HUPLO200z: linjetjek med lille FH

#1| 0

Fornuftig reg der spiller 97/68 og virker stille og rolig, 3b% 11

Dynamikken er, at jeg har kørt ham lidt ned her den sidste ½ times tid og haft momentum, tror han ser mig som løs og bluffy

Hvad tænker vi om villians all-in på river her?

PokerStars Zoom Hand Omaha Pot Limit ($1/$2) - 2014/09/04 23:13:14 CET [2014/09/04 17:13:14 ET]
Table 'Iota Apodis' 2-max Seat #1 is the button
Seat 1: msm89dk ($200 in chips)
Seat 2: MadeItClear ($282.44 in chips)
msm89dk: posts small blind $1
MadeItClear: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to msm89dk [7 5 6 7]
msm89dk: raises $2.76 to $4.76
MadeItClear: raises $9.52 to $14.28
msm89dk: calls $9.52
*** FLOP *** [7 K 8]
MadeItClear: checks
msm89dk: bets $16
MadeItClear: calls $16
*** TURN *** [7 K 8] [J]
MadeItClear: checks
msm89dk: bets $39
MadeItClear: calls $39
*** RIVER *** [7 K 8 J] [J]
MadeItClear: bets $138.06
msm89dk:

Redigeret af msm89dk d. 05-09-2014 16:31
05-09-2014 16:31 #2| 0
OP

bump

05-09-2014 16:36 #3| 0

Snap fold.

05-09-2014 18:23 #5| 0
OP
gucciboyman skrev:
Snap fold.


Du er nødt til at skrive noget mere ellers er det pænt ligegyldig viden
05-09-2014 20:41 #6| 0

Du ligner en straight og/eller set med wrap-agtig hånd. Han ved at folk som udgangspunkt har meget svært ved at folde sin straight selvom bordet parrer på river (dvs. de caller uanset hvad 8/10 gange hvis man better ind i dem med sådan et scarecard river). Og du self caller med any fuld hus. Derfor bluffer villains meget sjældent i det spot. Derfor er min erfaring, at han nok har en KJA10 agtig hånd.

Redigeret af gucciboyman d. 05-09-2014 20:41
05-09-2014 21:34 #7| 0
OP
gucciboyman skrev:
Du ligner en straight og/eller set med wrap-agtig hånd. Han ved at folk som udgangspunkt har meget svært ved at folde sin straight selvom bordet parrer på river (dvs. de caller uanset hvad 8/10 gange hvis man better ind i dem med sådan et scarecard river). Og du self caller med any fuld hus. Derfor bluffer villains meget sjældent i det spot. Derfor er min erfaring, at han nok har en KJA10 agtig hånd.


Hvorfor siger du at jeg selvf caller med any fuld hus hvis du synes jeg skal folde?

Hvor er dit cutoff for at calle så? Ret slim callrange du umiddelbart har?

Når vi nu er readless omkring villians tendenser til at lave sådanne donkleads på river hvordan kan du så beslutte dig for på "hvilken side af dynamikken" vi befinder os og om han spiller som resten af playerpoolen?

Hvis du var villian ville du så bette river hvis du var kommet bagdøres ind i et full house? Du siger vi ligner straight og fullhouse, men vi har vel også en god omgang missed draws og diverse barrels og counterfeited 2pairs.
05-09-2014 22:00 #9| 0
Hvorfor siger du at jeg selvf caller med any fuld hus hvis du synes jeg skal folde?


Nu ved jeg ikke hvordan han ser dig, men hvis du er readless for ham, synes jeg generelt at folk har svært ved at folde når de VED de er blevet suget på river, og der bliver donket ind i en. Mener ikke "DU" gør som sådan, men at folk oftest caller med any fuld hus i det spot.

Hvor er dit cutoff for at calle så? Ret slim callrange du umiddelbart har?


Jeg folder når jeg tror jeg er bagud, uanset om jeg så har 2nd nuts. Og kan ikke se ham bette med et svagere hus end J8. Så folder alt dårligere.

Når vi nu er readless omkring villians tendenser til at lave sådanne donkleads på river hvordan kan du så beslutte dig for på "hvilken side af dynamikken" vi befinder os og om han spiller som resten af playerpoolen?


Jeg kender ham godt. Han er REG på 1-2 til 5-10, og spiller til den tighte side. Noget som er endnu en grund til at jeg ikke ser ham spasse ud på river med luft, da hans modstandere SOM OFTEST ikke folder af så meget som de burde gøre.

Hvis du var villian ville du så bette river hvis du var kommet bagdøres ind i et full house? Du siger vi ligner straight og fullhouse, men vi har vel også en god omgang missed draws og diverse barrels og counterfeited 2pairs.


100 %... lige netop fordi, at folk har en tendens til at calle ned oftere end de burde gøre, selvom de ved de er slået + jeg tror tit der går ego i den i HU PLO, og folk kan BARE IKKE HAVE hvis de bliver bluffet ud af sådan en pot.

.....hvis vi linger missed draws etc. Så giver det jo ingen mening at han laver hans hånd om til et bluff, da den jo så har showdown value...... MEDMINDRE han har et misset draw ALA 569X, som jeg bare ikke ser ham have særlig tit, som hånden bliver spillet.

Redigeret af gucciboyman d. 05-09-2014 22:05
05-09-2014 22:16 #10| 0
OP

Vil du ud med nick i PM? Nu ved du jo hvem jeg er.

05-09-2014 22:19 #11| 0

pukeKalder J7+

05-09-2014 22:22 #12| 0
OP
gucciboyman skrev:
Hvorfor siger du at jeg selvf caller med any fuld hus hvis du synes jeg skal folde?


Nu ved jeg ikke hvordan han ser dig, men hvis du er readless for ham, synes jeg generelt at folk har svært ved at folde når de VED de er blevet suget på river, og der bliver donket ind i en. Mener ikke "DU" gør som sådan, men at folk oftest caller med any fuld hus i det spot.

Hvor er dit cutoff for at calle så? Ret slim callrange du umiddelbart har?


Jeg folder når jeg tror jeg er bagud, uanset om jeg så har 2nd nuts. Og kan ikke se ham bette med et svagere hus end J8. Så folder alt dårligere.

Når vi nu er readless omkring villians tendenser til at lave sådanne donkleads på river hvordan kan du så beslutte dig for på "hvilken side af dynamikken" vi befinder os og om han spiller som resten af playerpoolen?


Jeg kender ham godt. Han er REG på 1-2 til 5-10, og spiller til den tighte side. Noget som er endnu en grund til at jeg ikke ser ham spasse ud på river med luft, da hans modstandere SOM OFTEST ikke folder af så meget som de burde gøre.

Hvis du var villian ville du så bette river hvis du var kommet bagdøres ind i et full house? Du siger vi ligner straight og fullhouse, men vi har vel også en god omgang missed draws og diverse barrels og counterfeited 2pairs.


100 %... lige netop fordi, at folk har en tendens til at calle ned oftere end de burde gøre, selvom de ved de er slået + jeg tror tit der går ego i den i HU PLO, og folk kan BARE IKKE HAVE hvis de bliver bluffet ud af sådan en pot.

.....hvis vi linger missed draws etc. Så giver det jo ingen mening at han laver hans hånd om til et bluff, da den jo så har showdown value...... MEDMINDRE han har et misset draw ALA 569X, som jeg bare ikke ser ham have særlig tit, som hånden bliver spillet.



Det virker som en lidt feelbaseret strategi, men hvis det virker for dig er det jo fint. At du kender ham har selvfølgelig en del at sige på vægtskålen i din vurdernig og det er helt fair. Jeg tankcaller 77 her af rent GTO princip. Aktuelt var han ude i at lave hvad jeg tror er et valuebet med 910.. han ser mig vel som løs nok til at calle af med Jx og han tror vel ikke jeg bluffer ofte nok.. men så er cf vel mere oplagt hvis han virkelig tror dét.. synes i hvert fald det var mærkeligt.
Redigeret af msm89dk d. 05-09-2014 22:23
05-09-2014 22:35 #13| 0

Sygt han laver hans 910 om til et bluff. Han bliver jo ALDRIG kaldt af dårligere, så skal det som du siger være en Jx. og det må sku være sjældent det sker... Hmm...

Hvad havde han på siden ?

05-09-2014 22:37 #14| 0
OP

Jeg har tænkt over den og kan kun se det som vb han havde ikke Jx blocker, og synes også det er pænt whack at prøve at bluffe mig af en så marginal range som 77 og 88, hvilket må være hvad han gør hvis du/han mener det er et bluff.. Jeg tror han shover fordi han tænker han caller af vs et bet alligevel og ikke tror jeg bluffer så tit, og så vil han ikke se mig checkbacke Jx.. men det er bare en dårlig logik i mit hovede. Ikke desto mindre hvad jeg tror han tænkte.

05-09-2014 22:46 #16| 0
OP

Han havde

Seat 1: msm89dk (button) (small blind) showed [7h 5h 6h 7s] and won ($399.50) with a full house, Sevens full of Jacks
Seat 2: MadeItClear (big blind) showed [9c Ts 5c As] and lost with a straight, Seven to Jack

05-09-2014 22:56 #17| 0

Lol call
Interessant linje af villain. Obv vb, men det er for tyndt, bør ligge i cc range

05-09-2014 22:58 #18| 0
OP

^ mener du "Lol-call" eller "Lol, call" :)

Enig med resten som sagt

05-09-2014 23:05 #19| 0

Hvad er forskellen?

05-09-2014 23:10 #20| 0
OP

.. det ene er et lolcall og det andet betyder lol call som i obv call

06-09-2014 00:56 #21| 1

Aight, det sidste så.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar