Hvilke hænder spiller i, i $2.20 180mans

#1| 0
Dette er på PokerStars.

Er godt klar det kommer helt an på position, nogle gange.

Men jeg tænker sådan mere, hvilke hænder caller i all-ins med? (Da der er masser af dem i $2.20 180mans)

Hvilke starting hands spiller i, ellers? (Ca. når blinds er 50/100)
09-06-2009 20:46 #2| 0

Hvor bliver der skubbet fra? Hvad er pushers stack? Hvad er din stack? Avg? Hvordan har bordet/pusher spillet?

Det er alt for simpel en beskrivelse til at svare generelt på. Når blinds bliver høje, nærmer spillet sig mere og mere SnGs. Prøv evt. at downloade SnG Wizard og lege lidt med pushing og calling ranges for at få en bedre ide om hvad der er profitabelt i de forskellige situationer.

09-06-2009 21:59 #3| 0

For mit vedkommende kommer det fuldstæding an på mit read (hvis jeg har nået at få et). Har manden ikke spillet en hånd i 3 orbits kan jeg finde på at folde AQo (hvis min stack stadig tillader det). Skubber han hveranden hånd er KJ og 88+ nok for mit vedkommende (ser jeg den forventede J6o har jeg ham domineret eller er bedre end et flip).

Men læg også mærke til position. Jo tidligere position raiseren sidder i, jo stærkere må du forvente at hånden er, medmindre du har læst ham til at være et fjols. Men jo senere position raiseren sidder i, i en pot der ikke allerede er raiset eller er limpet i, jo flere marginale hænder kan du forvente at se, hvis du kalder. Men det hjælper at have et godt read.

Når det er sagt, så er strukturen i dine 180 mands så turboagtig at du ER nødt til at gamble en gang imellem, og ER du bagud må du jo ud og suge, hehe. Det gør de andre jo også hele tiden.

GL.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar