Hvordan udnytter jeg bedst 200$ ?

#1| 0

Hey PokerNet brugere !

Jeg har brug for jeres hjælp og erfaring til at fortæller mig hvordan jeg bedst udnytter 200 $. Forklaring følger:

Jeg har spillet poker i omkring 4 måneder, og har udviklet mig meget på den tid. Jeg er gået fra at være jævnt tabende, til at være omkring break-even i nNL og vindene i limit (1.2/100BB). Dog har rake, tilt og mangel på koncentration ædt det sidste af min rulle, så nu starter jeg på en frisk. Jeg har valgt at investerer 200$ i pokeren, og jeg er ikke opsat på at reloade, dog er jeg opsat på at bruge en fandes masse tid på det.

Mit spørgsmål er så hvordan jeg bedst får udnyttet de penge. Jeg har tænkt mig at spille NL10, men er det klogere at spille limit? Hvilket site skal jeg spille på, så jeg får den bedste rakeback og de bedste bonuser? Er det klogt at multi-table i starten når man er break-even? osv.....

Med håb om en masse gode råd,

Rabundus

28-01-2010 12:34 #2| 0

Lige et skudt.
Jeg ville nok vælge at starte på NL5 da det vil give dig 40bi's istedet for 20.
Mange folk kører normalt med 30-50 bi's (udfra hvad jeg har hørt).
Hvis du er break even, ville det nok være det mest oplagte :)

Rake, bonusser etc. kan jeg så ikke hjælpe med.

28-01-2010 12:37 #3| 0

Et godt råd til hvordan du skal blive bedre kunne være at download en trial version af pokertracker 2 el. 3 (gratis et par måneder). Med den får du alle mulige statistiker over dine hænder, som du man få hjælp til af thune/tune fra pokeruni.dk.

Jeg ville starte på 001/002, og så rykke op når du slår dit level, samt køre et stramt BRM (bankroll management) søg evt google for råd.

Så burde du ikke gå broke.

Jeg multitabler selv på stars, dvs uden rake elelr bonuser, så kan jeg heller ikk rigtig hjælpe dig med.

Held og lykke!

28-01-2010 12:38 #4| 0

Spil noget $5 sng i stedet og byg din rulle op:)

28-01-2010 12:39 #5| 0

1) Prøv en gang at kigge pokernets aff. tilbud igennem. Der er nogle gode imellem for en nybegynder.

2) ifht BRM er 200$ ikke helt nok til NL10, men omvendt har jeg det også sådan at man skal kunne tage de stakes man spiller seriøst. Så 20 BI er kan lige gå an, på de her lave takster.

3) Limit er en god ide ifht den lidt lille bankroll. Men et helt andet spil end NL, så det skal du være forberedt på. Jeg finder personligt limit kedligt..

4) Vil ikke anbefale at multitable i starten, koncentre dig og byg din rulle op skridt for skridt. Ekspementer så langsomt med at spille to borde, når du føler dig sikker her så tre borde etc etc etc.

5) Rigtig meget held og lykke! Husk du har sat dig et mål om ikke deposite igen, og husk det! - Så du ikke begynder at lave raketter og limit rush..
God vind.

// Lasse

28-01-2010 12:39 #6| 0

luckyace er vejen frem ;) husk dog rakeback da dette kan gøre dig vindene selvom du er breakeven ;) hvis du forstår...

sitet er fyldt med fisk og er derfor alle begynders paradis

28-01-2010 12:51 #7| 0

Du siger du nu er breakeven/vindende men at rake, tilt og manglende koncentration har gjort at du har bustet din rulle. Dvs. du er nok højst sandsynligt stadig tabende da rake, tilt og koncentration er vigtige elementer i poker der altid vil være der.

Jeg vil foreslå dig at arbejde med disciplinen, dvs. blive bedre til at trykke på fold knappen når du ikke har noget særligt, og raise mere når du har. Derfor vil jeg også foreslå dig at øve dig i at multitable da det gør det nemmere at bevare koncentrationen når man spiller få hænder per bord. Dette kan du evt. øve dig i på NL2 indtil du har vundet en god bunke buyins her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar