Hjælp! Tomorrowland 2015 udsolgt på 1time? :O

#1| 0

sad i går og skulle bestille 2 fullmadness med camping til tomorrowland 2015 i juli


Havde pre-registreret 3 pc'er som alle stod klar og vi sad klar fra 16.45 (de åbnede kl 17) og en time til halvanden frem og pludselig stod der, sold out!!


Sick over 100k ticket væk på 50 min or so!!


Nu mangler jeg tips, er det muligt at komme afsted alligevel? Har læst noget om waiting list? I så fald hvornår kommer den? Noget man skal gøre?


Andre steder som er lovlige ifølge tomorrowland Hvor hvor man kan købe tickets ?


Eller nogen med guld info til hvordan man skaffer 2 tickets?



Mvh giz

08-02-2015 11:50 #2| 0

Det tog faktisk kun 19 minutter...

Hardstylers.dk


08-02-2015 11:53 #3| 0
OP
clrawe skrev:Det tog faktisk kun 19 minutter...
Hardstylers.dk


Det for sindsygt!!


Ja har set hardstylers men det jo med bus og alt planvar lidt at køre derned selv?

08-02-2015 11:55 #4| 0
OP

er viagogo lovligt til tomorrowland tickets?

08-02-2015 13:16 #5| 0

Jeg kom afsted sidste år med Hardstylers og det er klart den bedste måde at få tickets på, hvis man bor i DK. Kender flere, der har haft held med at komme igennem og få billetter via hardstylers, mens det stort set er utopisk og umuligt at komme igennem på den officielle side. Æv du ikke nåede at få tickets :/

08-02-2015 13:30 #6| 0
OP
AceKing4more skrev:Jeg kom afsted sidste år med Hardstylers og det er klart den bedste måde at få tickets på, hvis man bor i DK. Kender flere, der har haft held med at komme igennem og få billetter via hardstylers, mens det stort set er utopisk og umuligt at komme igennem på den officielle side. Æv du ikke nåede at få tickets :/

Ja pæn trist men håber er ikke opgivet endnu, men man kan da kun tage hele pakken med bus og alt på hardstylers Right?


Ingen der ved om man kan få tickets fra andre sider?


Fx vigogo har men ved ikke om de må købes der?:/

08-02-2015 17:43 #7| 0

Jeg sad også i halvanden time, uden held!



Heldigvis er billetterne til Tomorrowworld i USA bestilt! Var afsted til selvsamme sidste år, det er INSANE!

08-02-2015 17:43 #8| 0

at satse på at få billetter til tomorrowland via det officielle salg er dumt da du nærmest med statsgaranti ikke får billetter! du skal ud i at købe global journey tickets eller tage med hardstylers for at have en chance:) har købt global journey tickets både sidste år og i år og det kan varmt anbefales.


Tvivler på at viagogo er god da billetterne er i en bestemt persons navn og hvis du køber den af personen er det stadig ikke dit navn og det kan vidst ikke byttes om! Har i hvert fald læst mig til at det er en dum ide og at tomorrowland hvis de finder ud af gør din billet ugyldig!

der er vidst noget med at tomorrowland giver folk lov til at sælge deres billetter hen af foråret via en officiel kanal hvor man så kan komme på venteliste men chancerne er små


håber det var lidt opklarende

king

Redigeret af nking52 d. 08-02-2015 17:45
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar