Husk at logge ud fra Bet365!

#1| 0

Fik i dag følgende besked fra Bet365, hvor de da helt har tabt suttet ned i den politiske korrekthed.

Jeg har altid bare ladet mig være logget ind, når jeg hr placeret et spil, hvorfor man ofte har kunnet være logget ind hos Bet365 i op til 24 imer, inden man automatisk er blevet logget ud.

Jeg har kun været logget ind én gang i denne uge mandag - fredag, hvilket var i går aftes (fredag). Da jeg trykkede "Ja, forbliv logget ind", kom følgende pop up, og min account er, vidst nok kun midlertidigt, blokkeret.

Er vindende over vel efterhånden flere tusinde bets igennem flere år, jeg spiller altid kun singlebets, der formodes være value (hvilket regnskabet da også bekræfter de er i snit), og indsatssatserne er stort set faste, opjusteres kun langsomt med bankroll
Men alt dette opfanger deres geniale ludosystem vel som ludomanitegn (hvem med en hjernekapacitet svarende til debil eller mere, ville iøvrigt også lave det så udueligt?)
Bare at tænke den tanke som ethvert normalfungerende menneske ville gøre, at lave auto-log-ud, når der ingen aktivitet har været, hvis man ønsker sig at indføre et sådan "advarselssystem" her, overgår åbenbart evnerne hos Bet365.

Jeg ved godt, at mange mener, at der kun skal reguleres og reguleres, og at alle individer skal lide under de svageste spilleres udueligheder (ludomanerne), men det er vel ret beset heller ikke, hvad den regulering på regulering rammer ved at ramme folk, der bare ikke logger ud :=)



25-04-2015 13:10 #2| 0

Øhm, der står intet om dette. Der står du kan prøve igen, om nogle minutter.

25-04-2015 13:12 #3| 0
ROI: 84.86% (53)

Er du drunk OP?

25-04-2015 13:12 #4| 0
ROI: 93.93% (161)

Hvad i alverden skulle din spilaktivitet have at gøre med at de beder dig vente et par minutter med at logge ind igen.

25-04-2015 13:31 #5| 0

Prøv igen om et par minutter

25-04-2015 13:42 #6| 0

Skjult brag?

25-04-2015 14:15 #7| 0

Nah, B365 lukker ikke din konto på den her måde. De giver dig bare latterlige lave limits så du selv smutter....

25-04-2015 17:07 #8| 0
OP

Kan måske misforstås i starten af indægget: Altså jeg undlader at logge ud normalt.

Man kan forblive logget ind længe således, også selvom man har lukket vinduet (ved f.eks. netbank logges man jo automatisk ud, når vinduet lukkes qua det der hedder NEMID).

Jeg var stadig logget ind om formiddagen, da jeg havde placeret ét spil om aftenen - man kan som sagt være logget ind længe ad gangen hos Bet365's.

Tilter mig bare totalt at særligt Bet365 er gået full retard med anti-ludo-gøgl. De fleste af os har sikkert allerede læst f.eks. herinde, at folk er blevet ekskluderet fra Bet365 pga. et virkelig, virkelig dårligt spørgeskema, og nu skal de til at mistænkeliggøre én, fordi deres auto log ud system (heldigvis indtil nu) slet ikke stemmer overens med deres formyndertrang hos Bet365.

Som sagt kom den midlertidige blokkering efter af jeg havde trykket "Ja, forbliv logget ind", efter en formynderbesked om, at jeg havde været logget ind så og så længe (no shit, når sitet ikke logger en ud automatisk)


Vindende spillere man tabe profit på at skulle vente 10 minutter, og almindelige, tabende kunder UMYNDIGGØRES da også fuldkommen unødvendigt.

De har mange fine odds, relativt tidligt, på selv relativt små begivenheder, og en relativt large limitpolitik (set i relation til andre EU-bookies).

Deres tiltagende formyndertrang tilter mig bare totalt. Men OK, måske er det en DK-strategi. Danskerne elsker trods alt formynderi.

25-04-2015 17:12 #9| 0
ROI: 93.93% (161)

Hvor ser du at det har noget med anti-ludomani at gøre, at de sender den besked?

25-04-2015 17:15 #10| 0
OP
Gonginator skrev:Hvad i alverden skulle din spilaktivitet have at gøre med at de beder dig vente et par minutter med at logge ind igen.
DoubleAcesDK skrev:Er du drunk OP?
jonas7719 skrev:Øhm, der står intet om dette. Der står du kan prøve igen, om nogle minutter.

"...din nylige aktivitetsadvarsel..." hentyder til en besked, man får, når man har været logget ind i 12 timer i træk eller so.

Deres system er altså ikke i stand til at differentiere imellem, om man INTET har foretaget sig i de 12 timer, eller om man har kørt martingale på rouletten hele natten.
Vil man være så emsige med sit formynderi kunne man jo på det absolut indlysende plan f.eks.:

a) Sætte auto log ud til, når der ingen aktivitet er

b) Respektere "ja, jeg ønsker at forblive logget ind", når man lige én gang har spurgt kunden, om kunden er ludo - i stedet for fuldstændigt at umyndiggøre kunden ved at logge vedkommende ud og og fryse kontoen midlertidigt.


Det er særligt det, at de ikke respektere mit svar første gang, der tilter mig.

Redigeret af ElMalo d. 25-04-2015 17:16
25-04-2015 17:20 #11| 0
ROI: 93.93% (161)

Der er nok større sandsynlighed for at det er en foranstaltning i deres login system, som gør at der sker en fejl når du trykker Ja, og ikke bliver videreført korrekt - Deraf lige et par minutters timeout for at få systemet på rette spor igen .

Det er vidst mere sandsynligt, og lidt vildt du bare fyre den ene sviner af efter den anden, uden noget som helst belæg :D

25-04-2015 17:24 #12| 0
OP
Gonginator skrev:Der er nok større sandsynlighed for at det er en foranstaltning i deres login system, som gør at der sker en fejl når du trykker Ja, og ikke bliver videreført korrekt - Deraf lige et par minutters timeout for at få systemet på rette spor igen .

Det er vidst mere sandsynligt, og lidt vildt du bare fyre den ene sviner af efter den anden, uden noget som helst belæg :D


Rent retorisk - tror du virkelig selv på det der?

"det er en foranstaltning i deres login system, som gør at der sker en fejl når du trykker Ja"

Har du overhovedet forsøgt at læse boksen, jeg klippede ud først, og evt. sat den i kontekst med std.-beskeden, jeg fik lige før beskeden i tekstboksen?

Det er godt nok logik for viderekommende, hvis du kan svare "ja/ja"

Redigeret af ElMalo d. 25-04-2015 17:25
25-04-2015 17:44 #13| 0
ROI: 0% (0)
ElMalo skrev:
Rent retorisk - tror du virkelig selv på det der?

"det er en foranstaltning i deres login system, som gør at der sker en fejl når du trykker Ja"

Har du overhovedet forsøgt at læse boksen, jeg klippede ud først, og evt. sat den i kontekst med std.-beskeden, jeg fik lige før beskeden i tekstboksen?

Det er godt nok logik for viderekommende, hvis du kan svare "ja/ja"

Jeg tror der er mange af os, der ikke har fået "standard"-beskeden omkring hvorvidt vi er ludomaner eller ej, så måske du også skulle poste den.

25-04-2015 17:47 #14| 0
ROI: 93.93% (161)

Men det er standard for dig at tro folk siger noget som de ikke siger?

25-04-2015 17:56 #15| 0
OP
nothing878 skrev: Jeg tror der er mange af os, der ikke har fået "standard"-beskeden omkring hvorvidt vi er ludomaner eller ej, så måske du også skulle poste den.

Kan jeg evt. godt gøre, men der står bare, at de (computersystemet åbenlyst) har bemærket, at man har været logget på længe, hvorefter man kan vælge "nej, forbliv logget ind", eller "ja log mig ud" - ca. referencer.

Jeg tror dog, jeg har vundet Bet365's egen forklaring på dette:
http://help.bet365.com/da/responsible-gambling/main/managing-limits-dan
Aktivitetsadvarsel
For at hjælpe dig med at
administrere tiden, du bruger på at spille, tilbyder bet365 en tjeneste,
som tillader dig at sætte et tidsrum for maksimal aktivitet. Når den
satte aktivitetstid nås, vises en pop-op-advarsel på skærmen, der
spørger dig, om du ønsker at stoppe med at spille. Når du vælger "Ja",
vil der være 5 minutters betænkningstid, før spillet kan genoptages.

Og det er fint, muligheden er der!
Dog absurd, hvis det er standard (ser dog ud til, at man heldigvis kan slå det fra).


Vil dog logge ind og forsøge at fremprovokere beskeden igen :)

Redigeret af ElMalo d. 25-04-2015 18:01
25-04-2015 18:00 #16| 1
OP
Gonginator skrev:Men det er standard for dig at tro folk siger noget som de ikke siger?

Om det er standard, at jeg tror, du mener, hvad du skriver ved #11 - eller hvad i alverden mener du?

25-04-2015 18:04 #17| 1

Det kommer frem hvis du har været logget ind i 8 timer, hvor den kommer og spørg om du vil forblive logget ind, og hvis du siger nej kan du ikke logge ind i 5 min


Jeg har fået den masser af gange og det betyder altså ikke at du har udelukket mig,


Så tag en spiller og få pulsen ned og log ind igen om lidt

25-04-2015 18:06 #18| 1
ROI: 84.86% (53)

Find nu nogen rigtige problemer op og lad være med at pladre rundt i ligegyldigheder.

25-04-2015 18:20 #19| 0

Handler det her om, at du ikke kunne komme ind i 5 min ? I så fald har de måske en pointe

25-04-2015 18:21 #20| 0
OP

Jeg besvarede såmænd også kun et spørgsmål. Jeg frygter heller ikke at blive permanent udelukket fra Bet365 - og hvis det skulle ske, er det deres valg, hvilket er OK og deres valg.

Det er blot den ubegrundede mistænkeliggørelse gennem disse beskeder og spørgeskemaer, jeg ikke bryder mig om.

Indlægget var - hvilket vel også fremgår tydeligt - kun ment som en advarsel, men PN dufter jo hurtigt en tråd, der potentielt kan udvikle sig morsomt :=)

Ishusens indlæg får mig dog til at overeveje muligheden for misclick (lol). Den besked jeg altid har fået, har nemlig heddet noget ala "Ja, forbliv logget ind", ligesom Ishusens. Men den menu hos Bet365, jeg linker til, siger jo, at hvis man trykker "ja", så udelukkes man 5 min.

Så måske har Bet365 lavet formuleringen om fra den, der hidtil har givet, således at "ja" nu giver midlertidig udelukkelse, hvor det før var "nej" - dog passer minutterne ikke sammen.

Jeg vil prøve at fremprovokere beskeden igen, og nærlæse den, hvis den er lavet om ;=)

25-04-2015 18:25 #21| 0
OP
jonas7719 skrev:Handler det her om, at du ikke kunne komme ind i 5 min ? I så fald har de måske en pointe

Nej. Men jeg har lært, at en besked kun må være 2 linjer lang, for at blive læst i fulde :=)
Den midlertidige udelukkelse på få minutter allerede af 1. post (men helt i bunden!). Det handler om en simpel advarsel mod Bet365's evindelige mistænkeliggørelse. Det fremgår også, at jeg ingen aktivitet har haft i log in perioden.

Redigeret af ElMalo d. 25-04-2015 18:28
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar