HH fra nl 200 session

#1| 0

Ved ikke helt hvor denne passer ind, men jeg har længe gået og haft problemer med passive villains

Ham her var sick løs preflop og meget passive postflop og jeg så ham som en donk, men gang efter gang blev jeg udspillet (Eller udspillede måske mere mig selv)

Jeg ende 6 buy ins nede mod ham og det er sick ringe, når han var sådan en donk.

Ville vide, om nogen gad kigge HH igennem for mig.

Jeg tror, at grunden til jeg taber mod disse spillere, er fordi jeg er en optimisisk spiller, er altid mere med på call end fold

Spiller forholdsvis tight, ret standard aggro og kommer ofte til showdown !



17-03-2010 17:11 #2| 0

Det er et analyse forum på internettet, der vedrører internet kortspil. Jeg foreslår (Ved godt det er en helt syg ide), men du kan jo eventuelt prøve at poste hand historien her, og forklare dine reads, så kunne man eventuelt se om folk havde noget at skrive til den? Just a thought!

17-03-2010 17:18 #3| 0
OP

Joonas@

Måske er det ikke bare nogle key hands jeg ville have analyseret,men mere hele mit teoretiske konsept mod spilleren.Om jeg 3better for meget, om jeg kalder for meget mod ham, om jeg ikke får valuebetter light nok eller om jeg vbetter for light mod ham, fordi jeg har obv nogle leaks.


Ellers ved jeg udmærket godt hvad pokernet er, har over 2k post.


17-03-2010 18:44 #4| 0

Det er HU eller hvad??

Hvor mange hænder drejer det sig om?

Hvis det er HU, og et overkommeligt antal hænder, vil jeg gerne kigge på dem. Men det bliver ikke lige med det samme, har lige travlt med flytning og det der hører til.

Send evt. en PM hvis du er interesseret, så kan du få min msn. Og alt andet lige er det jo altid godt at udvide sit poker-netværk. Spiller selv nl200+, både HU og 6max.

17-03-2010 19:31 #5| 0

Send en PM med MSN, har dog ikk tid idag.

17-03-2010 19:43 #6| 0

Jeg troede det var én enkelt hand history, jeg bekager isåfald :)

17-03-2010 21:11 #7| 0

Hvad med at uploade hele session på pokerXfacter
Så kan folk se den igennem på hurtig speed.

Det var der annette_15 oprindeligt uploadede sin tour hvor hun spillede med lukkede kort og vinder.

18-03-2010 09:59 #8| 0

Alternativt kan du smide din session ind i Universal Replayer, hvor du kan lave en samlet fil du så kan uploade og andre kan se i samme replayer.

18-03-2010 13:39 #9| 0
Det er et analyse forum på internettet, der vedrører internet kortspil. Jeg foreslår (Ved godt det er en helt syg ide), men du kan jo eventuelt prøve at poste hand historien her, og forklare dine reads, så kunne man eventuelt se om folk havde noget at skrive til den? Just a thought!

Haha genial kommentar joonas ^^
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar