SPILLET MED UDSKIFTNINGER
Hej alle
Så er det tid årets store cykelnummer i 2025, og vi skal da selvfølgelig hygge lidt med et spil på Holdet.dk med gode pokernet-folk. Alt er som det plejer, og hvis i er i tvivl om noget, har gode indspark eller har brug for mere info om mig, så skriv endelig en PB. Ingen rake, men bær over med mig, hvis jeg ikke lige svarer på sekundet.
Grundpuljen bliver ellers som altid på 250, så de fleste kan være med, og dertil kan man også tilmelde sig i en mellempulje for 500 mere (i alt 750) eller yderligere 750 mere i en toppulje, så det er 1500 kr i alt.
Præmiestrukturen:
1-4 Winner takes all
5-10 top 2 = 70-30
11+ top 3 = 50-30-20
(deltagerantallet i de forskellige puljer er afgørende for betalingsstrukturen i dem særskilt)
Den oprettede pulje hedder:
Pokernet Tour 2025
Password er: Poker
Man kan kun deltage med et hold, og betaling sendes til følgende konto - regnummer: 0400 - kontonummer: 4027308932 -
Betaling kan også ske via MP (husk skriv holdnavn (send PM for Mobile Pay-info) - foretrækker dog betaling via kontooverførsel
Betaling skal være modtaget og det specifikke holdnavn skal være tilmeldt puljen samt være nævnt i denne tråd inden spillets start 05/07 kl. 13.10, og jeg vil være meget taknemmelig, hvis man undlader at vente med at tilmelde sig til sidste øjeblik.
Da vi holder spillet 'privat' er der naturligvis krav for deltagelse. Krav for deltagelse: Medlemskab på pokernet mindst 1 år og mindst 50 indlæg. Det her er afgørende, da vi forsøger at holde det til et 'privat' spil kun for pokernettere, der har et vis kendskab til hinanden. Vi er her for hyggen og liren.
Dette er spillet MED udskiftninger. Jeg laver også en pulje til spillet UDEN udskiftninger som du kan finde her:
https://www.pokernet.dk/forum/holdet-tour-manager-2025.html#newest
Deltager selv her for 1500 med holdet: Jull i gult
Deltagere (* = betaling modtaget):
Davidatt - Jull i gult - 1500*
AOP - Giorgino 1500*
Mokai - Katten skal danse 1500*
Bobby Olsen - Bobby Olsen 1500*
Kalledinho - Vesterbro United 1500*
Krystalkugle - Bent Falck 1500*
Jbmelin - Livlige flyttemænd 1500*
Limnat - Bjarne top 8 1500*
Klausc - HAPS 1500*
Delfol - Emil Stabil 1500*
Molhede - Et privat anliggende 1500*
Nilsson - PLB 1500*
Dragostino - Temperance 1500*
Boas - Lazy Lions 1500*
Jobe - Sten saks, Merlier 1500*
Klinsmann - Hæmatokridtværdi 1500*
Chandler Bing - Los Blancos 1500*
Skipper-Dawn - Den Gule Træstub 750*
Thomas Kr - Festina Watches 750*
Lassefunky - Vildere end V. 750*
Jeversan -
Domus Vista 750*
Kris - Fuglens Fiduser 750
Willum - Willums Vindere 250*
Acparma - Acparma 250*
Turbofluen - Le Turbo 250*
MBR33 - Rathsachs R. 250*
Team Pedes - 250*
MrJBK - Caveman 250*
Klodsmajor - Gearet til fiasko 250*
Graff - Team Graff 250*
Præmiestruktur
TOPPULJEN
6375
3825
2550
MELLEMPULJEN
5500
3300
2200
GRUNDPULJEN
3750
2250
1500
Holdet Tourspillet 2025
Med for 1500 med: Giorgino, betaling overført
Med for 1500 med TheRealBobbyOlsen
Vesterbro United med for 1500.
Team Graff deltager for 250
Gearet til fiasko er med for 250 kr.
Bent Falck med for 1500,-
God tour.
Mvh
Krystalkuglen
Klar for 1.500 bobs med holdet:
Sten, saks, Merlier!
Ønsker jer alle medvind på cykelstierne🤙
klar på de 1500 - holdnavn Temperance
Los Blancos med for 1500,-
Tilmeldt og betalt via straksoverførsel 1.500 for Hæmatokridtværdi +55
Fedt du vil stå for det😀
Med i mellempuljen med Vildere end Virenque 💉
Jeg har tilmeldt "Team Den Gule Træstub" og sendt 750 kr på MP.
Jeg er tilbage med holdet ‘Et privat anliggende’.
tilmeldt 1.500,- puljen
overført som straks.
//Molhede
Tilmeldt holdet Le Tourbo. Betaler 250 kr når jeg modtager MP info.
Jeg er klar på 1500
Navn Nikos Helte
Fik ikke overført som straks men de er overført. Sender gerne dok, hvis de ikke er nået frem inden i morgen
Nikostar skrev:Jeg er klar på 1500
Navn Nikos Helte
Fik ikke overført som straks men de er overført. Sender gerne dok, hvis de ikke er nået frem inden i morgen
Hej Niko
Har ikke modtaget her. Send mig en pb med doku, så er alt godt.
davidatt skrev:
Hej Niko
Har ikke modtaget her. Send mig en pb med doku, så er alt godt.
Jeg synes ikke helt Nikostar følger regler for deltagelse, så er der lavet en undtagelse? På hans indlæg historik virker det ikke helt til han er pokerspiller, men mere kun ‘holdet” spiller.
Ahhh god pointe. Havde ikke lige tjekket. Man skal selvfølgelig leve op til kravene, og det gør Nikostar ikke. Du kan desværre ikke være med, og jeg sender penge tilbage til dig, når jeg modtager.
David
syntes ikke jeg er på listen ? :)
dragostino skrev:syntes ikke jeg er på listen ? :)
Sorry, Mads!
Du er smuttet i mængden. Er modtaget og på nu
Limmat skrev:Jeg synes ikke helt Nikostar følger regler for deltagelse, så er der lavet en undtagelse? På hans indlæg historik virker det ikke helt til han er pokerspiller, men mere kun ‘holdet” spiller.
Hmm jeg har ikke skrevet alverdens indlæg men læser stort set alle blogindlæg og liker eks altid morfarnissens opslag?
Skal jeg, som andre, lave opslag vedrørende hvilken bil jeg skal købe næste gang eller hvad er præcist kriterierne for at være “pokerspiller” herinde?
Mvh Nikolai Alnor/Christensen/ Nikostar1263. Du kan jo google det og se om der kommer noget poker pokerrelateret op.
Nikostar skrev:Hmm jeg har ikke skrevet alverdens indlæg men læser stort set alle blogindlæg og liker eks altid morfarnissens opslag?
Skal jeg, som andre, lave opslag vedrørende hvilken bil jeg skal købe næste gang eller hvad er præcist kriterierne for at være “pokerspiller” herinde?Mvh Nikolai Alnor/Christensen/ Nikostar1263. Du kan jo google det og se om der kommer noget poker pokerrelateret op.
Detvar da et fint Klonk i Sundays👍
Der er 3 krav for deltagelse i tourspillet og 2 af dem har du ikke opfyldt (antal indlæg og betaling til tiden).
Men det er ikke mig der bestemmer.
Limmat skrev:Detvar da et fint Klonk i Sundays
Ja den var ikke dum.
Vedrørende betalingen så havde jeg da bare annulleret den bankoverførsel og MP’et i stedet hvis det var et problem. Men admin ønskede specifikt bankoverførsel så derfor gjorde jeg det.
Antal indlæg: tja det er jo svært at komme udenom. Underlig regel synes jeg, men jeg må jo så bare til at skrive “skrub sendt afsted” til samtlige pokerblokere i fremtiden, så jeg når det antal opslag der kræves i stedet for at like. Kan se mange andres indlæg lægger tilbage i 2010, men det giver selvfølgelig alligevel over 50 indlæg selvom de er 15 år gamle. Med alle de kommentarer til denne tråd jeg laver her, så nærmer jeg mig vel snart 50? 😅
Vi har set nogle objektive krav op for at holde spillet privat for pokernettere. Reglerne har været de samme i mange mange år, men kan sagtens være, at de skal opdateres. Men de er sat i verden, så jeg ikke skal sagsbehandle hver enkel deltager. Vi bliver sgu nødt til at holde fast, så jeg sender penge retur.
Du må i gang med at købe nogle biler, tage et lån eller noget andet, så er jeg sikker på, at du snart er på 50.
David
Tænker ikke jeg når 50 opslag til næste år. Skal ikke lige have hjælp til valg af bil eller køreguide til Italien, så bliver vanskeligt at nå. Tror egentlig heller ikke der er mange af jer andre der laver 50 indlæg om året længere.
I må have held og lykke. Du sender bare retur.