Køb af bil 5000 kr.

#1| 0

Hej alle poker netter.

Min datter som får kørekort i morgen er på udkig efter en bil som kan køre i en kort periode, hun har 5000 hårdt optjente kr.
Har i et eller andet stående så send en pn.

Claus.

14-09-2014 20:02 #2| 0

Jeg har udelukkende købt disse `billige" biler de sidste par år og været meget tilfreds med det. Min oplevelse har dog været, at de biler jeg har ville købe, har alle haft et meget dyrt benzin forbrug. Tror de mindre, med lavere benzin forbrug er lidt højere i kurs.

I går så jeg dog en bil blive solgt til 300 kr over skotpris - med 1 år til syn og skulle angiveligt virke fint - så måske kan det lade sig gøre.

15-09-2014 11:46 #3| 5

Hej.

Hun har ikke råd til at have bil så brug pengene på en cykel i stedet.

Hvis du finder en bil til den pris er det noget lort ingen andre gider at have og der vil 100% komme nogle udgifter meget snart.

Tænk evt. også på sikkerheden det er trods alt din datter.

Jeg er selv bilhandler og har set det mange gange.
hvis jeg var dig ville jeg ofre 10-15 på noget der var nysynet men det hjælper ikke hvis hun ikke har mere derfor (Linie1)

16-09-2014 14:47 #4| 1
Kimkanon skrev:
Hej.

Hun har ikke råd til at have bil så brug pengene på en cykel i stedet.

Hvis du finder en bil til den pris er det noget lort ingen andre gider at have og der vil 100% komme nogle udgifter meget snart.

Tænk evt. også på sikkerheden det er trods alt din datter.

Jeg er selv bilhandler og har set det mange gange.
hvis jeg var dig ville jeg ofre 10-15 på noget der var nysynet men det hjælper ikke hvis hun ikke har mere derfor (Linie1)


amen for faen..
hvis han brug for en cykelhandler.. så hade du fået Pm kanonkim.!

du selv bilhandler. så tilbyd ham da for en helved en bil eller lad hver med og ødelæg mandens dag.!

hvis han vil købe en bil til 5.000kr så lad ham!

fordi den koster 5.000kr kan man sagtens få nogen af dem nysynet! og sikkerheden er jo så os mere eller mindre iorden idet den var igennem syn..

smid nogen annnoncer på DBA eller GULOGGRATIS
eller ring til en skrothandler og hør om han har noget der værd og køre i.!


EDIT:

min citroen saxo 1.4 vts 98/99 (5dørs)
købt for 4.000kr
køre ca 17km pr liter ( ved min kørsel )

har kørt 60.000km med mig bag rattet..
penge brugt.. ca 2.500kr.!

alt i alt en MEGET billig bil og køre i :]


Redigeret af Komigang d. 16-09-2014 14:53
17-09-2014 16:34 #5| 4

@komigang

du er da for noller at høre på!

19-09-2014 16:23 #6| 0

VW Golf 2 Diesel. Får dig fra A-B. Billig i rep.



19-09-2014 20:21 #7| 0

jeg og min ex har måske en ford focus fra 2000 til salg,den er ved at få skiftet generator bærekugler og arme på begge forhjul lige nu. Men det ender nok med at der ikke er penge til at beholde den.
fin bil, kører glimrende, ser lidt sporty ud (med god vilje) med tonerfilm på alle bagruder ;-)
men er absolut ikke en turbo, før du virkelig gir den omdrejninger (så kører hun ikke vildt

vi købte den for 25000 for lidt over et år siden, nærmer du dig 20k så kan vi ikke sige nej..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar