Køb af Omega Speedmaster reduced/Sinn 103

#1| 0

Hej PN!

Jeg påtænker at købe mig et bedre ur end mit nuværende. Ud fra de parametre jeg har opstillet, er Speedmaster reduced og Sinn model 103 to af de ure, jeg ser nærmere på i øjeblikket.

Er det nogen på PN der har nogle relevante erfaringer med de to ure, som de mener kan være nyttige? :)

26-01-2017 08:03 #2| 0

Uha det et fint ur. Jeg vil dog sige jeg synes den er lige en tand for lille, det er kun en 39 mm. Derudover skal du være opmærksom på om det er en selvoptrukken eller automatisk ur. Jeg har lige købt en Speedmaster Broad Arrow, safir glas, automatisk urværk, 42mm, 3301 mov af F.Piguet.
Derudover vil jeg sige at speedmaster er nok en af de bedste ure nogensinde lavet, og er nok must have ur for alle samler.

31-01-2017 00:14 #3| 0
OP
Bartz skrev:

Uha det et fint ur. Jeg vil dog sige jeg synes den er lige en tand for lille, det er kun en 39 mm. Derudover skal du være opmærksom på om det er en selvoptrukken eller automatisk ur. Jeg har lige købt en Speedmaster Broad Arrow, safir glas, automatisk urværk, 42mm, 3301 mov af F.Piguet.
Derudover vil jeg sige at speedmaster er nok en af de bedste ure nogensinde lavet, og er nok must have ur for alle samler.




Tak for svar. Andre er også velkomne til at byde ind :)

31-01-2017 00:18 #4| 0

Jeg har haft et speedmaster reduced. Det er et rigtigt flot ur, men jeg brugte det ikke meget, fordi jeg synes det var for lille.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar