Holdet.dk Champions Manager 2020-2021

#1| 0
Vegas CHEF

  

Krav for deltagelse:

* Man skal være Pokernetter

* Minimum 12 måneders medlemskab af PN

* Man skal have min. 50 indlæg af relevant karakter

* Eller man skal have deltaget i et lignende spil på PN

* Der kan i særlige tilfælde gives speciel tilladelse af spilleansvarlig 

Indskudsmuligheder:

Pulje A (Super Highroller): 4.000 kr.

Pulje B (Highroller): 2.500 kr.

Pulje C (Midstakes): 1.500 kr.

Pulje D (Lowroller): 750 kr.

Pulje E (Microstakes): 250 kr.

Eksempel: Ved indskud i "Super Highrolleren" deltager man i alle 5 puljer. Ved indskud i "Lowroller" deltager man i pulje D og E. 

Holdet.dk info:

Gruppe: Pokernet CL 2020-2021

Password: Magic

 

Indskud overføres til:

Mobilepay = 25484600

Bankoverførsel = 5939 4380103384 (Nordea)


NB. Husk at skrive = "Champions/dit-holdnavn" i emnefeltet + bagefter skriv her i tråden = beløb + holdnavn

DEADLINE = Tirsdag den 20. oktober kl. 18.55

Sæt i gang!

TUD73

15-10-2020 21:20 #2| 0
OP
Vegas CHEF

Deltagerliste (18)

Super Highroller (4 hold):

Heroppe

elagandrups

CTC's Champions

FC Costa del sol 

Highroller (7 hold):

Bent Falck

TheTeacher #10

HvorErIbra

Midstakes (8 hold):

Blå ugler

Lowroller (14 hold):

TUD73

Danmark

Komsådehviiiide

Team Alhandinho

Cold's CL 20/21

Bröndby IF

Microstakes (18 hold):

Werder77

La Luz

smoking barrels

BingoBollerneCL

 


Præmiepulje (30.500 kr. i alt): 


Super Highroller

4 hold á 1.500 kr. = 6.000 kr. 

1. præmie = 6.000 kr. = elegandrups

 

---------------------------------------- 

Highroller

7 hold á 1.000 kr. = 7.000 kr.

1. præmie = 4.900 kr. = TheTeacher #10

2. præmie = 2.100 kr. = Bent Falck


---------------------------------------- 

Midstakes

8 hold á 750 kr. = 6.000 kr.

1. præmie = 4.200 kr. = TheTeacher #10

2. præmie = 1.800 kr. = Bent Falck

 ---------------------------------------- 

Lowroller

14 hold á 500 kr. = 7.000 kr.

 
1. præmie = 3.500 kr. = Danmark

2. præmie = 2.100 kr. = TheTeacher #10

3. præmie = 1.400 kr. = Bent Falck

 ---------------------------------------- 

Microstakes

18 hold á 250 kr. = 4.500 kr. 

1. præmie = 2.250 kr. = Danmark

2. præmie = 1.350 kr.  = TheTeacher #10

3. præmie = 900 kr. = Bent Falck



Redigeret af TUD73 d. 04-06-2021 00:52
15-10-2020 21:21 #3| 0
OP
Vegas CHEF

Resultatliste 

 

Efter. 3 runde - 5. november 2020:

 

Efter 6. runde - 10. december 2020:

 

Efter 7. runde den 24. februar 2021

 

Efter 12. runde - inden FINALEN maj 2021

 

Sidste runde - slut maj 2021:

Redigeret af TUD73 d. 31-05-2021 13:07
15-10-2020 21:22 #4| 0
OP
Vegas CHEF

TUD73 deltager i Lowroller 

 

16-10-2020 11:50 #5| 0

tager den billige til 250.

holdnavn Werder77

17-10-2020 13:21 #6| 0

Overført 4K for holdet 'Heroppe'. 

18-10-2020 01:57 #7| 0

elegandrups med for 4k

18-10-2020 14:24 #8| 0

Plæneklipperen tilmeldt og betalt 4k

18-10-2020 14:43 #9| 0
Mokai skrev:

Plæneklipperen tilmeldt og betalt 4k

 

Nu opfylder du godt nok denne her: '* Eller man skal have deltaget i et lignende spil på PN' men tænker ikke helt du klarer adgangskravene alligevel. Det er dog Tuds final call.
18-10-2020 15:45 #10| 0
Turbofluen skrev:

 

Nu opfylder du godt nok denne her: '* Eller man skal have deltaget i et lignende spil på PN' men tænker ikke helt du klarer adgangskravene alligevel. Det er dog Tuds final call.

 

 

Jeg studsede også over det. Men læste det som at det bare var et enkelt af kravene man skulle kunne krydse af.
Hvis jeg ikke er velkommen i puljen, så sig endelig til. Og evt fortæl mig hvilke krav jeg ellers skal opfylde :)
18-10-2020 16:43 #11| 0

Med for 250kr , holdnavn: La Luz

18-10-2020 18:38 #12| 0

CTC’s Champions med for 4k 

Redigeret af Xnuu d. 18-10-2020 18:39
18-10-2020 19:45 #13| 0

Blå Ugler BK - 1500 kr. (midstakes) overført via MP.

18-10-2020 20:43 #14| 5
OP
Vegas CHEF

@Mokai

 

Tak for din interesse i vores holdet.dk fantasy spil her på PN. Super fedt at du er blevet PNer. Helt sikker på at du kommer til at få en fantastisk tid her på vores alle sammen Pokernet, hvis du bare husker gul baggrund selvfølgelig....


Ift. deltagelse i dette spil, så må jeg desværre informere dig, at du ikke er godkendt. Jeg returnerer dine 4.000 asap. Venligst skriv PM til mig med dit bank konto nr. 


Årsagen til, at du desværre ikke kan deltage denne gang, er at du ikke opfylder følgende krav:


* minimum 12 måneders medlemskab af PN (du har kun været med i 1 måned)

* man skal have min. 50 indlæg af relevant karakter for PN


Som du nok kan forstå, så er disse regler blevet lavet for at beskytte spillene her på PN. Vi ønsker ikke at få "professionelle odds'ere eller bettere", der ikke har noget med Poker at gøre, til kun at komme her for at tage vores hårdt tjente penge. Skulle vi tillade det, så vil spillene bare langsomt dø ud og det er der ingen der ønsker.


Jeg håber, at du kan forstå mit valg og jeg glæder mig til at se dig ved pokerbordene. Men hæng i og deltag aktivt her på PN, så kan du være med om 11 mdr.


GL derude

TUD73

18-10-2020 21:07 #15| 1
OP
Vegas CHEF

Mokai har allerede skrevet PM til mig og jeg har lavet en "insta" overførsel til ham, så hans 4.000 kr. er allerede retur. 

 

Blot til info.

19-10-2020 11:37 #16| 0

Danmark er med for 750

19-10-2020 12:51 #17| 0

Bent Falck med for 2500,-

 

 

19-10-2020 15:33 #18| 0

Komsådehviiiide med for 750,-

19-10-2020 19:49 #19| 0

Har sendt for 750, tak fordi jeg måtte være med. 

 

Team Alhandinho

Redigeret af Alhandinho d. 19-10-2020 19:50
19-10-2020 20:44 #20| 0

TheTeacher #10 med for 2.500

19-10-2020 22:29 #21| 0

Med for 2500 med HvorErIbra

20-10-2020 12:15 #22| 0

med for 250 smoking barrels

20-10-2020 17:19 #23| 0

Med for 250 med holdet BingoBollerneCL :) 

20-10-2020 18:03 #24| 0

Med for 750kr med Cold's CL 20/21

Overført med MobilePay

20-10-2020 18:14 #25| 0

FC Costa del sol er med for 4k 

20-10-2020 18:16 #26| 1
OP
Vegas CHEF

Tak for tilmeldingerne. Jeg når ikke at opdatere listen før efter deadline men keep them coming 👍

20-10-2020 18:51 #27| 0

Shit jeg var tæt på at glemme tilmeldingen her - men jeg deltager selvfølgelig også. 

Hopper med i Lowroller-puljen. 750,- overført via MP

Holdnavn: Bröndby IF

 

//Molhede

20-10-2020 18:53 #28| 1
OP
Vegas CHEF
molhede skrev:

Shit jeg var tæt på at glemme tilmeldingen her - men jeg deltager selvfølgelig også. 

Hopper med i Lowroller-puljen. 750,- overført via MP

Holdnavn: Bröndby IF

 

//Molhede

 

 husk tilmeld på holdet.dk

 

edit: kan se du lige har gjort det....nice

Redigeret af TUD73 d. 20-10-2020 18:53
20-10-2020 19:05 #29| 0
OP
Vegas CHEF

Så er vi i gang. May the best team win, som man siger.

 

Vi sluttede på 18 hold - ganske godt trods Corona, Vuelta samme dag, Peter Madsens flugtforsøg osv osv.

 

Jeg regner med at opdatere stillingen hver 3. runde sådan cirka.

 

Senere i dag får jeg lavet "payouts".

 

GL boys

 

Ps. Skal vi have et bud på FCM slutstilling/placering? Jeg tror faktisk de har en reel chance for at gå videre fra gruppen, men det kræver en god start mod Atalanta i første kamp. 3 point der er afgørende. Så bliver det jo nok Ajax kampene der afgør det derfra.

 

 

 

20-10-2020 19:42 #30| 0
TUD73 skrev:

Så er vi i gang. May the best team win, som man siger.

 

Vi sluttede på 18 hold - ganske godt trods Corona, Vuelta samme dag, Peter Madsens flugtforsøg osv osv.

 

Jeg regner med at opdatere stillingen hver 3. runde sådan cirka.

 

Senere i dag får jeg lavet "payouts".

 

GL boys

 

Ps. Skal vi have et bud på FCM slutstilling/placering? Jeg tror faktisk de har en reel chance for at gå videre fra gruppen, men det kræver en god start mod Atalanta i første kamp. 3 point der er afgørende. Så bliver det jo nok Ajax kampene der afgør det derfra.

 

 

 

 

 

Jeg har meget svært ved at se dem få over 4 point, forventer de måske hiver en enkelt uafgjort i land. Men kender ikke helt til Ajax' styrke i år, så måske.
Wp med at arrangere igen btw!
20-10-2020 20:44 #31| 0
OP
Vegas CHEF

Kan i øvrigt se, at mange er hoppet på Salzburg vognen efter Andreas fra "manager-potcasten Klubhuset" satte sit hold for at få råd til Messi + Håland:

 

 

Hvis du ikke har set hans udemærkede video´er, så er optakt-videoen her: https://blog.holdet.dk/cl-saadan-stiller-du-start-11eren/

20-10-2020 21:02 #32| 0
Ps. Skal vi have et bud på FCM slutstilling/placering? Jeg tror faktisk de har en reel chance for at gå videre fra gruppen, men det kræver en god start mod Atalanta i første kamp. 3 point der er afgørende. Så bliver det jo nok Ajax kampene der afgør det derfra.

 

 

 

 Først tak til Thomas for endnu engang at stå for det :-) Fornøjelse! 

 

Dernæst vil jeg da også gerne give mit besyv med på denne.

 

Med Allison og VVD's skader tror jeg faktisk godt på, at Atalanta har mulighed for at drille dem, specielt kampen i Italien, for wauw de er stærke offensivt. Lige pånær kampen i Napoli i weekenden, så har de bare fortsat deres suveræne stil offensivt fra sidste sæson (98 mål i Serie A i sidste sæson!!) 

Hvoromend alting er så Liverpool selvfølgelig favoritter til 1. pladsen - også i min bog. 

 

Der hvor jeg ser det fra, er der dog et pænt skridt fra de to hold - også ned til Ajax og Midtjylland. 

De to hold er dog noget tættere end ventet, tror jeg på. 

Ajax vinder godt nok sikkert i weekenden, men ellers har det været enormt ringe performance fra det hollandske mesterhold i starten af denne sæson. 

Stort set alle de unge wonderkids er væk (De Ligt, Van de Beek, Ziyech, mv). Huntelaar får ingen spilletid og er gammel, Tadic er IKKE på samme niveau som i semifinale dagene for et par år siden, og generelt er de unge offensive drenge der stod forrest i køen (David Neres, Antony mv.) ikke på niveauet som håbet.Til gengæld har de en hel del hollandske U21-landsholdsspillere - men de er ikke helt der endnu - omend at det kommer! 

OBS på at Ajax selvfølgelig kan forbedre sig markant i løbet af den næste lille måneds tid inden 'dobbeltopgøret' kommer. 

Ps. Hold øje med Kudus - fremragende start, og kan nemt blive et KÆMPE salg om 2 år. Skaderne skal han dog holde sig fra. 

 

Midtjyllands helt store force bliver uden tvivl den vindermentalitet og tro på egne evner der - desværre - skriger langt væk fra Herning. 

Scholz, Sviatchenko, Onyeka og Hansen er vanvittigt stabile og en rigtig god rygrad for et dansk hold, der skal begive sig ud i sådan et eventyr. (selvom sidstnævnte viser LIDT små svaghedstegn imo). 

MEN holder det internationalt - og i dette selskab? Det tvivler jeg på - selvom at jeg tror at de er tætttere på Ajax end folk går og tror. 

Man skal bare lige huske på, at det offensivt er bl.a. Sisto og Dreyer (de har jo ikke kunnet præstere i internationale ligaer). 

Så er det Evander (der er lidt svingende?), det er Kaba - der er decideret ufarlig so far. Jovist, han scorer i weekenden mod OB, og er bedre end de forrige kampe. Han har dog vist sig mere driftssikker i de store kampe, både i kvallen til CL og mod bl.a. FCK. 

 

Kampprogrammet for FCM kan dog godt være fint. 

Starter hjemme mod Atalanta, vel og mærke efter de har fået en lussing af Napoli (selvfølgelig nøglekamp) Det er herfra verdenen går. 

Så tager man til Anfield (det bliver nok 0 point - men havde det ikke gjort det uanset hvornår man mødte dem?)

Dobbeltopgør mod Ajax. (ALTAFGØRENDE).

Så tager man til Atalanta - og får i min bog muligvis en KÆMPE lussing. 

Slutter hjemme mod Liverpool - der muligvis er videre - og kommer med lidt reserver. 


Drømmescenarie. Tager 1 point mod Atalanta til en start, hiver 4 point mod Ajax. Kan spille sig videre til enten EL eller CL efter jul hjemme imod - måske - et reservespækket engelsk mandskab. 

Men hvis drømme-scenarie er 8 point - så er det jo svært...  

 

Når man summer det hele er buddet jo: 

 

1) Liverpool

2) Atalanta

3) Ajax

4) FCM 

 

Der kommer dog til at være et godt stykke fra 2 til 3, tror jeg på. 

Midtjylland må kæmpe med Ajax om EL efter jul.

 

God CL. 


//Molhede 

20-10-2020 21:06 #33| 0
TUD73 skrev:

Kan i øvrigt se, at mange er hoppet på Salzburg vognen efter Andreas fra "manager-potcasten Klubhuset" satte sit hold for at få råd til Messi + Håland:

 

 

Hvis du ikke har set hans udemærkede video´er, så er optakt-videoen her: https://blog.holdet.dk/cl-saadan-stiller-du-start-11eren/


 Tror nu mange allerede havde luret Salzburg efter deres glimrende præstation sidste år. Synes personligt de var rimeligt oplagte grundet pris kontra modstander. 

Optaktsvideoerne er ganske fin inspiration, men skal også tages med et gran salt. Bakker er ikke med fra start, og det er Reyna heller ikke. Så man kommer ikke uden om at lave lidt research selv - og heldigvis for det da :-)

20-10-2020 21:08 #34| 0
OP
Vegas CHEF
molhede skrev:

Når man summer det hele er buddet jo: 

 

1) Liverpool

2) Atalanta

3) Ajax

4) FCM 

 

 

Fedt med dit svar molhede. Du virker sgu lige lidt for skarp til at være med her fremover ;-) hahaha

 

Men ja, FCM får det svært og det bliver en spændende prøve for både klubben og spillerne. Øv at der ikke er tilskuere på Heden men når man tænker på det, så kan det være en fordel for FCM at spille disse kampe på et tomt stadion rundt omkring. Det er som om at presset forsvinder en smule når man spiller på et stadion med 500 (inkl. ALT). 

 

Jeg tror faktisk nok desværre du får ret. Ajax er MEGET unge og vi kan håbe FCM kan udnytte det. Vi må se. Det bliver spændende i hvert fald.

20-10-2020 21:21 #35| 0
TUD73 skrev:

Kan i øvrigt se, at mange er hoppet på Salzburg vognen efter Andreas fra "manager-potcasten Klubhuset" satte sit hold for at få råd til Messi + Håland:

 

 

Hvis du ikke har set hans udemærkede video´er, så er optakt-videoen her: https://blog.holdet.dk/cl-saadan-stiller-du-start-11eren/

 

 

Jeg tror også lige den kamp var blevet luret. Value var simpelthen bare så langt over de andre 'billige' hold som Zenit, Rennes, Olympiakos mfl.
Men udover at det er hyggelig baggrundslytning med den podcast er det da træls at de får strømlinet hold så meget. Og enkelte spiller får så også lidt mere eksponering end de nok ellers havde fået. Jeg forestiller mig f.eks. de har hevet Angelino, der lige har scoret to, lidt op i popularitet. Jeg kunne desværre ikke få inkluderet ham, tænkte det bare var en kamp der skulle dodges :-/
20-10-2020 22:02 #36| 0
OP
Vegas CHEF

Opdateret præmiepulje i #2

 

Skriv venligst lige hvis jeg har lavet en regnefejl. Det gik lidt stærkt.

 

Pøj pøj med spillet gutter.

06-11-2020 12:53 #37| 0
OP
Vegas CHEF

Opdateret resultatlisten efter 3. runde i #3.

 

Der er ret mange spil i gang på samme tid her på PN holdet.dk så jeg har ikke haft så meget tid som sædvanligt til opdateringer osv. 

 

Men som I kan se, så ingen ringere end Mr. Drømmeholdet; elegandrups taget føringen her i starten.

 

Her et billede af hans seneste hold:

 

 

Som I kan se, så har han spredt haglene lidt over det hele og har endda en FCM spiller på holdet.

 

Der er stadigvæk masser af spænding dog og intet er på plads endnu (udover at FCM er på skideren i den gruppe) :)

25-11-2020 09:47 #38| 0
OP
Vegas CHEF

Selvfølgelig sælger jeg Braithwaite inden denne runde. Standard TUD73 i fodbold.

 

Købte ham op til sidste runde da Messi og Fati var ude med skader - men så fik han ikke spilletid og jeg turde ikke tage chancen igen.

 

 

Sælger ham og nu:

 

 

322.000 point out the fucking window.

 

Jesus!!!!!

10-12-2020 15:18 #39| 0
OP
Vegas CHEF

Opdateret resultatlisten i #2.

 

Imponerende comeback af The Teacher #10. Fører nu vores lille gruppe, hvor det dog stadigvæk er forholdsvis tæt indenfor top 10, der nok alle stadigvæk har en mulighed for at komme i pengene.

 

Puljespillet er slut nu. Manchester United gik ikke videre som det største navn der kiksede, ellers gik det som forventet stort set hele vejen rundt. Flot af Porto. Mindre flot af FCM der kun formåede at få 2 point og altså ingen sejr.

 

Spillemæssigt ser specielt Bayern, PSG og Juventus stærke ud. Det skal blive spændende nu når kampene får en større betydning og hvad med Corona, hvor meget kommer den sygdom til at påvirke trupsammensætning, træninger og aflyste kampe osv.?

 

Her et billede af det hold jeg tror napper det hele (igen):

 

 

Vi er i gang igen til februar.

 

25-02-2021 22:39 #40| 1
OP
Vegas CHEF

Så er der sgu blevet tid til at opdatere CL-spillet og jeg har smidt seneste stilling ind i #3


@ fører stadig vores fantasy spil efter endnu en utrolig flot runde og ligger samtidigt nr. 20 overall, hvilket er meget imponerende


Meget imponerende, ikke mindst fordi der har sgu da sjældent været en mere utilregnelig omgang lorte kampe .... uforudsigelige kampe 


Historisk er det mest sikre i denne betting-verden en hjemmekamp i playoff i Champions League. Hvis holdet ikke vinder hjemme, så kan du være sikker på at det bliver uafgjort. En udesejr hører i den grad til sjældenheder. 


Men i disse corona tider, uden tilskuere og hvor hjemmebanefordel er en by i det koldeste sted i Rusland - se selv her:

 

Eneste kamp hvor hjemmeholdet vinder er selvfølgelig der hvor undertegnet har valgt at satse på udeholdet både mht. spillere men også anfører. Dumt dumt dumt.


Nå nok TUD herfra ;-) 


Jeg er nu ret sikker på, at vi ikke får 7 udebane sejre i returkampene. Hvis vi gør løber jeg gerne nøgen rundt om søerne.

15-05-2021 22:21 #41| 0
OP
Vegas CHEF

Så er det snart Finale-tid og vi mangler derfor kun én sølle kamp i vores Champions League holdet.dk gruppe.

 

Holdet "Danmark" ligger på en MEGET flot første plads i vores gruppen og sammenlagt nr. 5 i hele spillet. Skal vi have en PN´er øverst og 35.000 kr. rigere (plus det han vinder her)? Det bliver meget spændende.

 

Men der er stadigvæk andre der kan slutte øverst og der kæmpes om alle placeringerne. Jeg har opdateret resultatlisten i #3

 

Bliver det City der vinder sit første CL trofæ eller Chelsea? Det finder vi ud af om 2 ugers tid den 29. maj.

 

Indtil da, så skal der tænkes udskiftninger og skal man gå med 11 City spillere eller 11 Chelsea spillere eller slet ikke lave udskiftninger overhovedet? Måske en blanding? Se bare "Danmark"s hold her - er De Bruyne skadet? skal der satse på en City angriber? men de starter jo næsten aldrig. Torres var varm i dag i PL - spiller han? Ja, der er mange spørgsmål der skal svares. 

 

 

Pøj pøj allesammen

18-05-2021 17:46 #42| 3
OP
Vegas CHEF

Blot til info, så arbejder jeg pt på at sætte spil op til EM Manager

 

Regner med at det er klart inden torsdag

30-05-2021 23:19 #43| 0
OP
Vegas CHEF
Kanelsneglen skrev:

Danmark er med for 750

 

KANELSEGLEN vinder med Danmark. Stort tillykke 🇩🇰

 


Jeg venter som sædvanlig til at holdet.dk lukker spillet ind jeg opdaterer endelig resultatliste og udbetaler. 

 


Men jer som har vundet penge må gerne skrive til mig på PM. Bemærk jeg helst overfører til Bank. 

31-05-2021 14:55 #44| 0
OP
Vegas CHEF

Så har holdet.dk sluttet spillet og jeg har opdateret #3 med slut resultatet samt #2 med præmierne.

 

Tak til alle for at være med. Håber I vil deltage igen næste gang. Husk EM Manager er allerede i gang med tilmeldingerne og vi har rundet de 20 allerede. Jeg regner med mindst 50 i alt, men tilmeld jer gerne så hurtigt som muligt. Det øger altid antallet når man kan se der er mange med.

 

Jer der har vundet præmier bedes venligst skrive en PM til mig med jeres samlet præmie og hvilken bank konto nummer jeg skal overføre til. I kan også lade "nogle af pengene" gå videre til EM Manager indskud ,hvis I ønsker det.

 

Igen tillykke tillykke til Kanelsneglen og jer andre der har vundet præmier og ikke mindst til Chelsea med flot sejr og et overraskende CL mesterskab

 

Redigeret af TUD73 d. 31-05-2021 14:56
02-06-2021 11:10 #45| 0
OP
Vegas CHEF
Banditten skrev:

elegandrups med for 4k

 

 

Kanelsneglen skrev:

Danmark er med for 750

 

I er de to sidste jeg mangler at betale til.

 

Skriv venligst PM 

02-06-2021 18:45 #46| 0
TUD73 skrev:

 

 

 

I er de to sidste jeg mangler at betale til.

 

Skriv venligst PM 

 

 Jeg skulle gerne have sendt dig en besked i søndags. Hvis den er gået tabt, så sender jeg den selvfølgelig bare igen :-)

03-06-2021 23:45 #47| 0
TUD73 skrev:

 

 

 

I er de to sidste jeg mangler at betale til.

 

Skriv venligst PM 

 

 pm sendt

04-06-2021 00:55 #48| 2
OP
Vegas CHEF

Så er alle betalt. Jeg takker og bukker for et flot spil.

 

Det var forhåbentligt sidste CL spil med Covid-19 og manglende tilskuere. 

 

Næste sæson bliver super spændende. Skal englænderne blive ved med at dominere? Hvad sker der efter EM? Mange nye spillere rundt omkring i storklubberne. - hvad kommer det til at betyde?

 

Og ikke mindst set med danske øjne, kan Brøndby komme i gruppespillet og tjene de mange millioner?

 

Jeg glæder mig allerede og håber I alle sammen vil være med igen.

 

02-09-2022 23:07 #49| 0

Bliver der lavet CL Holdet spil herinde igen? :).

Redigeret af Pede-b d. 02-09-2022 23:08
05-09-2022 22:53 #50| 0

Nyt spil til 22/23 oppe.

 

https://www.pokernet.dk/forum/holdetdk-champions-league-2223.html

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar