Københavnermesterskabet 2025 - Tårnby 30SEP - 04OKT

#1| 6

Hej PN,

Håber opslaget er ok for mods.

Jeg ville bare lige slå et slag for Poker Københavns københavnermesterskab, der løber af stablen fra 30SEP-04OKT. Jeg forestiller mig at det bliver noget lignende de KBH-mesterskaber der i tidernes morgen blev afholdt i Riverclub i Valby.

Jeg har ikke noget med klubben at gøre selv, andet end at jeg dukker op derude fra tid til anden og synes det er hyggeligt. De har lagt op til 4 startdage, og selvom pokerspillere notorisk er sløve i det, synes jeg alligevel at antallet af tilmeldte er så lille, at jeg tænkte jeg ville smide en reminder op herinde, såfremt nogen måtte være interesserede.

Det koster 400 kroner at deltage, og man kan kun deltage på 1 startdag, og så tager man stakken med videre til finaledag lørdag. De nævnte at hvis der var fuldt hus (50 per start dag) ville præmiepuljen lande på 65.000 kroner-ish.

Det er totalt oldschool freezeout, og man dealer selv (lovlig pokerklub) - bare lige for at forventningsafstemme. :)

Man kan tilmelde sig her: https://pokerkbh.clubcommander.com/ - man skal oprette en profil først, hvis ikke man har en i forvejen. 

Håber at se nogle gæve PN'ere, så længer man lader mine chips være i fred. :)

/mck

Redigeret af mckellberg d. 19-09-2025 15:36
19-09-2025 19:49 #2| 0

Fedt! Københavns hyggeligste klub :)

19-09-2025 23:16 #3| 0

Kan desværre ikke den lørdag. Men tak for at gøre opmærksom på klubben. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar