ITIN wsop 2023

#1| 1

Kan man ikke få det seneste update på hvad man skal gøre for at få et ITIN bevis til årets wsop ? Hvem skal man bruge for at få et og hvad koster det, altså den nemmeste og hurtigeste vej?

08-04-2023 19:31 #2| 0

Bare af ren nysgerrighed hvem henvender du dig til?

08-04-2023 19:49 #3| 0
nikzz skrev:

Bare af ren nysgerrighed hvem henvender du dig til?

 

Folk der tidligere har fået eller prøvet at få ITIN i Las Vegas, er mit gæt.

08-04-2023 20:15 #4| 0

Du skal i hvert fald snart igang. Tog mig ca. 2 måneder at få det ordnet.

Du får et instant, og nøjagtigt svar, ved lige at bruge 2 min på google, det er ikke det store problem. Altså kortere tid end det tog dig at oprette en ny bruger på PN, for at spørge om det samme, du lige så godt kunne have tastet ind i en hvilken som helst søgemaskine og få svar med det samme.

Redigeret af SVFA_DK d. 08-04-2023 20:19
08-04-2023 20:33 #5| 0

Fik det lavet på Venetian, da jeg cashede "stort" i en turnering på min første tur til Vegas, og det virker stadigvæk!

 

Det var hotellet der hjalp med den gang. Forsøgte selv at få lavet et i Miami, men der var skattekontorene lukket pga. strejke. Men der er en række formular der skal udfyldes. Men tænker det er vejen at gå, hvis hotellerne ikke hjælper længere

08-04-2023 20:36 #6| 0

https://www.irs.gov/individuals/how-do-i-apply-for-an-itin

09-04-2023 10:01 #7| 0
ynse skrev:

Kan man ikke få det seneste update på hvad man skal gøre for at få et ITIN bevis til årets wsop ? Hvem skal man bruge for at få et og hvad koster det, altså den nemmeste og hurtigeste vej?

 

 Hvis jungles svar stadig gælder så skal du ikke gøre noget før du laver et 5.000$ cash tydeligvis 


https://www.pokernet.dk/forum/er-i-vegas-men-har-ikke-itin.html

09-04-2023 14:08 #8| 0
aLETman skrev:

Fik det lavet på Venetian, da jeg cashede "stort" i en turnering på min første tur til Vegas, og det virker stadigvæk!

 

Det var hotellet der hjalp med den gang. Forsøgte selv at få lavet et i Miami, men der var skattekontorene lukket pga. strejke. Men der er en række formular der skal udfyldes. Men tænker det er vejen at gå, hvis hotellerne ikke hjælper længere

 

 Kan ikke lade sig gøre mere, desværre. Selv til WSOP events. Jeg tog fat i en amerikansk skatterådgiver der havde en stand på Ballys der tilbød en at søge ITIN for en, samtidig få de tilbageholdte 30% tilbage for et bestemt beløb. Ved ikke hvor meget ITIN ansøgning i sig selv ville koste 

Redigeret af Rbh4970 d. 09-04-2023 14:47
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar