Hotel til WSOPE Prag (marts/april 2026)

#1| 0

Hej PN,

Jeg tænker at der er stor chance for at jeg tager til WSOPE Prag i 2026 (31. marts-12. april) i lidt over en uge.
Vil derfor gerne booke hotel i god tid, for at få en god pris, det er jo også i påskeferien..

Nogen der har et godt bud ift. hotel? Synes det er en jungle, men har søgt herinde:
Hotels.com

Mine ønsker er:
- En god seng, og sove alene (altså ikke Hostel)
- Så tæt på Hilton Prague som muligt, hvor der spilles
- Mulighed for cancellation (koster selvfølgelig ekstra)
- Bedste pris muligt

Har p.t. dette forslag i tankerne fra Hotels.com: Hotel Atos

Kunne være fedt, hvis nogen har input :-)

17-10-2025 07:36 #2| 2
Vegas CHEF

B&B på den anden side af gaden

17-10-2025 09:45 #3| 0
OP
TUD73 skrev:

Præcis sådanne visdomsord jeg har brug for :D

17-10-2025 10:30 #4| 0
OP
TUD73 skrev:

Der er desværre allerede fuldt booket på "B&B HOTEL Prague-City" i perioden - har du andre gode bud, Thomas? :)

17-10-2025 13:57 #5| 0
Vegas CHEF

Botel Marina.

Tak mig senere 

17-10-2025 14:26 #6| 0

Jeg derailer lige tråden lidt:

Da jeg har nogle løse tanker om i decembers EPT at deltage i enten den billige seniorturnering eller den billige Omaha8 turnering ville jeg gerne vide om der er cash games på spillestedet eller man skal finde det andre steder ?  (Og hvis der er, hvad er så laveste spil ?).

17-10-2025 14:30 #7| 0
Vegas CHEF
KimN skrev:

Da jeg har nogle løse tanker om i decembers EPT at deltage i enten den billige seniorturnering eller den billige Omaha8 turnering ville jeg gerne vide om der er cash games på spillestedet eller man skal finde det andre steder ?  (Og hvis der er, hvad er så laveste spil ?).

Masser af cashgames

17-10-2025 14:47 #8| 0
KimN skrev:

Normalt har Kings Prag et 1/2, men under dele af WSOPE var det mindste Holdem spil på Kings Rozvado 2/4 (de har normalt også 1/2), så man kunne godt forestille sig at de stiver taksten under EPT.

Men så er der jo altid 10/30 i Tjekkerpenge på Ambassador 20 min gang derfra

17-10-2025 14:48 #9| 0
TUD73 skrev:

Masser af cashgames

Mange tak - så vil jeg også tage et hotel i nærheden, hvis jeg kan få alt med arbejde osv til at gå op. 2/4 euro er vist også lavt nok til mig. Ingen o8 turnering men så må jeg jo spille HORSE.

Redigeret af KimN d. 17-10-2025 14:59
17-10-2025 16:13 #10| 1

Når du søger hotel, så brug trivago.dk - Den samler alle hotel booking sider og så kan du jo vælge den laveste pris - Synes tit der er 1-300kr at spare pr overnatning i forhold til booking og hotels.com 

17-10-2025 19:19 #11| 0
KimN skrev:

Mange tak - så vil jeg også tage et hotel i nærheden, hvis jeg kan få alt med arbejde osv til at gå op. 2/4 euro er vist også lavt nok til mig. Ingen o8 turnering men så må jeg jo spille HORSE.

Du er med på at det ikke er FL, men det der moderne poker hvor man må raise lige så tosset som man gider, ik? 😉

17-10-2025 22:02 #12| 0
Rsmadsen skrev:

Du er med på at det ikke er FL, men det der moderne poker hvor man må raise lige så tosset som man gider, ik?

Ikke i HORSE turneringen, hvor alle varianter er takstspil - og jeg tror ikke man må gå i lommen midt i en hånd i cash.

23-10-2025 10:03 #13| 0

Jeg har nu bestilt en tur hvor jeg skal spille Senior d. 3 december (hvis jeg når late reg og der stadig er et rimeligt antal BB) og HORSE om mandagen.

Jeg kunne heller ikke få plads på hotellet (og jeg vil ikke bo på en båd, som TUD73 har foreslået). Så jeg bestilte et ledigt hotel et par km fra centrum (med sporvogn lige i nærheden). Og har fundet ud af at der findes en app, som svarer til rejseplanen (og som vistnok også kan bruges til at købe billetter), så jeg går med offentlig transport. 

23-10-2025 12:07 #14| 1
KimN skrev:

Jeg har nu bestilt en tur hvor jeg skal spille Senior d. 3 december (hvis jeg når late reg og der stadig er et rimeligt antal BB) og HORSE om mandagen.

Jeg kunne heller ikke få plads på hotellet (og jeg vil ikke bo på en båd, som TUD73 har foreslået). Så jeg bestilte et ledigt hotel et par km fra centrum (med sporvogn lige i nærheden). Og har fundet ud af at der findes en app, som svarer til rejseplanen (og som vistnok også kan bruges til at købe billetter), så jeg går med offentlig transport. 

Jeg vil foreslå dig at hente BOLT appen. En vogn koster måske 25 kr :)
23-10-2025 12:36 #15| 0
NoNoNo skrev:

Jeg vil foreslå dig at hente BOLT appen. En vogn koster måske 25 kr :)

Godt forslag - det tænkte jeg ikke på.

23-10-2025 16:23 #16| 0
KimN skrev:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men hvis du er over 65 er offentlig transport gratis i prag...

23-10-2025 19:49 #17| 0

Man kender ikke programmet til WSOPE endnu vel? 

23-10-2025 20:59 #18| 0
Hansfisk skrev:

Man kender ikke programmet til WSOPE endnu vel? 

I december er det følgende - jeg ved ikke om det detaljerede program i foråret er kommet.

European Poker Tour – EPT Prague

Jeg har helt til 19.15 til at late regge til senior - men jeg ved ikke om jeg bryder mig om at lateregge

Ser nu at du ikke spurgte til EPT - mren jeg lader linket stå alligevel

Endnu engang undskyld derail 

Redigeret af KimN d. 23-10-2025 21:02
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar