HU FL 25/50

#1| 0

Ok,

Det er HU, vi er godt i gang. Jeg ved han er rimelig tør, og da han check-kalder turn, er jeg ret overbevist om at han sidder med AJ eller AQ. For lirens skyld stopper jeg op, og skriver i chatten

AJ ?

Jeg kan jo tage fejl og han sidder med et usselt es, men stadig væk - better jeg river her for bluff?

Og det jeg egentlig gerne vil vide , tror i der er større eller mindre chanche for at han kalder givet, at jeg har gættet hans hånd ? Hvad ville i selv gøre hvis i sad med AJ, og modstanderen skriver det og betteR?


Seat 7: intellegent.modstander. ($1,781.00 in chips)
Seat 9: Bjoernen.selvfølgelig [ A,10 ] ($586.00 in chips)
ANTES/BLINDS
Bjoernen.selvfølgelig posts blind ($12.50), intellegent.modstande posts blind ($25).

PRE-FLOP
Bjoernen.selvfølgelig bets $37.50, intellegent.modstand bets $50, Bjoernen.selvfølgelig calls $25.

FLOP [board cards 8,2,K ]
intellegent.modstand bets $25, Bjoernen.selvfølgelig calls $25.

TURN [board cards 8,2,K,5 ]
intellegent.modstand checks, Bjoernen.selvfølgelig bets $50, intellegent.modstand $50.

RIVER [board cards 8,2,K,5,6 ]
intellegent.modstand checks, Bjoernen.selvfølgelig skriver i chatten "AJ ?"

og .................................................?

22-05-2007 01:14 #2| 0

Jeg tror afgørelsen er lidt personlig og givetvis vil have større indflydelse i livepoker(jeg har ikke meget erfaring her godtnok). Det kriterie jeg vil nævne er den faktor at hvis villain værdisætter at han bliver ydmyget ved at calle med en hånd du har gættet og så taber - så har det jo alt andet lige lidt at sige. Men om det er nok til at gøre et bluff succesfuldt er spørgsmålet. En anden ting er om han har chatten til naturligvis.

På den anden side kan det også pirre hans nysgerrighed og gør at han caller for at se hvad det er for noget du har gang i. Dette taler jo for at han caller med en anden hånd. Medmindre han vil lad dig blive i vildfarelse og så folde alligevel. Nej det er svært at svare på for udefrakommende. Der er så mange antagelser.

22-05-2007 20:48 #3| 0

jeg synes det er så interessant et psykologisk element i denne hånd, at jeg tillader mig at bumpe den...

02-06-2007 10:03 #4| 0

Når du skriver AJ? i chatten vil han være stensikker på at du ikke kan slå AJ og syne med AJ eller bedre.

Så jeg mener altså, at det er en rigtig dårlig ide. Sådan noget skal man skrive, hvis man gerne vil have et call. Jeg skriver dog aldrig noget.

Og hvorfor spiller du HU mod en intelligent modstander ? Jeg spiller kun HU mod modstandere med helt oplagte svagheder.

03-06-2007 04:10 #5| 0

fordi han var intelligent, men langt fra intelligent nok - og ja du havde ret, han kaldte med AJ. Og jeg fik ham senere

03-06-2007 12:47 #6| 0

Hvor Spiller du FLHU Bjoernen??

03-06-2007 18:01 #7| 0

Jeg 3better preflop.

Som spillet, checker jeg turn bag, og caller river.

03-06-2007 18:20 #8| 0

dvs. du mener capper preflop ?

03-06-2007 20:32 #9| 0

Ja undskyld - capper.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar