huawei honor android 4.0.3 (opgraderet)

#1| 0

Tid til lidt hjælp fra Pokernet's mobil nørder !! :)

Jeg har lige opgraderet min Huawei Honor til Android 4.0.3 og er i den forbindelse støt ind i et par "problemer".

Jeg har taget fuld backup af telefonen før opgraderingen, så troede alt var i orden.
Næe nej, jeg har nemlig gemt diverse koder i Richpad (note) filer men dette program findes ikke i 4.0.3 version og derfor kan jeg pludslig ikke genskabe disse.
Hvad gør jeg så få at få fat i det data ??

Min unlock skærm har pludslig også ændret sig. Før havde jeg 4 muligheder --> Åben (til hovedmenyen) / sms / telefon / kamera. Nu har jeg kun 2 --> Åben (til hovedmenyen) / kamera. Hvorfor det ?? og kan det rettes så de 4 kommer tilbage igen...

Og sidst men ikke mindst, hvilket godt tastatur til dansk / engelsk (incl. ordbøger) kan der anbefales. Jeg brugte Skandinavisk tastatur før, men dette virker ikke under Android 4.X.

Jeg er totalt noob til mobiler, så håber på lidt hjælp her.

takker.

08-09-2012 00:36 #2| 0

Swiftkey er nok det bedste tastatur du kan få til Android. Og så er det på tilbud lige nu.

Der må være en mulighed under dine settings, hvor du kan ændre låseskærmen. Her bør der også være mulighed for at ændre antallet af shortcuts. Sådan er det på Android 4.1

08-09-2012 06:25 #3| 0

Swiftkey er ikke "nok" det bedste.

Det er bare pure fucking stone cold NUTS!

INTET!!!! - kan overhovedet sammenlignes... ISÆR ikke hvis du både skriver dansk og engelsk, du behøver nemlig ikke engang at skifte sprog mellem de to, det finder lortet selv ud af..

Trial'en er så vidt jeg ved identisk med købeversionen, så hent det, elsk det, køb det!

08-09-2012 06:43 #4| 0

Er du ellers tilfreds med din Huawei Honor, jeg har tænkt lige på at købe den

08-09-2012 10:00 #5| 0
OP

Jamen der er sikkert nogle settings "et eller andet sted" men jeg kan ikke finde dem, derfor denne tråd.... :(

Og ja, jeg er meget tilfreds med min Honor. Især batterilevetiden er kanon.

08-09-2012 17:28 #6| 0
OP

bump

08-09-2012 17:55 #7| 0
Pumba skrev:
Jamen der er sikkert nogle settings "et eller andet sted" men jeg kan ikke finde dem, derfor denne tråd.... :(

Og ja, jeg er meget tilfreds med min Honor. Især batterilevetiden er kanon.


Det er ikke "et eller andet sted". Alle system indstillinger kan findes ved at gå til skrivebordet og trykke menu -> indstillinger.
09-09-2012 10:37 #8| 0
OP

korrekt, men jeg kan stadigvæk ikke få det til at virke.
Derfor har jeg jo behov for en eller anden siger: Desværre sådan er den 4.0.3 på en honor telefon eller forklare mig hvad jeg skal ændre for at få det til "at virke"...

09-09-2012 13:20 #9| 0

Stil dit spørgsmål herinde:

www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?62-Android-forum

09-09-2012 13:26 #10| 0
OP

Takker, det prøver jeg. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar