HJÆLP - Ikke modtaget billet til Sensation White

#1| 0

Hej PN.

Jeg bestilte min billet i mandags via billetlugen hvor man bliver lovet at modtage den inden for 3 arbejdsdage, men intet er endnu sket.
Deres kundeservice er lukket og jeg aner ikke helt hvad jeg skal gøre.
Er der nogle der har stået i en lignende situation, eller bare ved hvad der er best at gøre i netop denne?
Sensation er forresten i aften kl 19.

På forhånd tak :)

29-10-2011 12:48 #2| 1

Hvis du har en kvittering, ring til de der står for sensation, og forklar dem situationen..

29-10-2011 12:52 #3| 0

Kan man ikke logge ind og udskrive den selv?

29-10-2011 12:54 #4| 0

Jeg kan desværre kun printe min kvittering, ikke selve billetten.
Problemet er bare at jeg ikke ved om jeg kan komme ind udelukkende med den.

29-10-2011 13:05 #5| 0
Wonderjet skrev:
Jeg kan desværre kun printe min kvittering, ikke selve billetten.
Problemet er bare at jeg ikke ved om jeg kan komme ind udelukkende med den.


Kan du obv. ikke, da biletten jo ellers kunne bruges flere gange... Men ja få fat i nogle af dem der står for den og forklar dem situationen.
29-10-2011 13:52 #6| 1
www.billetlugen.dk/spoergsmaalogsvar/faqbilletter/billetforsendelse/
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar