Kontakt til Scandic support

#1| 0

Nogen der kan hjælpe med mail eller telefonnummer?

Jeg har forgæves forsøgt at maile

[email protected]

og

[email protected]

, men de bliver ikke modtaget. Min mail virker upåklageligt ellers.

pft

/INC

26-02-2009 11:05 #2| 0

P.s er der nogen der kan forklare deres regel vedrørende, at du skal spille for hele dit indskud, før du gebyrfrit kan trække penge ud gebyrfrit(5%)?

Jeg satte 3000 ind i sidste uge p.g.a bonus, men jeg havde desværre misforstået det, så jeg ville trække dem ud igen dagen efter, men det siger de koster 5%.

26-02-2009 11:23 #3| 0

har også skrevet til dem!

og er 3 uger siden nu. intet hørt fra dem

26-02-2009 12:12 #4| 0

Skrev til dem igår på: [email protected] der gik 2-3 timer så kom svaret retur.

26-02-2009 12:17 #5| 0

google -> scandicbookmakers + support = [email protected]

sværere var den såmænd ikke ;)

26-02-2009 12:23 #6| 0

Har lige prøvet igen:

"This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

[email protected]

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 554 554 5.7.1 Message cannot be accepted, rules rejection (state 18)."

Nogen ideer?

26-02-2009 12:55 #7| 0

hmm.. mystisk... jeg har kun gode erfaringer med deres support, og det er den samme mailadresse jeg bruger..

allin inc

kan det evt være din mail der er noget galt med?

26-02-2009 13:01 #8| 0

@ooksn

Jeg kan godt sende til andre. Udover dette tilfælde har jeg også gode erfaringer med Scandic. Ikke noget der.

26-02-2009 13:05 #9| 0

Det kan godt ha noget med din udbyder at gøre. Da jeg sidste år skiftede stofa ud, kunne jeg lige pludselig ikke modtage mails fra andre stofanet kunder ??
Fking donks

26-02-2009 13:18 #10| 0

Deres mailserverer har været nede eller noget i den dur. Jeg har lige snakket med en jeg kender på mans private hotmail.

26-02-2009 14:25 #11| 0

Er det ikke noget med at man skal vente 1 uge elelr 3-4 dage mellem transaktioner eller koster det noget i gebyr - 30 kr eller lign.

hvis man kun trækker penge ud med 1 uges mellemrum er det gebyr frit.

Men i skal ikke hænge mig op på det.. Det er yderste sjældent at jeg trækker penge ud ;-) men jeg VED at man altid kan sætte penge ind..
HELEtiden uden ekstra %'er.. ;-)

26-02-2009 14:50 #12| 0

Der er et eller andet heeelt galt med deres mailsystem... har igennem 1 uge prøvet flere gange til både support@ og en eller anden de svarede fra 9,5/10 gange for jeg fail...

26-02-2009 14:55 #13| 0

ved deres indbetalings bandit halløj, står der tydeligt det koster 5% og trække pengene ud igen hvis du ikke har spillet for beløbbet.


Dunno med mailen, plejer altid og få hurtigt svar derfra, nogen gange går der dog 4 6 timer.

26-02-2009 15:01 #14| 0

@ GusNor

Det er deres bankoverførsel.

Jeg så også det med de 5% igår, og er egentlig i tvivl om hvordan man spiller for hele beløbet. Er det når man har haft alle $ med til et bord, eller skal de ind og runde midten på bordet?

26-02-2009 16:48 #15| 0

pisse irriterende! Jeg vil gerne cancel den udbetaling, men kan man det uden support.

Ligeledes vil jeg gerne have svar på Jones spørgsmål:

"Jeg så også det med de 5% igår, og er egentlig i tvivl om hvordan man spiller for hele beløbet. Er det når man har haft alle $ med til et bord, eller skal de ind og runde midten på bordet?"

26-02-2009 16:57 #16| 0

i skal have omsat for det beløb i har indsat, så ja, enten 5k på et sportsbet, eller til midten med stacken.

26-02-2009 17:02 #17| 0

@ALL IN INC

Stik mig dit brugernavn til Scandic her eller i en PM så smider jeg det lige videre til min kontakt og ser om han kan gøre noget..

/Martin

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar