indskud på everest ikke modtaget

#1| 0

Hej, jeg satte $100 ind på min everest konto igår med Moneybookers, de $100 er hævet, men jeg modtog en fejlmeddelse i everest software om at der var sket en fejl, så nu r de $100 hævet fra Moneybookers, mens de stadigt ikke er sat ind på min everest konto.

- Jeg har skrevet til dem, men jeg vil høre om der ikke er en her på pn der evt. har en email til hurtigere support end deres standard support, eller evt. et telefon nummer, det er self ikke ret meget, men det er stadigt surt bare at se ens penge forsvinde ud i den blå luft.

Mvh Mathias.

20-01-2008 15:38 #2| 0

b
u
m
p

:(

20-01-2008 17:32 #3| 0

Sakset fra deres FAQ:

"Oftest stillede spørgsmål - Kommer snart"

Det er sgu tjekket! :(

20-01-2008 18:00 #4| 0

I know :( og man kan kun kontakte dem via deres online kontakt form, det er end ikke muligt at få et internationalt nummer eller email til at kontakte dem :(

20-01-2008 19:54 #5| 0

Det samme er sket for mig med NETeller flere gange på pacific. Jeg har hver gang bare skrevet til dem, og så er de dukket op på kontoen fluks. Så kontakt everest og se på det.

20-01-2008 21:36 #6| 0

Jeg har kontaktet dem, men det kom der ikke meget ud af :(

- Hej Mathias

Tak for din henvendelse.

Vi har faaet oplyst at der fredag var problemer hos Moneybookers men
der var ingen problember fra vores side, og der er ikke nogen
transaktioner fra dig i vores system. Du bedes tjekke paa din
Moneybookers konto om pengene virkelig er blevet trukket og hvorfra,
og ellers forsoege igen da Moneybookers problem skulle vaere loest nu.

Du siger du modtog en fejlmeddelelse. Har du stadig problemer send os
da denne meddelse og vi vil se paa sagen igen.

Med venlig hilsen,
Spillersupport

- pengene er trukket på min konto, og jeg har taget et screenshot af min Moneybookers side og sent dem hvor transaktions detaljerne fremgår, så håber jeg de kan finde min betaling.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar