Julefrokost anno 2021 i Århus

#1| 0

Hej folkens.

 

Jeg har været så umådelig priviligeret at skulle komme op med et sted til årets firmajulefrokost.

Mine kolleger spænder fra 23-65ish og vi snakker nok sammenlagt 30-40 deltagere. Fælles for alle er nok at vi er mere til dart og bajer end aktier og champagne ;)
Indtil videre har jeg kigget lidt på Peter Gift, Centralværkstedet og Kohalen(er dog ret sikker på at dette er fuldt booket hvert år).

 

Har i nogle steder som i kan anbefale? :)

 

 

Redigeret af mafmaf d. 01-06-2021 22:58
01-06-2021 22:56 #2| 0
mafmaf skrev:

Hej folkens.

 

Jeg har været så umådelig priviligeret at skulle komme op med et sted til årets firmajulefrokost.

Mine kolleger spænder fra 23-65ish og vi snakker nok sammenlagt 30-40 deltagere. Fælles for alle er nok at vi er mere til dart og bajer end aktier og champagne ;)
Indtil videre har jeg kigget lidt på Peter Gift, Centralværkstedet og Kohalen(er dog ret sikker på at dette er fuldt booket hvert år).

 

Har i nogle steder som i kan anbefale? :)

 

 

Du skal nok skrive det er i Århus for en sikkerheds skyld.

 

 

01-06-2021 22:58 #3| 0
OP
prangstar skrev:

Du skal nok skrive det er i Århus for en sikkerheds skyld.

 

 

 

 Du har ret, tak :)

01-06-2021 23:44 #4| 0

Nu ved jeg ikke hvor længe I gerne vil være på det pågældende sted efter maden, men Hantwerk på havnen og Klokken i Mindegade er i hvert fald to gode steder jeg ville overveje.

Er Kohalen fuldt booket for julen 2021?

02-06-2021 00:11 #5| 0
OP
Aurvandil skrev:

Nu ved jeg ikke hvor længe I gerne vil være på det pågældende sted efter maden, men Hantwerk på havnen og Klokken i Mindegade er i hvert fald to gode steder jeg ville overveje.

Er Kohalen fuldt booket for julen 2021?

 

 De ville vende tilbage på min forespørgsel, men jeg skulle ikke regne med at der var plads til os .
Sad også og kiggede på Hantwerk, men ved du om de gør sig i julefrokoster, og hvis hvor kommer maden fra? :)

02-06-2021 17:30 #6| 0
mafmaf skrev:

 

 De ville vende tilbage på min forespørgsel, men jeg skulle ikke regne med at der var plads til os .
Sad også og kiggede på Hantwerk, men ved du om de gør sig i julefrokoster, og hvis hvor kommer maden fra? :)

 

 Jeg ved de har julefrokoster arrangementer.
De har mad til daglig, så går da ud fra de selv står for maden, men det er ikke noget jeg tør lægge hovedet på blokken for.

03-06-2021 10:08 #7| 0

Prøv at tage fat i Marianne Frøkjær 60985956 hos Smag og Slægt, de har flere restauranter bl.a. den lille kro i Nørre Alle.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar