Hjælp til internet opkobling!!

#1| 0

Jeg skal ha en anden opkobling. Det skal gerne være en 2mb. Har kigget lidt på Tele2 freeway til ca 250 kr, men synes jeg kan huske at de har fået meget dårlig omtale!
Har I nogen erfaringer gode råd??

28-01-2007 19:03 #2| 0

TDC er dyrest og bedst - så kan du selv vælge om du vil ha en stabil linie eller spare lidt på udgifterne

28-01-2007 19:31 #3| 0

Tele2 er simpelthen det ultimativt dårligste sted for Internet og mobiltelefoni.

Deres service eller mangel på samme er det værste jeg har oplevet, og her tæller Telia altså med.

Den dag i dag kommer de i ny og næ til at hæve lidt penge på min konto. Sidst var det via et andet kundenummer. Jeg opsagde det for 1 år siden.

28-01-2007 19:34 #4| 0

Cybercity er ok (har jeg nu), men TDC er klart det bedste, dog dyrere.

Alertnativer: Fullrate og via EL

28-01-2007 21:28 #5| 0

Personligt har jeg ufattelig dårlige erfaringer med Cybercity. Deres levering var over en måned forsinket, uden nogen forklaring eller undskyldninger. Når man ringede til dem tog det 25 minutter at komme igennem til en der ikke anede hvad der foregik, men lovede at det hele straks ville komme i orden. Hvilket det selvfølgelig ikke gjorde osv.

Selvom jeg også har oplevet meget dårlig kundeservice fra Telia, så tror jeg simpelthen ikke på at de kan være værre end Cybercity.

TDC er ganske vist noget dyrere, men de er altså hurtigere og har bedre service. Personligt bruger jeg Fullrate.

28-01-2007 21:35 #6| 0

BingoBango Jeg ville sku også tage mig god tid hvis jeg skulle ud og sætte internet op hos en kunde, for en konkurent.. Det jo en TDC mand der sætter det op for CC..

Jeg har CC og det kører helt fint. De har tilmed opgraderet min linie fra 1Mbit til 2Mbit her fra marts af, gratis :D
Det rigtigt at de har verdens dårligste telefon service, da man uanset hvornår man ringer står i kø i useriøst lang tid, hvis ikke man lige rammer et hul.

29-01-2007 09:53 #7| 0

Ja det er rigtigt at det ikke altid er Cybercitys skyld at TDC er langsomme, men det er deres ansvar at orientere deres kunde, og at kompensere for det besvær de forvolder. Så kan de tage det op med deres leverandør hvis de vil. I øvrigt var det i det her tilfælde også i høj grad deres skyld, da de ikke fremsendte det nødvendige udstyr i tide, og da det endelig kom, virkede det ikke.

Jeg måtte oven i købet hive i dem for at slippe for at betale for den tid hvor de bevisligt ikke havde leveret en forbindelse til mig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar