Holdet.dk Vuelta Manager 2023

#1| 1

SPILLET UDEN UDSKIFTNINGER

Hej alle. Nu er det snart tid til Vuelta, og efter et langt tilløb har jeg besluttet mig for, at jeg nok skal stå for hygge-spillet i denne omgang. Giorgino nyder fuldt fortjent sit otium, og jeg griber den. Jeg har ikke prøvet det før, men er sikker på, at det nok skal gå fint, da jeg efterhånden har deltaget i en sjat af disse spil. Og alt vil være som det plejer. Håber vi får så mange med som muligt, selv om vi er sendt ude. OG hvis i er i tvivl om noget, har gode indspark eller har brug for mere info om mig, så skriv endelig en PB. Ingen rake, men bær over med mig, hvis jeg ikke lige svarer på sekundet. 
Grundpuljen bliver ellers som altid på 250, så de fleste kan være med, og dertil kan man også tilmelde sig i en mellempulje for 500 mere (i alt 750)  eller yderligere 750 mere i en toppulje, så det er 1500 kr i alt.  

Præmiestrukturen:
1-4 Winner takes all
5-10 top 2 = 70-30
11+ top 3 = 50-30-20

(deltagerantallet i de forskellige puljer er afgørende for betalingsstrukturen i dem særskilt)

Den oprettede pulje hedder ellers:

Pokernet Vuelta Manager 2023

Og password er: Poker  Man kan kun deltage med et hold.  
Betaling via Mp og husk skriv holdnavn m) send PM for Mobile Pay-info)

Betaling skal være modtaget og det specifikke holdnavn skal være tilmeldt puljen samt være nævnt i denne tråd inden spillets start lørdag 26/08 kl. 19.05, og jeg vil være meget taknemmelig hvis man undlader at vente med at tilmelde sig til sidste øjeblik. 

Krav for deltagelse: Medlemsskab på pokernet mindst 1 år og mindst 50 indlæg. Det her er afgørende, da vi forsøger at holde det til et 'privat' spil kun for pokernettere, der har et vis kendskab til hinanden. Vi er her for hyggen og liren. 
Dette er spillet med udskiftninger. Jeg laver også en pulje til spillet MED udskiftninger som du kan finde her:  https://www.pokernet.dk/forum/holdetdk-vuelta-spillet-2023.html

 

Deltager selv her for 1500 med holdet: Att i rødt -
 
Deltagere (* = betaling modtaget): 

Att i rødt - 1500*
All Out Put - Giorgino - 1500*

Mokai - El gato esta bailando - 1500*

Boas - Lazy Lion - 1500*

The Dust - tvivlen - 1500*

Bobby Olsen - Bobby Olsen - 1500*
Chandler Bing - Los Blancos -1500*

Kris - Fuglens Fiduser - 750*

Jobe - Juan Alagranja de Glyngøre - 750*

TUD73 - Tud73 - 750*
KimN - Kæphøje Kaptajner - 250*
Pede-B - Team Pedes - 250*
Graff - Team Graff - 250*

Willum - Willums Vindere - 250


Præmiestruktur


Topppuljen

3675

1575

Mellempuljen

3500

1500

Grundpuljen

1750

1050

700

Redigeret af davidatt d. 27-08-2023 08:22
22-08-2023 16:14 #2| 0
Vegas CHEF

Kanon det her. Det bliver Jumbo x3

 

Er med i 750 kr puljen med holdet TUD73. 

 

Tak davidatt

 

GL gutter 

23-08-2023 03:24 #3| 0

Hyggeligt at puljerne overlever min værtspension.

 

Jeg vil selvfølgelig gerne være med, og stiller op for 1500 kr med holdet Giorgino  

 

Betaling sendt afsted

Redigeret af All-Out-Put d. 23-08-2023 03:30
23-08-2023 08:28 #4| 0

el gato esta bailando med for 1500

23-08-2023 21:56 #5| 0

Stærkt🔥 Med for 750 bobs med holdet Juan Alagranja de Glyngøre. Overfører via MP👌

24-08-2023 09:42 #6| 0

Team Graff er med for 250

24-08-2023 12:43 #7| 0

Lazy Lions med for 1500

24-08-2023 21:02 #8| 0

Med for 1500, for først sat hold helt op til start, vil du sende mobile pay nummer på PM?

 

Holdnavn: BobbyOlsen

Redigeret af BobbyOlsen d. 25-08-2023 18:53
25-08-2023 09:53 #9| 0

Med for 250 kr. med "Kæphøje Kaptajner". Overføring af penge er igangsat om 5 minutter.

 

 

25-08-2023 13:01 #10| 0

Hvordan sætter i jeres hold? Lytter i til podcast? Læser på feltet.dk, eller er bare klog på diverse cykelryttere? 

Jeg er helt blank på dette års vuelta. Syntes det er etableret ryttere i kategori 1, og resten er upcomming ryttere. For slet ikke at tale om sprinterne, som ikke er eksisterende af en god grund. 

25-08-2023 13:15 #11| 0

Team Pedes med for 250kr.

25-08-2023 13:47 #12| 0

Los Blancos med for 1500. MP sendt

25-08-2023 14:00 #13| 0
Garder Munk skrev:

Hvordan sætter i jeres hold? Lytter i til podcast? Læser på feltet.dk, eller er bare klog på diverse cykelryttere? 

Jeg er helt blank på dette års vuelta. Syntes det er etableret ryttere i kategori 1, og resten er upcomming ryttere. For slet ikke at tale om sprinterne, som ikke er eksisterende af en god grund. 

 

 Jeg har det som dig. Bortset fra kategori 1 er det lidt tilfældigt hvad jeg har taget (Og selv om jeg tror på Vingegård har jeg ikke taget ham, bare for at skille mig ud på en eller anden måde) . Men jeg plejer også at ligge i bunden.

25-08-2023 18:14 #14| 0

Jeg deltager med holdet ‘Tvivlen’. 1500 kroner. Overfører på MobilePay. 

26-08-2023 10:41 #15| 0

Fuglens fiduser med for 750 kr. Overført via MP. Beklager den sene tilmelding.

26-08-2023 12:14 #16| 2

Jeg har modtaget penge fra alle i god tid, så det hele spiller. Herligt!

Naturligvis stadig muligt at melde sig, men i sagens natur kun MobilePay. Skriv PM for nummer.

Jeg er formentlig småberuset til fest i aften, så for alles skyld, så regner jeg først præmier ud i morgen.

Glæder mig til en GT fyldt med fyrværkeri!

26-08-2023 12:57 #17| 0

Willums vindere med for 250

27-08-2023 10:29 #18| 1

Præmier er opdateret. Føler fandme med dem, der er løbet ind i De Plus. Absurd tiltende variant!

Held og lykke til alle. Og lad os endelig få nogle rytter-tanker, når folk har tid.

27-08-2023 14:38 #19| 1

MIne tanker:

 

Kat 1:

 

Med et formodet topresultat på TTT og Roglic favorit på 2. etape var Roglic sikker og så blev det Vingegaard (igen med den formodede gode start og såå hans generelle klasse og topniveau) foran Evenepoel. Ayuso skal nok også være god men konkurrencen var for hård. Lidt en skidt start her ellers med regnen i går og neutraliseringen i dag som jo nok betyder Roglic ikke kører efter den.

 

Kat 2.

 

Mange gode muligheder, havde egentlig tænkt jeg godt ville gå uden sprinter i år, men M Van Den Bergs form var bare så god og sprinterfeltet så svagt at han bør score ret godt og tilmed også en af de store favoritter til den altid meget væsentlige 2. etape som så nok vil afgøre om han kan blive rigtig god (med mange tidlige pointtrøjepoint også) 

 

Dertil var Lenny Martinez ret sikker hos mig, de senere år har jo vist man ikke skal være bange for at satse ungt og tror han kører rigtig stærkt. 

 

Tilsidst var jeg meget i tvivl mellem det lidt kedelige sikre valg Dunbar og jokeren Bardet. Her tænkte jeg at Bardets fokus på etapesejre frem for en lav top 10 ikke nødvendigvis var en ulempe med diverse etapepoint og bjergpoint mm. ligesom han er solid nok til at sidde pænt på andre etaper alligevel og jo bare er en klasserytter der gik alt for meget under raderen i popularitetstabellen. Den gode TTT havde jeg ikke lige forudset så det var en ren bonus 

 

Populære Arensman gad jeg ellers ikke da han var kedelig og virkede formsvag i Polen og Vine turde jeg slet ikke pga hans konstante styrt

 

 

Kat 3 

 

Afskrev hurtigt populære De Plus igen som sikker men alt for kedelig og defensiv. Surt nok ellers for dem der gik med ham for han skulle jo nok have gjort det solidt. 

 

Soler er altid meget bedre i Vueltaen end ellers og herlig offensiv med etapesejre, bjergtrøjepoint, gode holdpoint osv så han var helt sikker 

 

Dertil stod det mellem de 2 solide Rubio og Storer begge også med gode bjergtrøjemulighed osv. Endte på det sikreste valg af de 2 med i år meget solide Rubio

 

Populære Poole var ikke rigtig tæt på mit hold selvom han havde imponeret i foråret, med et lidt svagt Polen Rundt og generelt lidt svingende følte jeg bare ikke han helt var klar endnu, men kan blive dyrt med den start nu må vi se.  

 

 

 

Kat 4.

 

Virkelig svagt udvalg i år hvor ingen rigtig fristede. Endte med at vælge en mand der relativt sikkert bør score 6-800 point i hvert fald med en del top 10'ere i spurterne hvor han som ret solid bør være med i også de halvhårde hvor han måske kan nærme sig top 5 et par gange, I formstærke Askey, og igen også en mand der var en lille outsider til et godt resultat på 2. etape der kunne gøre ham glimrende.  Altid også sjovere med en rytter der ikke er ret mange andre der har valgt.   

 

 

 

 

 

Redigeret af All-Out-Put d. 27-08-2023 15:05
27-08-2023 15:38 #20| 1
Vegas CHEF

Trods jeg har cashet/vundet ganske godt i de sidste 9-12 GTs, har jeg bemærket at folk herinde er blevet skarpere i Manager versionen. Kan også være varians, men jeg føler ikke længere jeg har en "edge" som før.

 

Derfor har jeg valgt en ny strategi, som I måske har spottet på mit hold. Jeg har simpelthen valgt et hold, som ligger en del fra normen. 

 

Min forudsigelse var, at I ville vælge Jumbo drengene eller en af disse og Remco. Jeg gik derfor modsat med ingen Jumbo. Mest for at skille mig ud,  men også fordi at der er belæg for at Roglic ikke har det længere og Jonas er træt - specielt mentalt. 

 

Ayoso er vanvittigt spændende. Jeg tror han har en rigtig god chance for at kunne køre med de helt store i fremtiden og hvorfor ikke i år? Remco tror jeg mere har formen på plads end Roglic, så tror faktisk ikke det er så stor en chance at tage. Men nu får vi se.

 

Kat 1: Ayoso og Remco

 

Kat 2: Van den Berg, Ahrensman og Uljtebrooks

 

VdB af samme årsager som AOP ovenfor, Ahrensman fordi jeg ikke tror på G. Thomas og tænker de holder ham inde så langt de kan. Sluttede også i toppen sidste år. Utltje fordi jeg havde læst en fed artikel om ham og hans kæmpe talent.

 

Kat 3:  Soler og Poole

 

Soler er jo Vuelta happy.  Altid sur alle andre steder men sig selv i Spanien. Han er også blevet ældre og mere moden. Jeg spår et stort løb for ham og stakkels jer der ikke har ham. Poole var lidt en satsning faktisk. Synes alternativer var super kedelige og ville igen gerne skille mig lidt ud, men kan nu se at mange af jer andre gik samme vej.

 

Kat 4: Det var enten Askey eller Oliviera.


Sidstnævnte pga holdenkeltstarten, som så kiksede fuldstændigt i går men også fordi han er ret solid. Askey havde jeg faktisk valgt men ændrer så mening i sidste øjeblik da det går op for mig at der kun er 3 puncheor etaper i år og 2 af dem ligner udbrudssejre. Men har nok fortrudt det valg i aften


GL folks 

30-08-2023 14:39 #21| 0

Godt nok belastende med Van Den Bergs styrt på vej mod topplacering i går, specielt som kaptajn men også med pointtrøje mm. Og med mulig svækkelse fremover. Ender med at koste frygtelig meget.

 

Men man kan jo næsten ikke tillade sig at brokke sig med først De Plus og nu også Dunbar ude på en række hold 

 

Det er og bliver vist bare lidt et lotteri det her spil. 

Redigeret af All-Out-Put d. 30-08-2023 14:39
30-08-2023 16:03 #22| 0

Jaaaa, den har godt nok været slemt her i starten med først De Plus, nu Dunbar og fandme også Zana.

Altid træls, når det bare bliver ren abandon-tombola…

01-09-2023 20:18 #23| 0

Og nu røg Arensman så også så jeg har det eneste intakte hold tilbage !   

 

Min joker Bardet røg så også ned i dag sammen og endte blandt de sidste så nu må jeg se om han kan være næste i rækken eller om han bare ventede på Dainese efter styrtet og planlagde morgendagens udbrud mens han rullede i mål :) Hvis det var sidste scenarie ser det jo pludselig ret godt ud for mit hold ellers, men man skal aldrig tage glæderne på forskud i det her spil . 

Redigeret af All-Out-Put d. 01-09-2023 20:20
05-09-2023 13:14 #24| 1

Stop det løb nu ! :-).


 

 

17-09-2023 21:48 #25| 1

 Jeg får ordnet præmier og udbetaling i morgen. Tak for et godt spil. 

17-09-2023 21:49 #26| 2
TUD73 skrev:

Kanon det her. Det bliver Jumbo x3

 

Er med i 750 kr puljen med holdet TUD73. 

 

Tak davidatt

 

GL gutter 

 

 Sygt Call.

18-09-2023 08:14 #27| 1

Selv en blind høne kan også finde et korn !


Jeg er ret glad for at Remco ikke tog skuffet hjem efter sin nedtur. Det var faktisk ham der scorede mest på mit hold efterfulgt af Sepp Kuss. Marc Soler var også et heldigt valg.

18-09-2023 09:17 #28| 2

Stort tillykke til vinderne. Personligt fik jeg sgu ikke ramt den i røven med Dunbar, Arensman og så en kat. 4 mand, der aldrig lavet mere end to point....

Skriv en PB til mig med beløb og oplysninger, så klarer jeg det asap. 

Topppuljen

3675 - Giorgino

1575 - Tvivlen (The Dust)


Mellempuljen

3500 - Giorgino

1500 - TUD73


Grundpuljen

1750 - Kæphøje Kaptajner (KimN)

1050 - Giorgino

700 - TUD73


I alt
Kæphøje Kaptajner (KimN): 1750
Giorgino: 8225

TUD73: 2200

Tvivlen: 1575

David

18-09-2023 12:38 #29| 0

Tak for spillet og til Davidatt for at arrangere og stort tillykke til KimN. Lidt et scoop med Kuss, som jeg afskrev på 2 sekunder her i sin tredje Grand Tour. Det var imponerende set.  

 

Jeg var jo ellers heldig med et hold uden de store svagheder og uden udgåede ryttere først og fremmest hvilket jo altid rækker langt her i det her spil :) 

 

 

 

18-09-2023 20:37 #30| 1

Tillykke til KimN! Stærk sammensætning med både Soler, Kuss, Poels og Remco. Svært at hamle op med✊

Mit løb var slut efter en uge, hvor jeg allerede havde mistet 4 ryttere. Men var alligevel ikke kommet i nærheden af toppen🥴

19-09-2023 09:25 #31| 0
Vegas CHEF

Stort tillykke KimN.

 

Hey i øvrigt, hvad skete der i øvrigt med Poole????? Shit han var dårlig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar