KK nl100 linie

#1| 0

Hej vil det næste stykke tid poste en del hænder, jeg gerne vil have feedback på.

Villian; 52/30/3 over 200 hands ca.
! Noter: set call 4,5bb ip med Q3s og call ned light. !

Hero: KK
Hvis han bruger stats ser villian mig som 22/18/2,5.

100 BB effektivt.

UTG folded
Hero raised to €3.50
Villian called - €3.50
sb folded
BB folded

** Dealing the flop: 9, 5, 3 (pot: 8,5)
hero bet - €5.50
villian raised to €15.00
hero called - €15.00

** Dealing the turn: 4 (pot: 38,5)
hero checked
villian bet - €25.00
hero called - €25.00

** Dealing the river: 3 (88,5)
hero? Har 56,5€ tilbage.

Jeg kan ikke lide at 3bet flop, da villian ofte har en del air i hans range.

Turn checkcaller jeg for at få ham til at skyde hans air igen, men selvfølgelig en del klamme kort på river, men vi kan caller vel stort set any river når vi checkcaller turn, med hans stats og noten i mente. CRAI turn kan jeg faktisk os godt lide, da vi undgår sværre riverspot på Ax, 9x, 2x

River parrer så, og hvordan får vi mest value?

foretrækkes det ikke at checkcall? Han caller alligevel alt vi er bagud til og kan ikke se ret mange hands i hans range som han caller med, men chekker bag?


Rimelig triviel hånd muligvis, men Kommenter gerne ALT

*edit farver

12-06-2010 17:50 #2| 0

Er det ikke et rimelig standard check-call? Din tanker er fine.

12-06-2010 18:05 #3| 0

læste hånden forkert..

12-06-2010 18:27 #4| 0

Synes også det er fint. Villain repper utroligt tyndt, og har mange bluffs i sin range på sådan et board der. Synes ikke om C/R turn i det spot her, hvor hans range er meget polariseret. Ville give mere mening på et Q-x-x-x bord f.eks. Fint spillet såfremt du kalder river

12-06-2010 18:29 #5| 0

@alle

Vær lige opmærksomme på at hverken HERO eller Villain har actet endnu...

@OP

Som spillet c/c jeg river, men som Dim, så er synes jeg heller ikke CRAI på turn ser liderligt ud. Han folder jo bare sine bluffs - som vi måske kan få et ekxtra bet/value ud af på river... dunno - bare en tankegang.

12-06-2010 18:37 #6| 0

når jeg skriver "såfremt du kalder river", så mener jeg obv. C/C.

12-06-2010 19:13 #7| 0

Noten fortæller dig han kalder et river bet med any pair. Har han 9x, 5x, pocket pair, 6-4, kalder han et bet på river.

Du har kaldt ham 2 gange så han må ha' dig på et par eller to overkort. Derfor mener jeg ikke det er sikkert han better ovenstående hænder.

Jeg er ikke så bange for 3'eren da han ifølge din note kun ville kalde på floppet med en 3'er. Det eneste der slår dig er sets og en usandsynlig 6-7. Har han en af disse taber du en stor pot uanset om du better eller c/c'er.

Du har en note der siger han kalder light (any pair formentligt) og ingen note der sige at han kan bette 3 gange med kun et par eller air. Det gør udslaget for mig og jeg better ud, indtil jeg ser ham skyde tre gange med kun et par.

12-06-2010 21:00 #8| 0
Pokernets ME vinder !

Ser fint ud so far, C/C nu - især mod en 52/30/3 :)

14-06-2010 20:35 #9| 0

takker for comments alle.

Mener os klart det er CC på den river, men checkcaller vi alle river mod en 52/30/3 gut ? 2x, 6x og Ax er da lidt halv klamme at CC 56bb's på.

Men vi folder os alle hans bluff ud ved crai turn.

14-06-2010 20:54 #10| 0

Det er jo utrolig easy river CC, ligegyldigt om der falder 2x, 6x eller Ax altså. Tit vil sådan en her kun skyde videre med absolut air, og checke hvergang han ser det mindste showdown value.

Dine tanker er rigtige, du skal bare lade være at overvurdere hvor svære dine beslutninger bliver eller hvor meget vi skal beskytte mod draws. Vis dem al det svaghed du kan ved at check, check og check. Aldrig nogensinde raise en 52/30'er der repper tyndt og barreler videre. Det er spew på det groveste. Tror du selv at Villain raiser 5x eller 9x på floppet og så barreler så stort? Sådan en type er ikke i stand til at gøre dette for value, og især ikke lave hånden om til et bluff. Resultat: Han er voldsom polariseret mellem nuts og air, og nogle rigtig få gange en dårlig 5'er, som han alligevel ikke tror er god og shover river tit. Ja det sker han checker den bag nogle gange, men hvor tit ville han call et rivershove her med 5x, som viser hjernedød styrke? :) Det letteste CC jeg har set længe, bevar dine tanker omkring hånden, det er fuldstændig korrekt.

14-06-2010 21:24 #11| 0

@OP

Well, kan vi så få resultatet?? - nu da tråden er dø'et lidt ud...

14-06-2010 21:34 #12| 0

Jeg chekker og villian chekker bag med A9. Derfor jeg blev lidt i tvivl om det var bedre at bette ud for at ekstrakt value fra 9x, 66-88,5x.

14-06-2010 23:08 #13| 0

@ OP

Du ved du ikke skal være resultatorienteret, så du burde sagtens kunne se dit rigtige play altid her er at CC. At din mening bliver sløret af resultatet viser jo din tankegang ikke er rigtig mht. det.

Hvis du læser min ovenstående post siger jeg jo præcis det modsatte af det der faktisk skete, men det ændrer jo ikke på at han laver det her play med 9x så ufattelig sjældent at CC er så langt mere profitabelt i spottet end at leade ud. Jeg vil altid, altid foretrække CC i sådanne spots fremover, præcist som jeg altid har gjort det, og som har vist sig at være utrolig profitabelt.

15-06-2010 18:59 #14| 0

@viggo
Mener ikke min tankegang er resultat orienteret, men hvis han konsekvens chekker 9x etc bag, er der jo mere value i at bette. Men mener også har better dem næsten hver gang, så mener os CC er det rigtige.

15-06-2010 19:12 #15| 0

Selv hvis han checker 9x bag hvergang her og caller et shove hvergang med 9x, så er det stadig mere ev at cc. Du ser næsten aldrig donks kunne raise floppet og bette forholdsvist stort på turn for value med TP. Den eneste range af hænder han nogengange kan gøre det her med er A9-Q9, og der er langt flere bluffs i hans range end A9-Q9 :), alle dårligere kickere raiser og better han jo ikke sådan. Så nej der er ikke mere value i at bette, selvom han checker 9x bag, som han stort set altid vil gøre her, fordi han har så lidt 9x i sin range.

15-06-2010 19:28 #16| 0

Noten siger:

! Noter: set call 4,5bb ip med Q3s og call ned light. !

Indtil jeg har en note der siger han kan skyde tre gange med luft så forholder jeg mig til ovenstående. Jeg kan ikke forstå jeg er den eneste der har den holdning. Vi har trods alt kun 200 hænder på ham.

15-06-2010 20:09 #17| 0

@ n00b

Notes er ekstremt værdifulde, og stats er INTET i forhold til det. Men du bliver nødt til at forholde dig til virkeligheden og prøve at lade være med at overvurdere de notes vi har. Den note han har siger bare han er callish donk, disse type spillere kan ikke finde ud af at valuebette. Derfor må vi antage at Villain i hånden altid vil calle hænder med SDV, fordi han ikke er i stand til at få value fra disse hænder.

Da hans range rigtig tit, som spillet, vil være stærkt polariseret og indeholde rigtig mange bluffs vil den mest ev linje også være at cc river. Det du håber på er at en callish donk raiser og better for tynd value med en ultrasnæver range af 9x og gode kickers eller laver 5x om til bluff. Det sker bare så sjældent at vi lige så godt kan håbe på at Villain har bluffet i spottet, da han så sjældent har en marginal hånd.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar