Kan ikke starte pokerstars klienten. PROBLEM LØST. PT4!

#1| 0

Er der andre der har eller har oplevet samme problem...?


Når jeg starter PokerStars, popper den sædvanlige lille "site found waiting for reply" boks op og alt er fint. Men i det klienten åbner, bliver den insta lukket ned.


Jeg har MacAfee antivirus program og har prøvet at lukke Firewall og real time scan ned. uden held. Er det ved stars der er problemer...?


Det kørte fint i går og jeg mener ikke jeg installerede nogen opdateringer da jeg lukkede computeren i nat...


Redigeret af HolchKnudsen d. 20-05-2016 15:11
20-05-2016 13:41 #2| 0

Samme skete for mig, jeg gik bare ind og hentede den sidste update fra PokerStars på deres hjemmeside og så fungerede det igen

20-05-2016 13:49 #3| 1

Du er en sveske! TAK!

20-05-2016 14:08 #4| 0
Luckb0x skrev:Samme skete for mig, jeg gik bare ind og hentede den sidste update fra PokerStars på deres hjemmeside og så fungerede det igen

LOL. Så er den gal igen. Nu kan jeg ikke starte stars igen.


FFS!.


Hvis der er en IT boss eller en derude der har en ide til hvad fanden det er i mit system der ligger og bokser med stars så PM mig. Du får 500 kroner hvis du får mit stars til at køre igen.

Redigeret af HolchKnudsen d. 20-05-2016 14:10
20-05-2016 14:11 #5| 0

Prøv at tilføj PokerStars som trusted i dit antivirus, evt start med at slå firewall + antivirus fra for at se om det er der problemet ligger.

20-05-2016 14:22 #6| 1

Du finder PokerStars mappen inde i din programmer (x86) i denne computer. Så finder du PokerStars.DK og scroller ned indtil du finder PokerStars.exe filen, og klik så på den.

20-05-2016 14:25 #7| 0

https://gyazo.com/9b29ea03638d2ead129da7346a46385e

Husk det skal være pokerstars.exe filen, som du skal klikke på, ikke pokerstarsBr.exe

20-05-2016 14:25 #8| 0
SpartacusDK skrev:Du finder PokerStars mappen inde i din programmer (x86) i denne computer. Så finder du PokerStars.DK og scroller ned indtil du finder PokerStars.exe filen, og klik så på den.

tak for det. men stadig no go. Klienten lukkes ned i det den starter op. Det er garanteret mit Macafee antivirus lorte lort med lort på lorte fuck program.

20-05-2016 14:27 #9| 0

Macafee er virkelig et lorte program, jeg tror at fejlen ligger her.

20-05-2016 14:27 #10| 1
SpartacusDK skrev:Du finder PokerStars mappen inde i din programmer (x86) i denne computer. Så finder du PokerStars.DK og scroller ned indtil du finder PokerStars.exe filen, og klik så på den.

Jeg havde præcis samme problem, og det hjalp ikke med reinstall, men det her virker (indtil videre)! Tak!

20-05-2016 14:27 #11| 0

Okay, så kan prøve en af de update.exe filer som ligger i samme mappe, det virkede hos mig. Ellers prøv at højreklikke den og 'kør som admin'

20-05-2016 14:33 #12| 0

Nu fungerer den almindelige åbning af programmet også for mig igen. Jeg ved ikke, om der var et eller andet, der rettede sig selv automatisk, da jeg trykkede på exe-filen, men en anden ting, jeg også gjorde i mellemtiden, var at ændre mit netværk fra offentligt til privat (sådan her: https://tinkertry.com/how-to-change-windows-8-1-network-type-from-public-to-private). Det er måske værd at prøve, hvis du kører Windows 8.

20-05-2016 14:33 #13| 0

Kunne ikke lukke ned for Macafee, så prøvede at afinstallere. Kan stadig ikke starte stars. Så Macafee er vidst ikke skurken.



20-05-2016 14:36 #14| 0
HolchKnudsen skrev:Kunne ikke lukke ned for Macafee, så prøvede at afinstallere. Kan stadig ikke starte stars. Så Macafee er vidst ikke skurken.


Er der ikke en option der hedder 'realtime protection' i mcafee? Prøv at disable den, mens du starter .exe filen i administator-mode, og så aktiver den igen efterfølgende, hvis den giver dig adgang.

Ellers prøv at skifte din DNS-addresse inde i din netværksindstillinger.

20-05-2016 14:36 #15| 0

har du windows defender eller avira - så prøv som ovenstående med at disable realtime protection

20-05-2016 14:44 #16| 0
HolchKnudsen skrev:Kunne ikke lukke ned for Macafee, så prøvede at afinstallere. Kan stadig ikke starte stars. Så Macafee er vidst ikke skurken.


Det kan også være PokerStars klienten allerede er aktiv, uden at du kan få adgang. Prøv at åbne joblisten og se om PokerStars-processen er aktiv derinde, hvis ja, så tryk 'afslut job' og åben den igen.

20-05-2016 14:48 #17| 0
pccp skrev:Nu fungerer den almindelige åbning af programmet også for mig igen. Jeg ved ikke, om der var et eller andet, der rettede sig selv automatisk, da jeg trykkede på exe-filen, men en anden ting, jeg også gjorde i mellemtiden, var at ændre mit netværk fra offentligt til privat (sådan her: https://tinkertry.com/how-to-change-windows-8-1-network-type-from-public-to-private). Det er måske værd at prøve, hvis du kører Windows 8.

Kører Windows 7. Prøver lige at se om jeg kan gøre noget lignende. Men tak



SpartacusDK skrev:
Er der ikke en option der hedder 'realtime protection' i mcafee? Prøv at disable den, mens du starter .exe filen i administator-mode, og så aktiver den igen efterfølgende, hvis den giver dig adgang.

Ellers prøv at skifte din DNS-addresse inde i din netværksindstillinger.

Det er ikke Macafee. Prøvede at starte stars uden macafee installeret og det kørte stadig ikke. Har også prøvet at slå realtime scan fra. No go



Live skrev:har du windows defender eller avira - så prøv som ovenstående med at disable realtime protection

Nope, har ikke dem. men kører not Spybot anti malware. No idea om det kan fucke med stars

SpartacusDK skrev:
Det kan også være pokerstars klienten allerede er aktiv, uden at du kan få adgang. Prøv at åbne joblisten og se om Pokerstars-processen er aktiv derinde, hvis ja, så tryk 'afslut job' og åben den igen.

Nop! Men tak for skuddet

20-05-2016 14:54 #18| 0

Alt hvad der har med anti-virus og anti-malware at gøre kan potentielt blokere eksekveringen af visse programmer, så prøv at deaktivere de forskellige firewall, og anti-vir, for at sikre at problemet ikke ligger dér. (og husk self at aktivere dem igen, hvis intet ændrer sig)

20-05-2016 14:56 #19| 0

Ellers prøv noget helt andet: Opret en gæstebruger i Windows og start klienten derinde.

20-05-2016 14:57 #20| 0

Slet PokerStarsklienten - genstart computeren - hent PokerStarsklienten på deres hjemmeside - BUM.

20-05-2016 14:59 #21| 1

Har du HM2 installeret?

Redigeret af Xenith d. 20-05-2016 14:59
20-05-2016 15:10 #22| 0
Xenith skrev:Har du HM2 installeret?

Nej, men du havde fat i den lange ende. det var fukkin PT4. Så jeg gik ind på pokertrakcers fora og lo and behold, der var en anden bruger med nøjagtig samme problem efter seneste PT4 update. Easy fix var at starte PT4 først, køre handimport og så starte stars.


Så kører bussen!



Skriv en PM med tlf nummer, så klarer vi de 500. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!

20-05-2016 15:10 #23| 0

Og tak til alle for at tage jeg tid til at hjælpe. Sq cool af jer!

20-05-2016 15:45 #24| 0

Godt at høre at jeg kunne hjælpe :-)


Jeg har sendt dig en PM.


Held og lykke ved bordene!

Redigeret af Xenith d. 20-05-2016 15:46
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar