HU: PLO 100€ flopped set - riverspot.

#1| 0

Igen, er helt ny til PLO og er meget i tvivl om spots som muligvis er ganske std, but here goes.

Villain er en fisk, men formår altid at have en forholdsvis stor stack. Har ingen stats, men han spiller ekstremt løst og agrressivt. Vi er 300bb dybe og folk er netop smuttet fra bordet så vi sidder HU.

Hero har: 53A5
Hero(sb) calls 0.50€
Villain raises 2€
Hero calls

Flop: 538

Villain checks
Hero bets 5€
Villain calls

Turn: 538J

Villain checks
Hero bets 15€
Villain calls

River: 538JQ

Villain bets 46€ (semi hurtigt)
Hero?

03-07-2009 13:44 #2| 0

River er betalt...

Et hurtigt riverbet kunne godt tyde på, at villian prøvet at presse dig af hånden.

Tror ikke rigtigt på 9/10. Men han kunne selvfølgelig godt ha ramt straightdraw på turn og prøvet at semibluffe den hjem. Og det er også der jeg synes du burde ha skubbet stacken ind, når du nu ikke gav ham på nakken på floppet.

Den skal i hvert fald raises og ikke kun calles i bund, hvis hånden skal spilles fra start...

GL



03-07-2009 13:47 #3| 0

Fold PF, betal river

03-07-2009 13:55 #4| 0

fold pf i position ? no way >_>

River er insta betalt fra min side af også, specielt når han er aggresiv og lose. ikke mange wraps ud over noget 9T67 der completer, så som sagt betaler jeg.

Kan self være noget 9Txx d. Men så får han bare lidt value :)

03-07-2009 15:00 #5| 0
OP

@leandroo

"Og det er også der jeg synes du burde ha skubbet stacken ind, når du nu ikke gav ham på nakken på floppet.

Den skal i hvert fald raises og ikke kun calles i bund, hvis hånden skal spilles fra start... "


Tror du læser HH forkert. Det er mig som er betteren og ikke omvendt. Og hvad mener du med at "ha skubbet stacken ind" ? vi er 300bb dybe og spiller pot limit.

@msm89dk

Hvis jeg ikke skal spille sådan en hånd i HU plo, hvad er minimum requirements så?

@incrazy

modtaget.

03-07-2009 15:18 #6| 0

@leandroo - tror du sku bruge lidt flere sekunder på at læse HH ;-)

@OP - fint spillet... betaler som de andre også river - og specielt, hvis du siger han snapbetter

03-07-2009 15:36 #7| 0
Raise PF, betal river


FYP
03-07-2009 15:49 #8| 0

HolchK rammer den lige i ansigtet.

04-07-2009 04:28 #9| 0

preflop bør nok raises nu i er HU. Insta betalt på river, ofte vil du møde enten bustet flushtræk der prøver at købe potten, eller en som prøver at købe potten fra en med bustet flushtræk.

Det er sjældent vi ser str8 her, men et floppet wrap der klonker er da ikke helt umuligt. Men vil nu mene, at en madehånd ville valuebet fremfor potbet oop.

Folder aldrig denne hånd på river nu i er HU, når det eneste der klonker er løberløbertrækket der rammer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar