Hvad sker der med når ipoker lukker ned 2020?

#1| 1

Det er en lidt underlig tråd, men kom til at tænke på hvad der sker med fx. Bet365 og NordicBet når ipoker lukker ned, nogen der ved om hvad de har af planer ?

 

En anden ting er, at jeg fra tid til anden drømmer mig tilbage til de gode gamle dage hvor mircogamming network var nuts, jeg elskede simpelthen deres software, desværre skulle de opdatere det og gøre det moderne også blev det noget skidt...

 

Jeg så,så lige en russer på twitch spille poker på noget der hedder pokermatch.com og det minder godt nok sygt meget om det gode gamle mircogamming software.

 

Det er lavet af et frima som hedder connectivegames og der er mange netværks i Indien, sydamerika osv. som bruger det.

 

Så min drøm er at en af de sider med dansklicens samler det op og kunne være ekstra bonus, hvis de kunne komme på et netværk med en masse fisk fra. fx. sydamerika....men jeg drømmer nok bare :-) 

 

I sletter bare indlægget, hvis det er forbudt med de links osv.

 

ps. har testet det software i en freeroll og det køre bare som en drøm ;-)

13-01-2020 22:18 #2| 4

Ladbrokes software i 2006 og frem var genialt! Spillede ikke på andre sider dengang. Det er lige før man skulle starte med poker igen, hvis det kom tilbage :)

13-01-2020 22:20 #3| 0
Granaten11 skrev:

Ladbrokes software i 2006 og frem var genialt! Spillede ikke på andre sider dengang. Det er lige før man skulle starte med poker igen, hvis det kom tilbage :)

 

 100% enig, det her software er som at være tilbage i tiden, jeg får det næsten helt dårligt over at der ikke er nogen sider med licens der kan tilbyde det.

13-01-2020 22:22 #4| 0

Tror du har misforstået et par ting. Ipoker lukker ikke, det er til gengæld Microgaming/MPN, som lukker (i maj 2020). De skins, som er på Microgaming, vil fortsætte på andre netværk (blandt andet ipoker) eller stoppe med poker. 

13-01-2020 22:26 #5| 0
Taanlane skrev:

Tror du har misforstået et par ting. Ipoker lukker ikke, det er til gengæld Microgaming/MPN, som lukker (i maj 2020). De skins, som er på Microgaming, vil fortsætte på andre netværk (blandt andet ipoker) eller stoppe med poker. 

 

 Det har jeg helt sikkert, men tak for lige at gøre mig klogere ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar