Hjælp ang. udbetaling på Cashpoint.

#1| 0

Hej PN.

 

Jeg har lige et spørgsmål ang, udbetaling på Cashpoint. 

 

Da jeg først indbetalte penge på cashpoint for godt et halvt år siden, havde jeg mit gamle kort. Det udløb så et par måneder efter, og jeg fik et nyt kort, med samme kortnummer osv. Det er egentlig bare udløbsdatoen der er ændret.

 

Da jeg så forsøgte at udbetale nogle penge for et par dage siden, havde jeg ikke tænkt over at mine kortoplysninger så egentlig ikke er helt rigtige mere, da det andet kort udløb.

 

Det opdagede jeg, da jeg fik denne meddelelse: 



Dear Customer

Unfortunately we could not process your credit card withdrawal request. The transaction were declined by the credit card institute. we have been informed that your card you have made your first deposit, has already been expired.

Please be so kind and check your card and get back to us.

in the meantime we have sent your withdrawal back on to your betting account

best regards
Support

 

Jeg har ikke kunne finde et sted derinde hvor jeg kan ændre mine oplysninger, og Cashpoint svarer mig hverken på mail eller i deres message center. 

Har i nogle ide om hvad faen jeg lige gør her? 

 

Mvh.

23-11-2018 14:16
Officielt PokerNet svar

Vi har været i kontakt med Cashpoint. De melder, at kreditkort ikke kan bruges til udbetaling af penge. Her virker kun Skrill og bankoverførsel. Hvis I benytter jer af de metoder, bør der ingen problemer være. 

22-11-2018 13:16 #2| 0

Kunne det være en løsning, at indbetale med dit nye kort, f.eks. 100,00 og derefter trække ud til det nye kort, der så er registreret?

 

 

22-11-2018 13:17 #3| 0

Det lyder ikke godt. Jeg sendte en mail til dem for over et halvt år år siden og har stadig ikke fået svar.

22-11-2018 13:20 #4| 0

Puh, så står jeg i en uheldig situation kan jeg høre.:(  Hvad hvis jeg overfører via bankoplysninger? 

22-11-2018 13:23 #5| 0
Administrator

@Mattdog10

@Fedesen

 

Kan I ikke sende jeres Cashpoint e-mail og et eventuelt konto ID til [email protected], så hiver vi fat på dem og forsøger at hjælpe :-) 

22-11-2018 13:28 #6| 0

Jeg løste problemet ved at tabe mit indestående. Min forespørgsel var angående en bonus, som jeg måske var berettiget til.

 

Men det er ikke umiddelbart et sted, jeg vil indsætte penge igen.

22-11-2018 13:55 #7| 0

Det lyder sjovt. Jeg har selv Eurobonus guld kortet i en del år, der også af gode grunde opdaterer expiry date årligt. 

Jeg har synes jeg har haft problemer med at overføre / tilbageføre henover expiry date på kortet når det er samme bankkonto.

 

Enkelte steder har det været en udfordring kun at ændre expiry dage. 

 

Jeg benytter dog oftest bankkonto overførsel til udbetaling som de bookmakere jeg benytter understøtter og hvor det kun er Betfair der desværre tager et gebyr.

23-11-2018 14:17 #8| 1
Administrator

Vi har været i kontakt med Cashpoint. De melder, at kreditkort ikke kan bruges til udbetaling af penge. Her virker kun Skrill og bankoverførsel. Hvis I benytter jer af de metoder, bør der ingen problemer være. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar