HU NL100 - endnu et linjecheck

#1| 0
08-01-2010 01:20 #2| 0

3bet ordentligt først og fremmest.. Hvorfor kalder du hans flop raise - hvad er planen for blanke turns som han skyder hvis checket til?

Hvorfor better du halv pot på flop? Virker svagt/giver info om din hånd med mindre du altid cbetter sådan?

Måske du selv kunne starte med at kommentere alle streets og fortælle om hvordan du ellers spiller ham HU :)

- X

08-01-2010 01:39 #3| 0

har cbettet halv pot til ham gennem hele matchen. Et par gange, hvor jeg folder til hans 3bet. En gang hvor jeg raiser til 4$ preflop med AA, og han caller. Floppet skyder jeg halv pot på 26k board, han 3better, jeg raiser, han skyder all-in og jeg kalder. turn og river er blanke og han mucker AK. 2 gange har jeg gjort det samme med air - viste den ene op og foldede den anden til 3bet. Så alt i alt en rimelig std. procedure fra min side af.

Det er meget spillet på turn jeg er i tvivl om. Ideen er først at check/calle ham på turn og så CRAI på river, hvis jeg klonker obv. hans check på turn udelukker ham dog IMO fra holdings med Ax, og vi er nu mere ovre i nogle pp a la 77-JJ (minus 1010).



08-01-2010 03:00 #4| 0

Du er i tvivl om spillet på turn fordi? Din plan går i vasken fordi han checker foran? Din turn plan er fin, så det må vel næsten være dit riverbet du overvejer? Umiddelbart ser hele linien fin ud. Hvad er forresten grunden til at du 3better så lavt?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar