KJ i 3b pot oop (400NL)

#1| 0

Effektive stacks 400. Jeg har KJ

"Standard" TAG som jeg har reads på åbner fra CO til 12. Jeg 3b til 42 fra SB. BB cold caller. CO caller ligeledes.

Flop: J 8 6 (Pot 126)

Jeg byder 90. BB folder. CO caller.

Turn: 7 (Pot 306)

Jeg skubber for mine sidste 268.

Flop ser jeg som standard, men er der nogen der ikke skubber turn i dette spot?

16-01-2010 18:08 #2| 0

hvis du har reads på manden kunne du evt. skrive hvilke det er.. vil nok hjælpe en del.

16-01-2010 19:12 #3| 0

Hvad er standard ved floppet?
C/f turn ser fint ud i mine øjne, med mindre villain er helt væk.

16-01-2010 21:22 #4| 0

Hov....der skulle have stået "ikke har yderligere reads på"

@Asger_b:
Mener klart at et cbet er at foretrække i dette spot, men vil da meget gerne høre dine argumenter for at tage en anden linie.

16-01-2010 21:26 #5| 0

@Asger_b:

Foretrækker set i bakspejlet også dit c/f turn i stedet for et shove. Et shove beskytter mig vel reelt kun imod flush trækket og value cutter mig iøvrigt.

16-01-2010 23:13 #6| 0

Hvis du valuecutter noget, er det floppet. Et turnshove er i hvert fald knapt så dårligt som flopbettet, as played ;). Hvad er det du prøver at opnå ved at bette floppet?

16-01-2010 23:18 #7| 0

Tror jeg personligt ikke ville 3bette KJo før jeg har nogle reads/tendenser på bordet og på den jeg 3better.

Kender du noget til BB tendenser?

Har du set ham coldcalle 3bets før?

Det jeg ikke bryder mig om på floppet er:

1. Syntes din betsize er for high - hvis jeg CB der ville jeg nok sige 65, som jeg også ville gøre med overpair og skum.

2. Du better 75% pot og reelt bryder du dig ikke om at calle et all in, da du sådan ca. aldrig er god når de kommer over toppen og alt det som du slår folder de.

Min linie ville nok være nok C/C flop depending af bet/action og C/F turn unimproved. Men kunne også fint C/F floppet dunno helt - netop fordi du intet aner om CO tendenser eller range så er du ude i en katepine her.

Me no like.

17-01-2010 01:33 #8| 0

Jeg bilder mig selv ind, at mit flop bet er for value samtidigt med at det beskytter mig i en sitiuation hvor min stack to pot ratio er ca. 1:3. Kan forstå på jer at I ikke mener at der er meget value i et bet.

Hvis jeg nu ch flop og fo til et BB flop bet (stærk range) og ca et CO flop bet (mindre stærk range) så er jeg måske mere på sporet, men kan jeg så roligt ch/fo turn til et bet fra CO i en situation hvor min hånd er mere eller mindre face up?

17-01-2010 04:06 #9| 0

Altså, du står i en sitation, hvor du sandsynligvis ikke har den bedste hånd... Og bliver nødt til at tage forholdsregler derefter. Det betyder bl.a. at du kan manipulere dine linjer og betsizing, så du kan folde mest muligt når du er bagud og få mest muligt value når du er foran - og det er der ikke en "formular" for. Det kommer ekstremt meget an på spottet.
Men én ting er i hvert fald sikkert.. At byde 3/4 pot på floppet ud i 2 mand forøger ikke ligefrem dine chancer for et heldigt udfald af hånden ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar