KEA - Bygningskonstruktør studiestart 31/01

#1| 0

Som topic lyder så var jeg bsre interesseret i at høre om der er nogle PN'er der starter nu her?

21-01-2013 09:54 #2| 0

Hvorfor skulle der være det? Sygt random tråd at starte....

21-01-2013 10:22 #3| 0

@JesperTP

WTF?

@OP

Er det i Aarhus? Min eks. skal starte i Aarhus nu her :)

21-01-2013 10:26 #4| 3

Det i kbh.

JesperTP hvad fanden gik der gennem dit hovede da du skrev den retarderet besked?

Helt normalt lige at spørge kunne da sagtens være der var nogle der skulle starte.

21-01-2013 10:33 #5| 0

Hvis i ikke selv kan se det er det vist ikke mig der er retarderet i denne tråd.

21-01-2013 10:35 #6| 0
JesperTP skrev:
Hvis i ikke selv kan se det er det vist ikke mig der er retarderet i denne tråd.


Luk nu bare røven
21-01-2013 10:38 #7| 0

Jeg elsker det evigt høje niveau den jævne PN-bruger fremviser.

21-01-2013 10:41 #8| 1

Det er sgu da dig der er fjolset. Jeg er selv udlært murer og skal også starte som bygningskonstruktør, godt nok først efter sommerferien. Så derfor har tråden interesse for mig.

21-01-2013 10:42 #10| 4

Bookmarked. Jeg tror, det bliver en rigtig spændende tråd at følge.

21-01-2013 10:42 #11| 0

@OP
Skal ikke selv starte, men min fætters ekskæreste skal vist starte nu her også.

21-01-2013 10:43 #12| 0

Søren dog. Du kunne da bare have redigeret din post 9, istedet for at slette den og skrive en ny :--)

21-01-2013 10:45 #13| 0
Drejer89 skrev:
Søren dog. Du kunne da bare have redigeret din post 9, istedet for at slette den og skrive en ny :--)

Jamen på den her måde får jeg jo flere posts.
21-01-2013 10:49 #14| 2
Klakk123 skrev:
@JesperTP

WTF?

@OP

Er det i Aarhus? Min eks. skal starte i Aarhus nu her :)


Hvor tror du at Københavns Erhvervsakademi ligger?
21-01-2013 10:51 #15| 1

Du et sørgeligt menneske Jesper, pis nu bare af med dig og tag din klamme attitude med dig idiot.

21-01-2013 10:52 #16| 0

@ JesperTP

Fået det forkerte ben ud af sengen her til morgen ??

Damn du lyder morgensur ihvertfald...

21-01-2013 11:10 #17| 0

Det kan være svært at tolke sindstilstand udfra noget der er skrevet. Jeg er hverken sur eller et sørgeligt menneske.

Nogle gange undrer jeg mig bare over hvad der ligger til grund for forskellige tråde. Så stiller jeg spørgsmålet: 'Hvorfor skulle der være det?'.

Så ruller snebolden. Jeg går ud fra at folk svarer så aggresivt fordi det nok er gået op for dem at det er et mærkeligt spørgsmål at stille.

21-01-2013 11:16 #18| 0
JesperTP skrev:
Det kan være svært at tolke sindstilstand udfra noget der er skrevet. Jeg er hverken sur eller et sørgeligt menneske.

Nogle gange undrer jeg mig bare over hvad der ligger til grund for forskellige tråde. Så stiller jeg spørgsmålet: 'Hvorfor skulle der være det?'.

Så ruller snebolden. Jeg går ud fra at folk svarer så aggresivt fordi det nok er gået op for dem at det er et mærkeligt spørgsmål at stille.
Men selvom du synes det er en mærkelig tråd følger du den åbenbart nøje..
21-01-2013 11:21 #19| 0
Bessefar skrev:
JesperTP skrev:
Det kan være svært at tolke sindstilstand udfra noget der er skrevet. Jeg er hverken sur eller et sørgeligt menneske.

Nogle gange undrer jeg mig bare over hvad der ligger til grund for forskellige tråde. Så stiller jeg spørgsmålet: 'Hvorfor skulle der være det?'.

Så ruller snebolden. Jeg går ud fra at folk svarer så aggresivt fordi det nok er gået op for dem at det er et mærkeligt spørgsmål at stille.
Men selvom du synes det er en mærkelig tråd følger du den åbenbart nøje..


Ja, jeg venter jo stadig på at få mit spørgsmål besvaret.
21-01-2013 11:30 #20| 0
JesperTP skrev:
Bessefar skrev:
JesperTP skrev:
Det kan være svært at tolke sindstilstand udfra noget der er skrevet. Jeg er hverken sur eller et sørgeligt menneske.

Nogle gange undrer jeg mig bare over hvad der ligger til grund for forskellige tråde. Så stiller jeg spørgsmålet: 'Hvorfor skulle der være det?'.

Så ruller snebolden. Jeg går ud fra at folk svarer så aggresivt fordi det nok er gået op for dem at det er et mærkeligt spørgsmål at stille.
Men selvom du synes det er en mærkelig tråd følger du den åbenbart nøje..


Ja, jeg venter jo stadig på at få mit spørgsmål besvaret.
du er godt nok sørgelig at hører på...
21-01-2013 11:37 #21| 0

Det må være en helt unik fællesskabsfølelse der får så mange mennesker til at stimle sammen og forsvare noget så dumt.

21-01-2013 11:42 #22| 3

Det er en "Off-topic" kategori, så selvom du måske synes det er mærkeligt afviger det da ikke væsentligt fra standarden på denne del af PN?

Kunne da være OP var heldig at finde nogen kommende medstuderende at sparre fagligt og spille kort med?

21-01-2013 11:42 #23| 0
JesperTP skrev:
Det må være en helt unik fællesskabsfølelse der får så mange mennesker til at stimle sammen og forsvare noget så dumt.
du er jo åbenbart den eneste herinde der har meldt op at det er et dumt spørgsmål. sa vidt jeg ved findes der ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.
21-01-2013 12:05 #24| 0

@JesperTP

Hvornår kvalificerer et emne sig til at være værdigt nok til en tråd her på PN.

Manden spørger på et forum med folk der har baggrunde i øst og vest. Jeg er i øvrigt sikker på OP's idé var at tråden skulle udvikle sig til en forventninger/erfaringer så hvis du ingen interesse har for emnet så smut da med dig. Overskriften siger i øvrigt MEGET klart hvad der er tale om.

21-01-2013 12:43 #25| 0

Er sgu enig med JesperTP i at det er en pænt random/weird tråd. Chancerne for at en PN'er der læser OP, lige skal starte på samme udd. til den tid, må være forsvindende små.

Når det er sagt så skal der da også være plads til en "longshot tråd" i ny og næ - så længe Unreachable ikke spammer forummet med 10 random tråde hver dag, kan det ikke få mit pis i kog.

GL med uddannelsen! ;)

21-01-2013 12:54 #26| 0
JesperTP skrev:
Klakk123 skrev:
@JesperTP

WTF?

@OP

Er det i Aarhus? Min eks. skal starte i Aarhus nu her :)


Hvor tror du at Københavns Erhvervsakademi ligger?


Amen wtf... Nu har jeg ikke selv interesse for bygningskonstruktør udd. eller akademi-uddannelser, så jeg vidste ikke lige hvad KEA stod for...
21-01-2013 13:42 #27| 3
birdshake skrev:
Er sgu enig med JesperTP i at det er en pænt random/weird tråd. Chancerne for at en PN'er der læser OP, lige skal starte på samme udd. til den tid, må være forsvindende små.

Når det er sagt så skal der da også være plads til en "longshot tråd" i ny og næ - så længe Unreachable ikke spammer forummet med 10 random tråde hver dag, kan det ikke få mit pis i kog.

GL med uddannelsen! ;)


Da du blev optaget på bygningskonstruktør var der cirka 60600 andre der blev optaget på en uddannelse i Danmark. Det vil sige at andelen af dem der starter sammen med dig udgør 0.124% af alle dem der starter på en uddannelse i den omgang.

Lad os så sige at samtlige personer der har en bruger PN tilfældigvis allesammen skal påbegynde en uddannelse netop i år (det sker tydeligvis ikke). Så vil 0.124% svare til cirka 60 personer ud af de cirka 49000 brugere PN.

Det er dog utopi at tro at der findes 49000 aktive brugere af PN da der både vil være et løbende frafald og en del personer med flere brugere. Lad os sige at der måske er 40000 aktive brugere. Så er vi nede på 50 personer (hvis vi stadig antager at alle brugere på PN skal starte en uddannelse netop nu).

Sandheden er dog at langt de fleste ikke skal starte en uddannelse nu. Et forsigtigt gæt ville måske være at 5% skal starte en uddannelse nu. Så er vi nede på 2-3 stykker der starter på KEA Bygningskonstruktør (og du er én af dem).

I alle mine antagelser synes jeg at jeg har været yderst generøs til din fordel.

Hvori synes du selv den praktiske anvendelighed for PN (og dig) ligger?
21-01-2013 14:04 #28| 4

Hahaha JesperTP - har du virkelig ikke noget bedre at foretage dig?

21-01-2013 14:08 #29| 0

Jeg tror sgu Jesperdrengen har det røde, vær nu ikke for hårde ved ham!!

21-01-2013 16:07 #30| 0

Kæft en douchebag...

21-01-2013 16:18 #31| 1

@JesperTP

Tråden er jo startet i off-topic, og har i øvrigt et let gennemskueligt emne, så jeg vil mene det er nemt at styre udenom tråden, hvis den ikke har din interesse.

Skal vi nu ikke lige få den gode tone tilbage i "debatten", og lade tråden handle om det OP havde tiltænkt.

21-01-2013 19:22 #32| 0

Jeg prøver bare på at hjælpe unge håbefulde postere med at finde ud af hvad der er spild af tid og hvad der ikke er. Nogle gange er det en god idé at tænke før man poster, det er der flere indlæg i denne tråd der er et levende eksempel på.

21-01-2013 23:44 #33| 0
JesperTP skrev:
Klakk123 skrev:
@JesperTP

WTF?

@OP

Er det i Aarhus? Min eks. skal starte i Aarhus nu her :)


Hvor tror du at Københavns Erhvervsakademi ligger?


Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om KEA ligger i Århus, men man har hvertfald aldrig hørt om Aalborg og Århus uni i KBH..
26-01-2013 17:59 #34| 0
JesperTP skrev:
Jeg prøver bare på at hjælpe unge håbefulde postere med at finde ud af hvad der er spild af tid og hvad der ikke er. Nogle gange er det en god idé at tænke før man poster, det er der flere indlæg i denne tråd der er et levende eksempel på.


Har foerst net nu eftersom jeg har vaeret i Afrika, men fuck det er dumt sagt det der.

Du er jo ikke til nogen hjaelp, du troller jo bare max.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar