Hvor er der bedst value? Raker ~ 3000 euro

#1| 0

Hej PN.

Jeg raker for omkring 3.000 euro om måneden. Det simple spørgsmål er, hvor jeg - i forhold til Races, RB mm - får mest value? Og hvad er forskellen i så fald?

Vh Mads

26-10-2010 23:11 #2| 0

hej mads
hvad får du i rake nu,og hvor spiller du.
vh bubber

26-10-2010 23:29 #3| 0

Hvis du udelukkende tænker på at få noget ud af din rake i form af rakeback og races, så er iPoker stedet. Hvis du vil møde andet en nittede regs, så tag noget andet. Party, Ongame, Microgaming eller lign.

26-10-2010 23:39 #4| 0

Hvis dit cash game er PLO så er der ihvertfald også meget andet end nittede regs på Ipoker (kender dog intet til PLO200+)

27-10-2010 17:38 #5| 0

hvad har i to andre i rake og hvor meget raker i for om måneden

27-10-2010 18:06 #6| 0

At sige, at der er gang i på microgaming er lamt imo.

Makassip, du kan nok godt lave en god skilling PN's rakerace på Betfred. Du kan nok forvente returns på den gode side af 50% på både ongame og ipoker. Alt efter hvordan du gør det.

27-10-2010 23:25 #8| 0

Bubber er tilsyneladende på jagt efter storraker's, hihi..

28-10-2010 14:27 #9| 0

@ Makassip

Hey champ. Synes det er ret væsentligt om du spiller NLHE, PLO eller SNG's, og hvordan dit spil er.

Det er nemlig ikke helt forkert, at Ipoker er et ret Nittet netværk, men Nit's er altså oftest ikke = gode pokerspillere, så det er som sådan ikke et problem. Det er et problem hvis man selv er nit, og dermed ikke kan udspille dem, fordi man enten ikke er god nok, eller spiller (for) mange borde.

Anyways! Betfred er uden tvivl bedst hvis du spiller SNG's og med ca. 4000$/måned i rake, så skal du nok få udemærket value ud af racet. Betfred kører desuden et selvstændigt SNG-race over 4X10 dage fra 11. november, som er rigtig god value.

Hvis du spiller cashgames, og ikke mener du gider spille på Ipoker, så vil jeg umiddelbart anbefale Betfair eller Betsafe. Det er begge gode deals, og vil nok mest handle om, om du allerede har en bruger på et af de sites. Begge sites har rigtig gode deposit bonusser på op til 2500$. Betsafe har selvstændige races, der er delt op i cashgame og sng's, så for cashgamespillere, der gerne vil race, så er det bestem en god mulighed. Bemærk dog at Ongames rakestruktur er fucked for vindende cashgame spillere.

Betfair har en række andre tilbud der bestemt også er værd at tage med, og bl.a. starter der et race, hvor man kan vinde en pakke til aussie million her om snart. Både Betsafe og Betfair er en del af vores Ongame-race, hvor du helt sikkert også vil få value fra. Jeg vil senere i dag afsløre endnu en grund til at signe op på Betfair.

Hvis du hverken vil Ipoker eller Ongame, så er Party nok et udemærket bud. Værdien er ikke i nærheden mht. RB, men de store sites fanger nok flere fisk vil jeg tro. Dog ikke noget tableselection ikke burde kunne løse :)

Håber du kunne bruge det til noget.

MVH SKod

28-10-2010 15:16 #10| 0

Så vågnede Malta op!

Profil: bubber (Profil er inaktiveret) ... så er han terminated! dont take our monieees

AFFILIATEPOWAAAAAAAAAAAAH!

28-10-2010 15:50 #11| 0

@ Powah

Han gav os ikke rigtig noget valg. Hans næste indlæg, så naturligvis ikke blev godkendt var et tilbud om rakebackdeal til OP. rakebackdeals er ikke lovlige på netværket, så ikke meget rent mel i den pose. Mandens 3. indlæg.

MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar