JJ i problemer 5/10

#1| 0

Prøvede et shot på 5/10 igår og det gik faktisk rigtig fint selvom jeg endte i -170$. Jeg var ihvertfald tilfreds. Dog var der en hånd der nagede mig: Vi sidder 7 mand ved bordet. Villain er en standard TAG.
Jeg har ikke farvekoder på da jeg gerne vil have analayseret situationen med rainbowflop og twoflushflop:


hero for JJ

utg folds
hero raises
mp folds
co reraises
bu folds
sb fold
bb folds
hero caps
co calls

flop 5 8 A
hero bets

Hvad er vores linie her hvis villain bare caller? Skal vi fyre turnen - jeg ser ikke mange hænder vi er foran, men har ikke lyst til at give hånden let op. Turn er vel b/f i mit tilfælde faldt en ækel K og jeg b/f'ede. Hvad er riverlinien hvis villain også caller turn?

Hvad hvis vi raises på floppen? Et call kan vel forsvares hvis villain kan have farvetræk og er løs preflop eller hvis vi han har tendens til at overspille turn og river og der ikke er farvetræk?

29-11-2007 11:05 #2| 0

Hvad er dit image?

Standard TAG?

Altså jeg tror ikke det er et problem at c/f turn på regnbue bord K eller ej på turn. Den K ændrer ikke noget da han ikke har Kx.


På flush draw bord kan jeg se hvordan du vil skyde igen på en ikke K turn. På en K turn folder jeg bare.

29-11-2007 11:27 #3| 0
OP

Mit image var faktisk TA omkring 16/16-2.00 og havde vist isoraisinghænder op som AA og KJs(uden at vinde over fisken forresten). Så jeg vil overveje min aggressivitet på turnen fremover i dette spot - ikke meget han kan calle med på et ukoordineret board som han 3better preflop som vi slår.

29-11-2007 13:26 #4| 0

Altså hvis du er TAG og han ved det så skal du bare c/f regnbue floppet efter han kalder turn IMO

På flush draw floppet vil jeg fortsætte men når K turner er du færdig

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar