Jeg er sikker på, at jeg havde den igår!?

#1| 0

Hej PN.


Jeg håber en IT-ekspert, eller en der har været i samme båd kan hjælpe mig?


Sagen er den, at mit Pokertracker software, er holdt op med at virke.
Jeg har ikke lavet nogen relevante ændringer på min bærbare computer, i det tidsrum fejlen må være kommet i.

Jeg har selvfølgelig prøvet at genstarte.


Problemet er, at når jeg starter programmet op, får jeg standard service medd.

i ved, den med info om fiksede bugs, nye features og sådan.

Jeg trykker OK, derefter - ingenting!?

Jeg prøver selvfølgelig at dobbeltklikke PT4 logoet igen, men får en dialogboks der fortæller mig, at en version allerede kører.

Når Jeg åbner joblisten kan jeg se at det tilsyneladende er rigtigt, men Jeg kan ikke gøre andet end at "afslutte jobbet"

- Status qou...

Jeg håber en venlig sjæl herinde kan hjælpe mig, ellers ryger Jeg på abetilt.




Vh. Yours truely, the one and only - Grinch. :P

















01-04-2015 05:45 #2| 0

Jeg har oplevet noget lignende, men hvad jeg lige gjorde for at fixe det, er svært at huske. Jeg tror, at der er tråde på deres forum.


Mulige løsninger:

- Ccleaner og derefter scan med dit anti virus program. (MBAM)

- Opdatering til nyeste version af PTR4.

- Kør program som administrator.


Jeg mener jeg skrev til support, men det løste sig selv nu hvor jeg tænker over det. Hvis fejlen er den samme som min starter programmet efter et minut eller to af sig selv. Mit kom dog ned på normal tid, men hvad der gjorde udslaget, ved jeg ikke .

Redigeret af Argyle_DK d. 01-04-2015 05:46
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar