HU NL200€ nasty river

#1| 0

villain spiller 68 / 6
og er en standard weak villain. Han har limpet ind alle 150 hænder vi har spillet indtil nu, dog har han en 3bet % på 16.

Mod denne stil har jeg været enormt aggressiv og donkbettet flops, turns og rivers ud i et væk, dette fordi han har en tendes til at kalde flop + turn for at folde river.
Det er dog ikke ofte jeg har checkraiset, og jeg tror han har lagt mærke til dette.

Hvor klam er denne river? - Kan vi nogensinde kalde ?


Seat 1: Hero ( $432.25 USD )
Seat 2: Goodgoo3 ( $270.00 USD )
Goodgoo3 posts small blind [$1.00 USD].
Hero posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to Hero [ 8 Q ]
Goodgoo3 calls [$1.00 USD]
Hero checks
** Dealing Flop ** [ 8, 2, K ] Pot 4€
Hero bets [$3.00 USD]
Goodgoo3 calls [$3.00 USD]
** Dealing Turn ** [ Q ] Pot 10
Hero checks
Goodgoo3 bets [$10.00 USD]
Hero raises [$40.00 USD]
Goodgoo3 calls [$30.00 USD]
** Dealing River ** [ A ] Pot 90
Hero checks
Goodgoo3 bets [$90.00 USD]




08-09-2009 05:00 #2| 0

check/call er ok her synes jeg.
ved at leade får kun kald af bedre hænder hvis du better ud.

Omvendt er din hånd en fantastisk bluffcatcher på et fint bluffspot for villain. Spm er så hvor light villain kommer til river.
Umiddelbart må man tro han er ret skarp her på river som den har udspillet sig og med hans potbet på river. Men har den slags modstandere ikke generelt tendenser til at lave alt om til bluffs når de ser sådan en situation? :)

I hvert fald mine erfaringer. Det er yucky spot, men jeg tror jeg finder call frem.

08-09-2009 12:42 #3| 0

Klart fold.

Du siger han er weak. Hans spil på turn ligner rigtig meget et draw. Og min erfaring med den slag spillere og river betsizes siger mig at han har dig slået. Min er faring er at den type spillere ofte vbetter fuld pot og bluffer halv pot ish.

Har i noget river historie?
Har du set ham bluffe river før?

08-09-2009 12:56 #4| 0

Fold. Det eneste draw der findes på floppet rammer. En K checker han ned 100% af tiden som hånden er spillet. Med andre ord slår du intet.

08-09-2009 13:36 #5| 0

Kunne godt tænke mig at høre om du har set har bluffe tidligere eller om han har tendens til bare at gå i calling mode på et evt. flushdraw eller lign.

Uden større reads vil jeg folde.

08-09-2009 13:53 #6| 0

Kan vi nogensinde folde? Betfold ligner desuden et langt bedre play end check call eller checkfold.com

08-09-2009 13:54 #7| 0
OP

Jeg har fanget ham i 2 river bluffs, dog i langt mindre pots, og det omkring ½pot bets han fyrede af.
Sidst han skyd en fuld pot afsted på river fik jeg lov at betale for at se hans nut straight.


Jeg smed den givne hånd, og tror også det var det rigtige move.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar