Hvordan spilles 30-50 mands Turbo NL bedst?

#1| 0

Hej PN.

Jeg mangler en guideline til optimalt turbo tours-spil. Max 50 mand.

Low buyin. max 5 $.

Kan I hjælpe ?

Har søgt info herinde, men synes ikke jeg rammer plet.

Tak

22-01-2010 15:37 #2| 0

Spiller selv mange af dem, dog også lidt højere stakes - det er meget få "nøglehænder" der skal til for at få dig i toppen imo. Når blinds/antes bliver for høje, så stjæææææææææææl.

22-01-2010 17:11 #3| 0

hvad er for høj ? 10% af min stack? Stjæl ved All in eller standard raise?

Hvis jeg better standard, og blinds er høje, comitter jeg mig vel til alle der går over toppen af mit raise.. (hvis de gør) men det er vel "risikoen" værd..

22-01-2010 17:24 #4| 0

Hej supermmn,

vi mangler lidt info, men hvis vi tager udgangspunkt i en 45 mands $ sitngo på stars med 5min blinds.

Blinds starter på 10/20 og det er vigtigt vi ikke spiller marginale hænder. Spil kun store hænder AQs+, og store par 1010+ raise ordentligt så du ikke kommer til at spille AQ i en 5handed pot.

Efterhånden som blinds stiger bliver det mere og mere vigtigt (alt efter hvor stor din stack er) at stjæle blinds. Vær altid opmærksom på din relative position i forhold til SB/BB, nu senere du sidder nu større vil sandsynligheden være for at du kan samle blinds op.

Disse turneringer bliver hurtigt til noget ALLIN/fold poker så vælg dine hænder med omhu.

23-01-2010 11:59 #5| 0

Ja, nemlig.. det er all in/fold poker.. men er der nogen "sansynligheds"-regler for hvad der bedst kan betale sig mht. all in, for at stjæle blinds ift. ens chip-stack kontra blindsniveau ?

Hvornår begynder i at stjæle ved All IN, og med hvilken hånd-range ?

Savner info omkring hvad der bedst kan betale sig..


lad os sige at alle ved bordet ved at det nu er all in/fold poker tid.. hvilke hænder stjæler man med?

Fx. man sidder i sen pos, ingen før os har acted. Skubber i med Ax? med Suited Conn.? Med to høje kort ? Kx?

Jeg ved godt man kan begynde at regne på hvad sansynligheden er for et call, samt pot og implied odds, men i det turneringsspil her, skal der jo også tænkes på ens tour-liv. Jeg leder egentligt efter nogle erfarne turbo-spillere der ved hvordan man bedst griber turboerne an.

PFT

23-01-2010 13:53 #6| 0

Lær ICM...

Så enkelt er det...

23-01-2010 20:37 #7| 0

jam preflop

23-01-2010 20:54 #8| 0

djowgern +1

23-01-2010 21:14 #9| 0

Ban nu de trolls, please

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar