Scandic Bookmakers indbetalingsproblem

#1| 0

For det første... Er ved at være super træt og irriteret af bugs på diverse pokersites :S Det er efterhånden nået et helt sygt niveau.

Anyways, jeg forsøger, at indbetale på Scandic Bookmakers. Når jeg trykker indbetal kommer et vindue, der spørger om jeg vil overføre fra min ventende udbetaling (foretaget tidligere i dag) eller om jeg vil indsætte beløbet fra mit kort.

Jeg kan markere et af felterne men kan ikke komme videre. Wtf!?

En, der evt. kender til problemet og kan hjælpe?

På forhånd tak

PS er PartyPoker helt dødt for danskere, eller??

Redigeret af iho_morj d. 10-12-2014 23:25
10-12-2014 21:54 #2| 0

Har btw forsøgt i Chrome, Firefox og Opera. Med IE kan jeg ikke engang logge ind..

10-12-2014 22:00 #3| 0

Jeg stødte på det samme for måneder siden .. De kunne annullere den i livschatten med det samme .. Men træls problem

10-12-2014 23:24 #4| 0

Kan du ikke også få hjælp til at lave en anden overskrift?

10-12-2014 23:28 #5| 0

@ooks Tak for svar, jeg bliver nok nødt til at vente til udbetalingen er gået igennem.

@clrawe Jeg undskylder for den lettere desperate titel :-) Skyldes frustrationen i momentet. Finder det sygt, at man skal opleve problemer gang på gang, uanset software. Titel er rettet :)

10-12-2014 23:35 #6| 0

Jeg har sendt tråden videre til Scandic.

11-12-2014 11:15 #7| 0

Hej iho_morj,

Du har helt ret, der er en bug. Den er netop nu sendt til vores IT afdeling. Jeg vender retur her når det er løst.

Hvis du sender mig dit BrugerID, så skal jeg se om jeg kan løse sagen - inden IT har løst det. Du kan sende det til mig i en PM. Jeg kan dog ikke love det, da udbetalinger normalt laves mellem kl. 09-12 dansk tid, dagen efter at de er foretaget. Så ikke sikkert at jeg kan nå at stoppe den.

Hvor om alting er, så skal denne fejl naturligvis rettes, derfor sætter jeg stor pris på at du har postet dette. Hvis du skulle opleve noegt i fremtiden, så er du naturglivs også velkommen til at kontakte vores kundeservice her: www.scandicbookmakers.com/t/forms/contactUs.aspx, så kan de også kigge på sagen og sende det til IT.

Jeg beklager ulejligheden og ser frem til at høre fra dig.

Hav en god dag.

Med venlig hilsen,

Christian Nyberg / Territory Manager, Scandic Bookmakers.

11-12-2014 13:18 #8| 0

Hej iho_morj,

Fejlen er nu fjernet. Det er testet i IE, Chrome og Firefox og det virker.

Jeg beklager ulejligheden.

Hav en god dag.

Med venlig hilsen,

Christian Nyberg / Territory Manager, Scandic Bookmakers.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar