Hjælp os 'corona-comeback'-folk - poker-meta anno 2020?

#1| 0

Hej PN.

 

Long time no see. Som så mange andre er jeg vendt frygteligt tilbage til pokerbordene ifm. corona-lockdown. Det er sgu fedt at være tilbage, og jeg nyder at donke derudaf på lowstakes 5-20$ tours. Jeg har stort set ikke spillet siden 2013, så at jeg er rusten er vist en underdrivelse. 

Sååøh, hvad er der 'sket' siden sidst? Mine egne overvejelser so far: 

 

- PKO-tours er det nye og folk caller alt for light, hvis de kan øjne en KO-bonus. 

- Floating er stadig effektfuldt 

- 3-bet/4-bet-ratio (på lowstakes) er stadigvæk nogenlunde som i 2013

- Clickraises preflop bliver callet oftere i dag (i forlængelse heraf er det blevet mere normalt både at raise 3x pre og at limpe?!) 

- Flere har generelt forståelse for (elementer af) GTO end i 2013. 

 

Jeg vil meget gerne høre jeres gode råd, så jeg straks kan blive pokermillionær /thread

 

God weekend og god grind derude :-)

 

17-04-2020 11:23 #2| 0

Haha er selv i samme båd at jeg også donker derud af på stars:) men ret enig i dine betragtninger, selvom poolen uden tvivl er blevet mere aggressive end de var en gang, så er der stadigvæk en fin value! Og ja det er helt sygt så liderlige folk er i Bounty tours!



18-04-2020 22:52 #3| 0

Jeg synes også, at bounty-tours er god lir! Pt overvejer jeg mest, hvor meget man skal tænke på at få sin stack over avg. allerede early-/midgame så man forøger muligheden for KO-bonusser allerede her. - Eller om det slet ikke bør spille ind på ens beslutninger.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar