HU Nl400€ Overbet tid på river?

#1| 0

Prima Nl400€ Modstander spiller 49/35 3better 14%

Jeg har generelt haft fat i den lange ende og han er nede 2bi's eller noget i den størrelse.
Han har reloadet når jeg har busted ham, men ikke bare når han har tabt 40-50€ fx, selvom der er kommet auto top off på prima.

Jeg tror jeg kan snyde ham at calle med sin et par hånd pga jeg overbetter, men er det at helt væk og er mine tanker forkert og burde jeg gå efter den smule value der nok er istedet?
Hvad betyder det for folk at jeg "sidder på kampen" vil folk så kun til SD med gode hænder eller caller folk mere marginalt?

Efterfølgende synes jeg at jeg skulle bette mere lige gyldigt hvad ~220ish for at se bluffy ud
Jeg spiller aldrig HU og dette er kun fordi bordet breakede vi spiller HU.

Seat 2 is the button
Seat 2: Hero ( $1291.10 USD )
Seat 3: Macca14 ( $331.50 USD )
Hero posts small blind [$2.00 USD].
Villain posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to Hero [ 8s 2h ]
Hero raises [$10.00 USD]
Villain calls [$8.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 8, 2, 3 ]
Villain checks
Hero bets [$18.00 USD]
Villain calls [$18.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 6 ]
Villain checks
Hero bets [$42.00 USD]
Villain calls [$42.00 USD]
** Dealing River ** [ T ]
Villain checks
Hero bets [$166.00 USD]

03-06-2009 18:10 #2| 0

Well, havde der ligget et es eller en konge derude havde jeg elsket linien, men hvilken 1-pair hånd er det lige villain skal kalde med her? 8x som du selv blocker til? Eller et float med KT/AT?

Når du sidder på kampen, har villain i sækken, så er overbets på river gode, fordi de giver villains håb om at de kan komme tilbage, og jeg vil ikke afvise at han kalder med A8 her hvis du skyder 220, men altså.....

Boardet, kontra dine bets, kontra villains mulige range ud fra hans linie. Det stinker langt væk af at han kun har et middle pair og det er sgu svært for ham at calle her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar