KK overpar facer turn bet nl100

#1| 0

Hej PN

Villian unknow, eff. stack 100$

Hero: KK

Preflop:
villian limps utg, co folds, Hero btn raise to 4,5$, sb og bb folds, villian calls.

Flop 36J (10,5$)
Villian cheks, hero better 8$, villian calls.

Turn 4 (26,5$)
Villian better 20$, hero tænker WTF?


Mine tanker: PReflop og flop helt std. Turn better villian pludselig ud i mig.
Hvad spiller villian sådan? 33,66,44 måske, men omvendt vil villians nl100 ofte gå efter et checkraise da jeg 2nd barreler en stor range på det board, samtidig med at der er stort set ingen draws. Hvis jeg raiser får jeg vel stort set kun action af bedre hænder og måske AJ, KJ? Hvis jeg caller, aner jeg intet om, hvor jeg står hvis villian better river?

Kritik på ALT modtages.

Martin

06-08-2009 15:03 #2| 0

Standard lead out fra en donk, jeg betaler og shover river :)

06-08-2009 15:22 #3| 0

Der er mange donks der leader ud når de fanger lidt/draws så de ligesom laver et blockbet... Derfor vil jeg ikke kalde dette turn bet... som regel skal denne raises stort med henblik på at kalde et all in... Men hvis villian er loose/passiv så ville jeg her tænke min. 2 par...

uden reads bliver det nok til et stort raise... der kan han sagtens kalde med 56, 5J osv... men dog er der også nogle 2 par kombinationer....

06-08-2009 15:31 #4| 0

@mrJBK

Jeg kan godt følge dit argument, men jeg vil nu stadig hellere calle.
Vi ved ikke med sikkerhed hvad villains holding er, men den range han caller et stort raise med må formodes at have os crushed. Hvis vi derimod ser på den del af rangen vi slår, så er det muligvis en random J spillet mystiskt, eller 65, 54, 53. Da der ingen farvetræk er, så lader jeg hellere villain skyde igen på river. Her folder jeg hvis river slår 2, 4, 7.

Hvis villain checker river finder jeg nok valuetown frem, og hvis han skyder igen betaler jeg kun. Så kan vi altid tage noten, og se hvad fanden villain lige har gang i.

MVH Skod

06-08-2009 15:36 #5| 0

Jeg tror ca. halvdelen af gangene har han et set eller AA-KK-QQ, nogen få gange vil han nok have et mindre par, såsom TT-99. Jeg kan ikke se ham limp med AJ-57/25. Tror bestemt ikke han har et draw her.

Så sådan procentvis tror jeg følgende:
40%: Set
30%: AA-KK-QQ
15%: mindre par
5%: AJ-57/25
10%: luft

06-08-2009 15:40 #6| 0

@mads
Hva regner du med better, som checkcaller eller betcaller sove river - som vi slår?

@mrjbk
som skod, ser ikke ret mange hænder call raise, som vi er foran og boardet er ikke drawy.

@skod
Gode argumenter turn og også sådan jeg havde tænkt mig nogenlunde at skyde river, da villian ikke må formodes at chekke nogle hænder til os river, som har os slået.

06-08-2009 16:02 #7| 0

Hvordan ser Villians stats ud??

Synes man bliver nødt til at se på Villians limp UTG og hans call efterfølgende.
Hvad betyder det?: Alle mindre par: 22, 33, 44, 55 evt 66 og 77.
Ax tom AT/A9 evt.
Suitede connectors evt.

Derfor kan man argumentere for at Villain, medmindre han er spejlblank (derfor vil det være fint med lidt mere info omkring Villian), vil have value af enten AJ som vi slår eller et set. Men ville han reraise vores con bet med et set?
Han limper vel ikke med 57?
Den er svær - som spillet (og uden info her) vil jeg raise ham heftigt på turn og brække mig hvis han viser 33, 44 eller 66 op.

06-08-2009 17:37 #8| 0

@sorenn
tror stort set aldrig villian har overpar her og 57,a7,52 hvor får du dem fra? han må formodes ikke at calle 8$ på flop med inside og underkort?? A7?! har misset totalt, wtf så ku ha lige så godt ha QT etc.

@baja
villian er unknown og har derfor ingen stats på ham. Har ikke spillet ham før. Jeg mener helt klart call bagved turn også call alle non 2,5,7 rivers og bet chekket til på alle non 2,5,7 river ala som skod, er klart det bedste.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar