HUD på 888poker PT4

#1| 0

Hey PN,


Jeg har før haft HUD til at virke i tours/SNG på 888, dog kan jeg ikke få det til at virke på min nye computer.


Følgende har jeg tjekket op på:


- Softwaren er på engelsk

- Den er sat til at gemme HHs i en mappe som matcher med PT4 (hvor den henter fra)


Det virker som om, at den slet ikke gemmer hænderne på trods af, at den er hakket af til det?


Er der nogle med PT4 hvor det virker? I må meget gerne skrive hvordan jeres er sat op så, det ville være en kæmpe hjælp :-)


God dag derude!

07-03-2017 17:36 #2| 0

Er det standard import mappen? Altså den som den automatisk er sat til, når man installerer klienten. Hvis ikke, ville jeg nok prøve det.

07-03-2017 18:46 #3| 0

Læste et sted at man skulle ændre det, da det ikke virkede i starten. Men jeg prøver lige frisk installation så :)

10-03-2017 19:22 #4| 0

Hej igen,


Efter jeg skrev sidst geninstallerede jeg 888poker igen og så virkede HUD'en indtil jeg genstartede computeren, så virkede det pludselig ikke igen?! :-s


Jeg prøvede så at installerer 888 igen, så virkede HUD'en igen, efter genstart af computeren virker det nu så igen ikke?


Forstår virkelig ingenting af det, men det virker som om, at den laver en mappe der hedder "HandHIstory" som kun kan ses via 888poker, hvis jeg søger efter mappen (hvor jeg vælger hvilken den skal hente fra) men denne mappe kan jeg ikke finde i PT4, aner ikke om det evt. er det der sker så den ikke virker, da den flytter filerne derover efter første genstart :-/


Jeg har sat til at jeg skal kunne se "usynlige mapper" under indstillinger på computeren, dog hjælper det intet, mappen kan stadig ikke findes andre steder end inde i 888poker softwaren.


Håber der er nogle der har prøvet lign. og har fundet en løsning, jeg synes jeg har prøvet alt nu. OG gider helt sikkert ikke at reinstallere hver gang for at spille med HUD.


10-03-2017 23:44 #5| 0

@Tsunemi


Spiller du med PT4 på 888Poker og har en fungerende HUD, eller hvor den bare tracker som den skal? :-)

11-03-2017 04:09 #6| 0

Jeg spiller der kun meget sjældent, men det plejer at fungere med PT4. Men jeg aner ikke lige hvad du skal gøre. Google måske?



11-03-2017 08:55 #7| 0

Har prøvet alt så er semi desperat haha :-

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar