Hvilket pokersite skal man spille på i 2020?

#1| 0

Hej Pokernet,

 

Jeg har lidt penge på PokerStars. Men hvilke site skal man spille på i 2020?

15-01-2020 14:11 #2| 0

Hvad spiller du, hvormeget spiller du osv. Men danskespil kunne være en god mulighed, da de har det bedste rakeback.

15-01-2020 14:32 #3| 0
malaelan skrev:

Hvad spiller du, hvormeget spiller du osv. Men danskespil kunne være en god mulighed, da de har det bedste rakeback.

 

 Et par gange i ugen - Cash game - og de mindste stakes. NL2
Det kan være det ikke har så stor betydning?

15-01-2020 15:06 #4| 0

Lidt off topic, men: 
HEM, pokertracker og alle former for programmer er ulovligt på danske ikke? Er det så overhovedet muligt at tracke sine hænder og få graf på? Da lidt ærgerligt, hvis man ikke kan. Desuden - ret mig hvis jeg tager fejl - er programmer som HEM og pokertracker så  ikke ofte grunden til at man spotter og får busted bots? Mindes at nogle regulars på midstakes PLO fangede en del bots pga statsne var identiske (havde de ikke kunnet gøre uden HEM og pokertracker)? Hvordan er bots egentlig blevet spottet i de andre tilfælde?

Redigeret af GuldsmedeN d. 15-01-2020 15:08
15-01-2020 15:07 #5| 0
dobbelt post

 

Redigeret af GuldsmedeN d. 15-01-2020 15:07
15-01-2020 15:20 #6| 0
Temerario skrev:

 

 Et par gange i ugen - Cash game - og de mindste stakes. NL2
Det kan være det ikke har så stor betydning?

 

Jeg ved ikke om det kan have betydning for om du er vindende eller tabende.

 

Men jeg tror nu ikke at rakeback forskellen er så stor bare fordi den hedder "OP TIL 30%" hos Danske Spil. Både PokerStars og DS har selvfølgelig gjort det uigennemskueligt og indblandet point, kister og ugentlige udbetalinger.

 

Umiddelbart ser det ud til at du på nl2 på PS betaler 3,5% og får ca. 4% rakeback. På DS betaler du 5% og får 10% i rakeback. Det ser også ud til at CAP for hvad de max må tage pr. pot er større hos DS.

Måske har jeg misforstået, men på DS nulstilles din optjening hver uge sådan at du kan komme tæt på en hvis udbetaling mange gange. Dermed spildes dele af optjeningen.

 

Jeg spiller PS for bedre software, mere action, større sikkerhed ift. bots og ikke mindst fordi at jeg spiller med HM3 og StarsCaption.

Redigeret af lassej d. 15-01-2020 15:28
15-01-2020 15:22 #7| 0
Administrator

Hvorfor mener du at stars har større sikkerhed imod bots end DS/party ?

Jeg mener, hvad bygger du det på ?

15-01-2020 16:02 #8| 0
lassej skrev:

 


Jeg ved ikke om det kan have betydning for om du er vindende eller tabende.


 


Men jeg tror nu ikke at rakeback forskellen er så stor bare fordi den hedder "OP TIL 30%" hos Danske Spil. Både PokerStars og DS har selvfølgelig gjort det uigennemskueligt og indblandet point, kister og ugentlige udbetalinger.


 


Umiddelbart ser det ud til at du på nl2 på PS betaler 3,5% og får ca. 4% rakeback. På DS betaler du 5% og får 10% i rakeback. Det ser også ud til at CAP for hvad de max må tage pr. pot er større hos DS.


Måske har jeg misforstået, men på DS nulstilles din optjening hver uge sådan at du kan komme tæt på en hvis udbetaling mange gange. Dermed spildes dele af optjeningen.


 


Jeg spiller PS for bedre software, mere action, større sikkerhed ift. bots og ikke mindst fordi at jeg spiller med HM3 og StarsCaption.




4% rake backPokerStars er det igennem deres kiste system eller kan få sat en aftale op på en eller anden måde?
15-01-2020 16:20 #9| 0
Bridgeking skrev:

Hvorfor mener du at stars har større sikkerhed imod bots end DS/party ?

Jeg mener, hvad bygger du det på ?

 

 Jeg ved ikke hvad han bygger det på, men permanente brugernavne må gøre en klar forskel.

15-01-2020 17:09 #10| 0
Bridgeking skrev:

Hvorfor mener du at stars har større sikkerhed imod bots end DS/party ?

Jeg mener, hvad bygger du det på ?

 

 Jamen fx det jeg nævner i min kommentar? Èn måde at buste bots på er ved at regulars på de givne limits er opmærksomme og har tools, det kan ikke lade sig gøre på DS fx af flere årsager

15-01-2020 17:57 #11| 0

Hvorfor bliver I/vi ved med at spille poker, når 98% af os ikke slår spillet☹️ 


var det ikke bedre at finde en anden måde at investere pengene på end poker.

15-01-2020 18:12 #12| 10
nafudoma skrev:

Hvorfor bliver I/vi ved med at spille poker, når 98% af os ikke slår spillet☹️ 


var det ikke bedre at finde en anden måde at investere pengene på end poker.

 

 Var det ikke bedre at blande sig uden om, og lade folk gøre som de har lyst til? :-)

15-01-2020 18:12 #13| 2
nafudoma skrev:

Hvorfor bliver I/vi ved med at spille poker, når 98% af os ikke slår spillet☹️ 


var det ikke bedre at finde en anden måde at investere pengene på end poker.

 

 Alle hobbyer koster penge.

Hvis han spiller NL2, så er poker en væsentlig billigere hobby end golf og sejlads f.eks. 😉

15-01-2020 22:02 #14| 6

PokerStars er desværre stadig bedste bud. 

Party har ikke andet end rakeback at konkurrere på. Softwaren er ustabil med mange bugs, HH's kan stadig ikke downloades i DK, table join er lavet håbløst, hotkeys er låst, lobbyen kan ikke scales etc. 

 

 

16-01-2020 19:36 #15| 0
nafudoma skrev:

Hvorfor bliver I/vi ved med at spille poker, når 98% af os ikke slår spillet☹️ 


var det ikke bedre at finde en anden måde at investere pengene på end poker.

 

 

 

Hold din kæft - poster normalt ikke grafer eller praler med jeg er en chef, for det vil jeg ikke kalde mig, der er mange, der er bedre end mig, men den kommentar lagde op til det :D
98% er tabende ja og 2% er vindende som i 2% af alle i all time poker-player-poolen. Forhåbentlig er tallet lidt højere her på PN. Er ikke selv en kæmperenser som sådan, spiller slet ikke poker fuldtid

Redigeret af GuldsmedeN d. 16-01-2020 19:37
16-01-2020 19:39 #16| 0

Spiller selv kun på stars btw, har længe overvejet om der er bedre værdi at hente på andre sites, men jævnfør tråden her lader det ikke til det

16-01-2020 20:05 #17| 0
Temerario skrev:

4% rake backPokerStars er det igennem deres kiste system eller kan få sat en aftale op på en eller anden måde?

 

 4% er ca. hvad jeg har kunne læse mig frem til at man får gennem kistesystemet, men jeg tror at rakeback kommer sådan lidt i tilfældige mængder på PS.

Jeg tror godt at man kan få sat en ekstraordinær aftale op, men der er vist ikke nogen som vil fortælle om det.

Bridgeking skrev:

Hvorfor mener du at stars har større sikkerhed imod bots end DS/party ?

Jeg mener, hvad bygger du det på ?

 Det bygger på old news: Artikler og tråde om bla. bot-ringe og ringe kontrol på PP. 

Der er vist gjort en del for at forbedre det, især i 2019 og jeg ved derfor ikke hvor sikkerheden er størst.

 


16-01-2020 20:06 #18| 0

Mht stars: det ærgrer mig stadig, at man ikke længere kan spille reg-tables med stor nok volumen pga limit på antal borde og dermed "næsten" bliver tvunget til zoom, og det ærgrer mig selvfølgelig at spins har ødelagt stort set alle SNG-formater, som var en helt pokergenre for sig imo. Men går ud fra det er det samme på de andre sites anyway. Og så selvfølgelig stars' rakeback-system, der var helt fantastisk fedt før og er helt fantastisk skrald nu

Redigeret af GuldsmedeN d. 16-01-2020 20:07
16-01-2020 22:33 #19| 0
GuldsmedeN skrev:

Mht stars: det ærgrer mig stadig, at man ikke længere kan spille reg-tables med stor nok volumen pga limit på antal borde og dermed "næsten" bliver tvunget til zoom, og det ærgrer mig selvfølgelig at spins har ødelagt stort set alle SNG-formater, som var en helt pokergenre for sig imo. Men går ud fra det er det samme på de andre sites anyway. Og så selvfølgelig stars' rakeback-system, der var helt fantastisk fedt før og er helt fantastisk skrald nu




Kan det passe at man kun kan spille 4 borde af gangen?
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar