HU NL200, mellempar på river

#1| 0

Spiller to borde mod denne villain, dette er tidligt i matchen, så har ingen reads. Jeg har åbnet 100% på knappen. Hvad siger I til mit call på river?

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 05, 09:37:54 ET 2009
Table Petros (No DP Heads Up) (Real Money)
Seat 8 is the button
Seat 3: KCULREPUS ( $203.40 USD )
Seat 8: HERO ( $200.00 USD )
HERO posts small blind [$1.00 USD].
KCULREPUS posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO 9 T

HERO raises [$5.00 USD]
KCULREPUS calls [$4.00 USD]

** Dealing Flop ** 6, T, 6

KCULREPUS checks
HERO bets [$9.00 USD]
KCULREPUS calls [$9.00 USD]

** Dealing Turn ** 4

KCULREPUS bets [$22.00 USD]
HERO calls [$22.00 USD]

** Dealing River ** A

KCULREPUS bets [$55.00 USD]
HERO calls [$55.00 USD]

05-03-2009 11:11 #2| 0

fin mod Villians mellempar må man formode.
Du kan ikke sætte ham på A eller JJ, QQ eller lign da han sikkert ville reraise pf.
Eller blev du fanget mod hans 44?

05-03-2009 11:48 #3| 0

Du slår vel mere eller mindre kun et bluff....

Hvad kan han have på floppet? Flush-draw, 6, måske 77,88,99, evt. T med bedre kicker.

Jeg tror flushdraw, når han better ind i dig på turn. Men 6 er også en mulighed. Og begge hænder har dig slået på river.

Uden reads, så kan jeg ikke lide callet på river.

På den anden side, så har du et read nu. :) Og du hev ham forhåbentlig rundt efter denne hånd.

05-03-2009 13:54 #5| 0

Jeg synes egentlig det er fint.
Han repper en meget smal range, og skulle han have en T er det split.
Tror ofte han er ude i noget fancy play her. Betalt herfra. Han turn udstik er lidt underligt, da 4'eren er spejlblank, så det ligner mest noget float agtigt noget OOP. Tror han viser 98, 87, klørtræk eller skum rigtig ofte her.
Jeg er dog ikke den store HU'er.

MVH Skod

05-03-2009 13:54 #4| 0

Ja, jeg slår kun et bluff, det er jeg med på :)

Er uenig i at han kan have en 6'er. Eller, det er unlikely imo. En std HU villain vil CR den på sådan et board her. Jeg kan have div. gutters + draw, og villain charger vel disse hvis han har trips. Desuden tror jeg også en T vil CR en stor del af gangene.

99+ 3better han oftest preflop, så de er heller ikke så sandsynlige.

Det efterlader draws, T, og air.

På baggrund af ovenstående kalder jeg river. Han kan ha' ramt sit A, men jeg tror han vil check-calle med den, da flushen completer, og jeg kan have trips. Han kan også have flush, men det er sgu for underligt med den linje.

Hvad siger I til de tanker?






05-03-2009 14:26 #6| 0

Når du nu ikke vil bruge de 55 på et reraise på turn, så skal man vel nærmest betale af på any river...

:)

damster

05-03-2009 14:28 #7| 0

@damster

Tanker bag et turnraise? I dont like.

05-03-2009 14:43 #8| 0

Du ved intet om fætteren skriver du = han kan spille alle hænder sådan her. Du kan ikke opstille en range på ham jo.

Han donker pludselig ud på en helt blank turn og kan have any 2 her, så må der være value i at reraise.

05-03-2009 14:51 #9| 0

ps. hvis vi skal lave noget "meta-analyse" på ham:

1. Han spiller flere borde
2. Han sidder med fuldt buy in
3. Hans navn tyder på at der er tænkt over det = SUPERLUCK bagfra ik? Det indikerer typisk at han har et formål med navnet.


Disse ting antyder svagt at han ikke er en fisk i hvert fald, hvilket gør at du må tænke om han er LAG eller TAG - men det ved vi stadig intet om...

05-03-2009 14:56 #10| 0

@damster:
SUPERLUCK - godt set - skarpt.
Jeg trækker mine analyser til mig....
Men synes bare villians linie ikke virker skræmmende i den forstand at han vender hånden til sin fordel ved at først checke og dernæst leade turn som jeg ser det....
Men dit meta-overblik er helt korrekt (noget jeg bør se nærmere på med mit spil).
@creative: Hvad blev udfaldet?

05-03-2009 14:57 #11| 0

@ Damster

"Han donker pludselig ud på en helt blank turn og kan have any 2 her, så må der være value i at reraise."

Altså. Raise er jo ikke altid den bedste måde, hvis man gerne vil have flere penge i potten (fra en dårligere hånd). Hvis han som vi tror har any 2 ofte her, så er raise jo ikke så smart, da villain så ikke får lov til at skyde med air igen. Call med air kan vi vel ikke sætte vores lid til.

Jeg bryder mig i hvert fald ikke om et turn-raise lige i det her spot.

MVH Skod

05-03-2009 15:23 #12| 0

@damster

Det virker dumt at raise i et spot hvor du kun bliver kaldt af bedre og foldet til af dårligere. Du får måske draws til at kalde, men mere realistisk får du nok et semi-bluff-shove hvis han har FD + overkort eller FD + any pair. Og så sidder du i en endnu klammere situation.

@OP

Jeg kalder. Han repper for smalt til at vi kan folde i det her spot.

05-03-2009 22:15 #13| 0

@Baja

Villain havde JKo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar