadig gerne vil i kontakt med dem for at formidle ønsket om refundering. Så hvis nogen har haft held til det hører jeg fortsat gerne om jeres erfaringer. 

23-06-2020 16:32 #10| 0
mino skrev:

En generøs holdning at indtage ift virksomheder som går i flyverskjul i flere måneder.. 

Det ændrer dog ikke på at jeg stadig gerne vil i kontakt med dem for at formidle ønsket om refundering. Så hvis nogen har haft held til det hører jeg fortsat gerne om jeres erfaringer. 

 

Prøver skam ikke at forsvare deres mangel på service.

Din kattepine med at bruge mellemhandler er der dog advaret mod før.

Også her på PN mener jeg bestemt.

23-06-2020 19:35 #11| 0

Som skrevet i norwegian-tråden er jeg også i klemme. Må indrømme jeg aldrig har lagt mærke til at det skulle være et problem at bruge flysiderne, har nok gjort det 10+ gange uden nogen former for problemer. Jeg har sendt en mail flybillet.dk som åbenbart består af et ocean af selskaber. Får jeg ikke et svar/penge meget snart så er det vel noget med at møde personligt op på den c/i adresse de har hos et advokatfirma eller kontakte politiet. At klage og gå og udfylde formularer og vente 3-6 mdr har jeg ikke tålmod til. Så hellere at flyselskabet bare var gået konkurs end at nogle fuskere løber med pengene!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar