Hej PN,
Håber opslaget er ok for mods.
Jeg ville bare lige slå et slag for Poker Københavns københavnermesterskab, der løber af stablen fra 30SEP-04OKT. Jeg forestiller mig at det bliver noget lignende de KBH-mesterskaber der i tidernes morgen blev afholdt i Riverclub i Valby.
Jeg har ikke noget med klubben at gøre selv, andet end at jeg dukker op derude fra tid til anden og synes det er hyggeligt. De har lagt op til 4 startdage, og selvom pokerspillere notorisk er sløve i det, synes jeg alligevel at antallet af tilmeldte er så lille, at jeg tænkte jeg ville smide en reminder op herinde, såfremt nogen måtte være interesserede.
Det koster 400 kroner at deltage, og man kan kun deltage på 1 startdag, og så tager man stakken med videre til finaledag lørdag. De nævnte at hvis der var fuldt hus (50 per start dag) ville præmiepuljen lande på 65.000 kroner-ish.
Det er totalt oldschool freezeout, og man dealer selv (lovlig pokerklub) - bare lige for at forventningsafstemme. :)
Man kan tilmelde sig her: https://pokerkbh.clubcommander.com/ - man skal oprette en profil først, hvis ikke man har en i forvejen.
Håber at se nogle gæve PN'ere, så længer man lader mine chips være i fred. :)
/mck
Københavnermesterskabet 2025 - Tårnby 30SEP - 04OKT
Ved du tilfældigvis hvornår finaledagen starter?
Synes ikke jeg kan se noget info omkring det.
Kl 16 i følge deres side på Clubcommander
Dansk Poker har skrevet en artikel om turneringen. Læs mere her:
Københavnermesterskabet 2025: Det bliver stort og hyggeligt! - Dansk Poker
Sidste bump ✌️
Så er det absolut sidste chance for at tilmelde sig til Københavnermesterskaberne
billetsalget til alle dage lukker i aften kl 18.50 :)
Gogogo :)
Tak for bump. Tilmeldt :)
poker prince skrev:Tak for bump. Tilmeldt :)
Hvilken dag spiller du?
Husk i øvrigt at man skal tilmelde sig i dag inden 18.50 uanset hvilken startdag man vælger, bare så folk ikke venter med at tilmelde sig til i morgen. No posible compadre
Jeg kommer derud i dag
Bridgeking skrev:Jeg kommer derud i dag
Jeg er hjemme igen 😂😂
Bridgeking skrev:
Jeg er hjemme igen
Hyggeligt at hilse på dig, Jacob. Det kan være vi ses en anden gang ✌️
mckellberg skrev:
Hyggeligt at hilse på dig, Jacob. Det kan være vi ses en anden gang ✌️
Lige over - men lad os aftale det er til cash eller noget med rebuy 🤣🤣
Bridgeking skrev:
Lige over - men lad os aftale det er til cash eller noget med rebuy
Haha, ja det kunne godt ligne det var bedre 😉
mckellberg skrev:
Hvilken dag spiller du?
Fredag 🥳
poker prince skrev:
Fredag
GL, ses måske lørdag så 👌
mckellberg skrev:
GL, ses måske lørdag så
Kom du til lørdag?
Jeg tog en flot 16. plads fredag, hvor 15 gik videre :D
Kunne folde mig videre med to-tre shortere stacks på finaledagsbubblen, men følte for en double up, som dog endte med et exit med AQ mod damerne. Next time!
Haha :) jeg var med lørdag og kom også på finalebordet men måtte forlade som 9’er. Var SÅ kortdød på timerne op til finalebordet, så den rakte ikke til mere end det :)
hjælper heller ikke på det at Johnny bluffede mig af den bedste hånd i starten af finalebordet. 😂
Godt klaret trods alt :D Hyggelig klub i øvrigt. Ikke sidste gang jeg spiller der.