Knap så sjov start ved 888

#1| 0

Sætter lidt ind for at prøve at spille der.

500 dollars i alt. Spiller hele dagen og ender omkring det samme. Jeg vil så udbetale hvilket jeg gør gennem en bankoverførsel, da jeg satte ind gennem ewire.

To dage efter kigger jeg ind og ser, at udbetalingen stadig er pending. Jeg vil ikke pille ved den, da jeg ved, at det ofte tager nogle dage før bookerne får fingeren ud (da de ved, at mange ludomaner som jeg, sletter udbetalingen inden den bliver ekspederet(omend de ved 888 siger, at de har sat pending til 3-4 dage efter krav fra deres brugere :-)

Jeg sætter en smule ind gennem Moneybookers og spiller så. Det var ikke planen, da jeg slet ikke kan klare hele deres opsætning, og jeg spørger guderne hvorfor jeg igen satte penge ind. Tror det var fordi, at det tager ca en halvkrig inden der er respons gennem chatten.

Jeg spiller lidt, og tænker, at jeg måske kan trække ud nu gennem Moneybookers, da jeg nu har sat penge ind den vej.

Snakker med supporten og får bekræftet, at det ikke kun er de 200 kr jeg kan trække tilbage, men derimod hele beløbet.

Sletter derfor banktransferen og går igang med at lede efter udbetalingknappen fra Moneybookers. Den der der bare ikke..

Sidder igen en halv time og venter på supporten, der siger, at jeg kun kan tage de 200 kr ud..., efter lidt frem og tilbage siger hun så at hun har hævet limmited og at jeg kan tage det hele ud. Vedr knappen skal jeg bare logge ud og ind igen.

Men intet sker.

Jeg sidder igen og venter i lang tid på, at det en min tur i chatten. Det ender med, at hun siger, at der er en der vil ringe om 30 min.

Efter to timer venter jeg igen i chatten og siger at de 30 min længe er gået. Jeg lover at de ringer om 2 min. Jeg venter og de ringer så efter ca 20 min. Telefonen når end ikke at sige "riiiing", så har de afsluttet opkaldet.

Jeg sidder igen i chatten og endelig så ringer de. For bare endnu engang - som hver evig eneste gang i chattet at spørge om hvor jeg er født, og mit fulde navn.

Samtalen gik på, at var ved at undersøge det med den forsvundne knap, og jeg skulle forvente, at det tog et par timer..

Her til aften sad jeg så igen i chatten, og..., ja, ventede..., og de slutter med at sige, at det er almindelig procudure, at det tager 48 timer for at finde sådanne fejl, og at "det bør jeg da vide".

..og så selvfølgelig de 3-4 dage pending igen!

Standard.

Pludselig er jeg endnu mere glad for Betsafe!!

11-08-2011 23:11 #3| 0

Plonkers!!!

12-08-2011 09:27 #4| 0

Hvis det er foregået, som du beskriver, er det lidt lame, ja. GL med det.

12-08-2011 11:13 #5| 1

Hvis de seriøst spøger om hvor man er født, så havde jeg kraftedme sagt "Hjørring Sygehus".

12-08-2011 15:16 #6| 1

Hahahaha, ja, eller mere præcist - ca 10 centimeter fra min mors mave:-)

13-08-2011 16:26 #7| 0

I skal da også have slutningen...

Loggede ind i dag, og knappen er der stadig ikke. Skrev med supporten, der sagde jeg skulle sætte et beløb ind gennem mb igen..

Det gør jeg så.

Han skriver, at jeg skal vente 24 timer, så er der en løsning. Jeg skriver, at jeg faktisk ikke gider vente mere på, at deres latterlige side vågner op.

Han undskylder mange gange, og slutter med at skrive...., og hold nu fast

AT HAN VIL SENDE SAGEN TIL EN ANDEN AFDELING OG AT JEG FÅR SVAR INDEN FOR 72 TIMER!

Jeg skriver bare godnat, og logger ud!

13-08-2011 17:50 #8| 0

Forfærdeligt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar