Hjælp mig! Reward 200$ eller 500$

#1| 0

Hej Pokernet

Jeg har et lille firma med 5-6 ansatte som laver forskellige opgaver. Nogle gange/dage har jeg ikke noget at sætte folk til. Jeg leder efter noget jeg kan producere/samle på min hjemadresse/garage.

Altså jeg leder efter en/mange virksomheder som har noget samle arbejde i det små, som de kan udlicitere til mig.

Jeg har engang arbejdet for noget familie da jeg var yngre hvor vi lavede små 15 cm stålwirer til volvo lastbiler. Den wire som sørger for at få anhængeren til at bremse hvis den ryger af lastbilen. Vi fik tilsendt delene og så samlede vi dem og sendte dem tilbage.

Det kunne f.eks. også være en elektrikker som laver nogle standard tavler eller ledninger som man kunne få sendt delene til og så jeg samlede dem.

Altså noget der er fysisk småt. Nemt at transportere og generelt nemt at håndtere.

Det behøver ikke at være noget der skal tjenes på. Bare det ikke giver ret meget underskud.

Nu tænkte jeg så at PN har en masse ideer og kontakter.

Alle ideer i kommer med som bliver til noget for mig, altså ideer som jeg vælger at bruge. Og som rent faktisk virker, giver jeg 200$ for.

En direkte kontakt med en virksomhed som er interesseret og som bliver til noget giver jeg 500$ for.

PN Shoot!!!!

Redigeret af Apollys d. 28-01-2013 23:32
28-01-2013 23:33 #2| 0

Kan du give et hint om hvilket firma og hvad det laver?

Måske ikke så relevant at vi kommer med forslag som går på at rense skruer for motorolie, hvis du arbejder med fødevare f.eks. :)

28-01-2013 23:37 #3| 0
OP

@MrPaulsen

Det startede som et rengøringsfirma, som blev til udlejning af vikarer, havearbejde, og generelt ufaglært arbejdskraft.

Hvad jeg laver nu er faktisk ikke så vigtigt. Da jeg er åben overfor alt. Jeg har ca. 50 m2 lokale at arbejde i.

28-01-2013 23:40 #4| 0

Jeg ved at Coloplast bruger/brugte yngre medarbejdere til noget samlearbejde i hjemmet som de så tager med på arbejde. Du kan jo høre hvordan det hænger sammen i dag

28-01-2013 23:40 #5| 0

Hvorhenne i landet er vi, eller er det lige meget?

28-01-2013 23:41 #6| 0
OP

Vi er i Nordjylland.

29-01-2013 08:29 #7| 0

Køb nogle sten og lav charms. Ligesom mange andre nialaya, shamballa osv. Stenene er billige og så lav nogle enkle designs og sælg på nettet.

29-01-2013 08:45 #8| 0
OP

@Pellez

Det skal være noget hvor man kan lave eks. 2000 stk og så få en sjat penge for det.

At lave et nyt produkt og selv sælge det har ingen interesse.


Det skal være stabilt. Så jeg ikke bare smider penge væk :-) Der skulle gerne være mange firmaer som har noget vi kunne lave. Skal bare have fundet dem.

Shoot :-)

29-01-2013 12:11 #9| 2

@Apollos
Kl 8.45 er virksomheder, fabrikker osv osv åbne. Ud og stemme dørklokker og spørge dig for i stedet for at sidde og hamre rundt på PN.

29-01-2013 12:14 #10| 0
OP

@supersafe

Jeg arbejder hele dagen med det normale arbejde :-) Det kunne jo være at der var en PN'er som kunne komme med noget smart.

29-01-2013 21:26 #11| 0
OP

@Razga

jeg giver dit bud et skud i morgen :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar