Holdet EM 2012 - Taktik?

#1| 0

Hej alle

Fisker lige lidt her idet, jeg er uprøvet på holdet DK :-)

Hvad tænker i er bedst, (hvilket hold har størst vinderchancer):

Et hold lavet med henblik på konstant at udskifte, mellemvaren eller et hold med en fast stamme på de fleste pladser?

Hvilken opstilling foretrækker i, og hvorfor?

Ved der kommer masser af svar og takker på forhånd :-)

VH

Morten

01-06-2012 14:56 #2| 1

Er lidt meeeh med det her da vi har et PN pulje og alle vil vel gerne have deres tips for sig selv ;-)

Men generelt skal du jo starte med at kigge på puljerne og hvem der evt. kommer til at cruise igennem. Derudover er det fint at have en stamme som man tror når langt.

Dette vinder du dog ikke på så du er nød til at finde nogle kaniner i hatten som du selv opstøver.

Mht. opstilling kommer an på hvor stor chance du tillægger hvis en spiller scorer/assist ifht. chancen for holdet laver clean sheet.

01-06-2012 14:59 #3| 1

Som Sebbe. Forvent ik mange svar - vi vil jo ik ud med det... :P

01-06-2012 15:33 #4| 1

500 kr, så smider jeg min startopstilling i en PM ;-)

01-06-2012 15:58 #5| 0

250kr, så smider jeg min startopstilling i en PM !

01-06-2012 16:00 #6| 0

Argh, 150kr herfra hvis du lover ikke at dele den med resten af PN :-P

01-06-2012 16:19 #7| 0
Ved der kommer masser af svar og takker på forhånd :-)


:-) Vidste det jo godt, hvorfor jeg jo heller ikke bad om spillernavne. Forstår da også godt at folk er henholdende, men så igen.........

Selv tænker jeg at der er stjerner du er nødt til at ha - Lad os sige 3-4 stykker. Dernæst tænker jeg at man bør finde 3-4 stks til som er tænkt som "faste" på dit hold, heriblandt de overraskelser man mener at kunne hive op af hatten. Til sidst men ikke mindst tænker jeg så at man kan have lidt "reserver" som man så skifter under hensyntagen til matchups.

Derudover synes jeg det giver lidt hovedbrud at Spanien-Italien og
England-Frankrig lægger ud imod hinanden.

Skriver forøvrigt gerne selv mit hold her, men så kommer i altså til lommerne folks!
01-06-2012 16:24 #8| 0

10kr pr. spiller ;) så kan du selv bestemme om du vil kende mit forsvar eller angreb ;)

01-06-2012 16:27 #9| 0

Drenge for dælen da - Jeg skal nok selv hitte spillerne. Jeg laver mest af alt et hold for at pifte EM lidt op, og skal ikke bruge spillernavne. I håbet om at jeg har bare lidt forstand på fodbold, håbede jeg blot at nogle ville byde ind omkring de taktiske overvejelser, i og med det vel er en kæmpestor del af at klare sig godt!

VH

Morten

01-06-2012 17:30 #10| 0

Altså ved du at grækkenland vinder samtlige kampe 1-0 med Samaras som målscorer tager du deres keeper, to forsvarsspillere og ham. Tror du dertil tyskerne er vildere og BMspillerne ikke hænger tager du dem. Mener du dertil at Italien er mega undervurderet så er det de sidste. Me grækkenland går din kabale sågar op - I know ;) (eeelller...................)

01-06-2012 17:34 #11| 0

Sampras var han ikke tennisspiller?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar