Hvad hvis villain er 10/9 over 20k hænder .. 10/9

#1| 0

Hej ..
Hvad hvis villain er 10/9 over 20k hænder eller han er 50/44 over 20k hænder

hvordan fortolkes det .. ??

Jeg skal vel købe en tracker og en og en fin ordbog for at finde frem til det ikke ? :-)..

Vil til at spille mere cash game så det jo nok et must i dag hvis man vil vinde bare lidt ??

spiller i dag mest mtt . uden hjælpemidler ..
er det en fejl ??


02-04-2011 16:17 #2| 0

Synes bare du skal fokusere på at have det sjovt, så drop at gå direkte efter at spille godt eller vinde penge - bare sørg for at have det sjovt!

02-04-2011 16:43 #3| 0

Spiller selv MTT uden hjælpemidler med ok profit. Om den havde været større med en tracker skal dog være usagt.
Men jeg er af den overbevisning spillerne ændrer stil alt efter hvilken fase af turneringen vi befinder os i = Tallene bliver et snit af de forskellige "gear" villain har brugt, hvilket ikke er et retvisende billede af situationen som man på givne tidspunkt står i.
Er meget større fan af at holde øje med spillere, dynamik osv selv.

Det er garanteret gammeldags, men det er nu engang sådan det foregår her i hytten :) !

02-04-2011 18:12 #4| 0

@hit- med -dem

Det er også grunden til at jeg skriver som jeg gør.. har også okay præmie bag mig i mtt.. under forskellige nic.. sjovt nok er det prima på de små netvæk der er mest penge i det kontra antal af spiller samt , timer i det ..
Mener bag hvis man sammen med en tracker kunne gøre sit spil bedre i sammenhæng med sin alm "flair" for spillet .. eller er det bare nots , man skal gå amok med ?

Har jeg ikke ret i at ved cash game er det de flest reg .. der bruger tracker osv.. som vil ha en fordel der ??

02-04-2011 18:22 #5| 0

Rør ikke ikk CG så det vil jeg ikke udtale mig om men er ret sikker på ALLE CG-chefer gør brug af en tracker.

Mht. til flair for spillet vil jeg mene det er bedre at få tæsket en MASSE hænder igennem istedet for at stirre sig blind på tal man alligevel kun (som HEM/PT begynder) fatter 10% af, og derfra måske ikke ved hvad man skal gøre ved.

Men hvis du bruger en tracker vil øvede HEM/PT folk på ingen tid kunne spotte dine største leaks osv. så på den måde er det jo ganske brugbart.

02-04-2011 19:06 #6| 0

hit med dem

ok og ening ..

ja også min tilgang .. men man bør vel have tal i baggrunden i det lange løb ..

ja det alene må være nok til at få sådan en ... eller begynde at slå en pokkers masse hænder op til analyse og få de råd og "tæsk" der er nødvedigt for at få spillet bedre ..

02-04-2011 19:14 #7| 0

Det skader jo hvert fald ikke at have lidt tal på ens spil. Så kan da kun anbefale det. Min "negative" holdning omkring det er kun centreret omkring MTT's af nævnte årsager.

Men som du siger.... At smide en god stak (self nogle med "kød" på!!) ind til analyse her hjælper ens spil RIGTIG meget. Det er måske ikke alle kommentarer der er lige brugbare og matematisk korrekte, men om ikk andet hjælper det med at få øjnene op for andres tilgang og spillestil. Når det er sagt er langt de fleste kommentarer brugbare og der sidder altid et par skarpe klar til at hjælpe inde i analyse-kategorierne.

Men ja..... Det kræver man kan tage lidt hårdt sprog for folk er ikke sene til at smide "donk/ffs din store fisk" osv osv osv efter en :) !

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar